(reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
fockewulf> Rozhodně varuju na základě vlastní zkušenosti ve FireBladu a cizí zkušenosti s jinou motorkou, o který jsem se doslech, před nalitím tohohle Motulu do starší motorky se starší spojkou. Asi bych to měl takhle doplnit, abys mě nemoh chytat za slovíčko. Výše psaný příspěvky bych řek, že tuhle mojí zkušenost potvrzujou. Léta jsem lil starý 5100 bez problému, proto mě tahle zkušenost s novým zarazila a poukázal jsem na to. Nebyl jsem zdaleka sám, komu se to přihodilo s tímhle olejem. K tý Africe. Nevim, jak ty, ale nehypnotizuju při přeřazení otáčkoměr a lehkej prokluz bych si ani nedovolil na základě pohledu na otáčkoměr, kde padaj otáčky pozvolnějc, hodnotit. Jak jsem psal, u Afriky to nemůžu tvrdit!!! Zato u FireBlada když roztočim k červeným na jedničku, kopnu rychle dvojku, pustim spojku a dam plnej, se mi držej otáčky dlouho (v řádu nekolika vteřin) kolem 10tisíc, pak jen dotáhne k červeným a po přeřazení na trojku už neklouže, ale to už obvykle nedávam plnej plyn, protože je tam 160-170km/h, což už je až až i při předjíždění. Na okruhu nejezdim. Nevim, co je na tom tak nepochopitelnýho, nebo špatnýho, krom nepovolený rychlosti. Na šestku mít motor ve vysokých otáčkách na silnici fakt nehodlam zkoušet jen kvůli tvýmu uspokojení, nicméně přijde mi logický, že největší rozdíl mezi silou motoru a odporem kol/silnice, kterej se potkává na spojce, je právě na nižší kvalty. Nevim, jaký jsou testovací postupy fabrik, ale v tomhle tak nějak vidim logiku. Nebránim se vysvětlení chyby mýho úsudku od jiných, ale tvuj agresivní styl se mi moc nelíbí, přiznam se. Forum beru jako možnost vzdělání se a podělení se s jinýma o jejich zkušenosti a podle toho sem přispívam.