Naposledy editováno 06.04.2015 13:51:33
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
Anti píše: fockewulf> A co si o tom myslíš ty?Fakt by mě to zajímalo.
mam ho v motorce,nic neklouze,motor jde stejne jako predtim,nic nehluci ani za studena.
S nazorem lidi v oblasti oleju jsem spis skepticky-funguje to tak,ze nekdo nalije olej,vse ok,pak si na foru precte,jak moc nahovno ten olej je a najednou slysi,ze motor je hlucny,najednou klouze spojka(tento termin by mel byt kdyztak upraven na sem tam klouzne,jelikoz klouze je setrvaly stav)
Stejna hysterie byla s Castrolem...
Jde o to,ze od obcasneho klouznuti spojky jsme se dostali k teoriim o pancovanem oleji s fritovacim a podobnym nesmyslum,takze ta diskuze uz ztratila smysl. A brat za bernou minci udaje z loggeru jednotlivce-to opravdu nepovazuju za neco,na cem by se dala stavet obzaloba MA2
fockewulf píše: mam ho v motorce,nic neklouze,motor jde stejne jako predtim,nic nehluci ani za studena.
S nazorem lidi v oblasti oleju jsem spis skepticky-funguje to tak,ze nekdo nalije olej,vse ok,pak si na foru precte,jak moc nahovno ten olej je a najednou slysi,ze motor je hlucny,najednou klouze spojka(tento termin by mel byt kdyztak upraven na sem tam klouzne,jelikoz klouze je setrvaly stav)
Stejna hysterie byla s Castrolem...
Jde o to,ze od obcasneho klouznuti spojky jsme se dostali k teoriim o pancovanem oleji s fritovacim a podobnym nesmyslum,takze ta diskuze uz ztratila smysl. A brat za bernou minci udaje z loggeru jednotlivce-to opravdu nepovazuju za neco,na cem by se dala stavet obzaloba MA2
asi tak. I když.. příště nekoupím MA2 ale zase osvědčený Castrol Power 1 který je dle pračky na pikaču a urezne mi motor za jízdy během které mi bude klouzat spojka
Tak jak jsem psal,spojka se mě netýká,ale špatná tepelná vodivost jakožto majitele vzducháče ano.Proč se nevyhnout potencionálnímu riziku?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
fockewulf píše: mam ho v motorce,nic neklouze,motor jde stejne jako predtim,nic nehluci ani za studena.
S nazorem lidi v oblasti oleju jsem spis skepticky-funguje to tak,ze nekdo nalije olej,vse ok,pak si na foru precte,jak moc nahovno ten olej je a najednou slysi,ze motor je hlucny,najednou klouze spojka(tento termin by mel byt kdyztak upraven na sem tam klouzne,jelikoz klouze je setrvaly stav)
Stejna hysterie byla s Castrolem...
Jde o to,ze od obcasneho klouznuti spojky jsme se dostali k teoriim o pancovanem oleji s fritovacim a podobnym nesmyslum,takze ta diskuze uz ztratila smysl. A brat za bernou minci udaje z loggeru jednotlivce-to opravdu nepovazuju za neco,na cem by se dala stavet obzaloba MA2
Zrovna pancovanej olej by klidne mohl vysvetlovat proc tobe to funguje a jinejm ne preci. A ze to nekterejm funguje a jinejm ne je vec, kterou tu nikdo nerozporuje, a relativizovat to tim co pises je uplnej nesmysl. Ze se neco zmeni vymenou oleje k horsimu je snad jasne registrovatelny.