Naposledy editováno 06.04.2015 13:51:33
1 reakcí na tento příspěvek Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
FiZzeR píše: ... motul 5100 jsem dával nedávno, kterej to byl nevim ale štyrlitrovka mě vyšla asi na 800. Zatím na něm mám asi 2500 km, spojka neklouže nebo jsem si toho nevšiml. Čeho jsem si ale všiml je, že jakmile teplota přeleze 90°C na displeji, začne to rachtat jak šicí stroj Po opětovném zchlazení třeba mimo město to zase ztichne.
no hele nemas tam ten MA2 nakonec taky?
"Myslim, že tu docela dost lidí uvedlo, že rozdíl je patrný, nejen co se týče spojky, já měnil olej včera, obě motorky Motul 5100 Ester MA2 15W50, mužu potvrdit, že při vyšších teplotách je u MA2 nižší tlak oleje = větší hlučnost. Suzuki RF900R na 90°C nižší tlak o 0,5Bar, Aprillia SL 1000 Falco nad 95°C o 0,4Bar nižší tlak a na poslech hlučná, problémy se spojkou pouze u Aprillie... každopádně už kvuli problému s nižším tlakem ten olej nechci a jezdit ho nebudu. Zkusím sehnat 5100 ester 15W50 MA a pokud ho neseženu, tak skutečně nevim co tam potom nalejt... slyšel jsem chválu na "Motorex" ale... Ester byl Ester. Zejtra jedu něco koupit aspoň do RF900R, jakmile to věmněním, podělím se o zkušenosti."