globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
25.7.2013 v 16:57
Zdravíčko! Musim se podělit o negativní zkušenost s olejem ze stejný krabice jako je na fotce, tedy krabice Motul 5100 10W40 MA2. Upozorňuju, že důležitý je právě to označení MA2. Léta jezdim Motul 5100, a až doteď jsem byl maximálně spokojenej. To se ale změnilo s výmenou za tenhle Motul 5100 s označením MA2 či nejspíš padělek. Na FireBladu mam od nalití novýho oleje problém s prokluzováním spojky. Uznávam, že už asi nebude nic extra, zřejmě je původní včetně pružin z roku výroby 1994, ale do poslední výměny oleje to bylo OK (edit: spojka je po následný rozborce v mezích normy co se týče lamel i pružin). V plným zátahu teď po přeřazení z 1. kvaltu na 2. spojka klouže jako ďas. Stejnej olej jsem ve stejnej den nalil do Afriky a nedlouho poté odjel na dovolenou. Párkrát se mi zdálo, že krátce klouzla spojka, ale nemůžu to tvrdit, motor Afriky jde s origo výfukem tak tiše, že je prakticky přehlušenej větrem. Ale s Afrikou jsem vypozoroval s novým Motulem po cca 3500km, že po krátkým odstavení a opětovným nastartování jsou o dost hlučnější ventily. Jen tak na minutku, než se zas všechno prohřeje, ale je to slyšet dost i v helmě. Volal jsem zkušenýho servizáka, kterýmu naprosto důvěřuju, a ten potvrdil, že jeden zákazník měl problém s prokluzující spojkou taky po výměně za olej z takový flašky. Dal novou spojku, nalil stejnej olej a po snad 600km zas prokluzy spojky. Nevim na jakým stroji, ani další detaily. Rozhodně tedy varuju před nalitím Motulu 5100 do výkonnýho motoru, pokud nese hrdě označení MA2 a nemá jasnej původ.





Naposledy editováno 06.04.2015 13:51:33

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2

31.7.2013 v 08:37 | Nahoru | #1

fockewulf píše: Pozorne jsem tedy tema procet a klouzani uvadi 5 lidi vcetne autora threadu,ktery si je ale jisty jen u jedne ze dvou motorek.

Ja klouzajici spojku zazil a resil nejen na moto,kdyz mi nekdo napise,ze to klouzne na dvojku pri 12 000 otackach,jinak je fce spojky zcela OK a ostatni nenapisou ani to,tak to proste nema zadnou vypovidajici hodnotu.

Omlouvam se rovnez vsem citlivkam,za muj udajny agresivni podton,ktery Blader a Floo odvodili buhvi z ceho.

btw-psal jsem,ze prokluz spojky se zkousi, krom rozebrani a premereni, na nejvyssi rychlostni stupen zrychleni z male rychlosti a ne pri maximalnich otackach na nejvyssi rychlostni stupen...



Pises:
Spojka se zkousi na nejvyssi rychlostni stupen zrychleni z male rychlosti
No tak ty opravdu problem s olejem mit nebudes....min cti net a vice testuj realitu

Zpet k tematu pro vsechny...Diky norme MA2 je divne aby vice klouzala spojka.
To si protireci...
Az to udelaji na 300v rad vam vse testuji...do toho casu nic jineho nejezdim.

Naposledy editováno 31.07.2013 08:39:14

(reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2

31.7.2013 v 08:44 | Nahoru | #2
z-x-r> kvůli MA2 to určitě neklouže, spíš se motulu povedlo změnit složení tak, že si teď starej 5100 a novej s MA2 nerozuměj, což bych teda u stejný řady oleje nečekal. Osobně si myslím že to časem přestane až si lamely zvyknou na novej olej, ale to je jen domněnka.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist