1 reakcí na tento příspěvek Bible zataceni
když dostaneš smyk zadního kola hlavně nezavírat ani nepřidávat plyn. Jinak z toho máš hájsájdra jak Brno
kdybys těm chlapům tohle řekla bys jim vytřela úsměv
nájezd 100km je jen doporučený... není problém gumu připravit už za 10km... Stačí k tomu kruháč (ikdyž tak přemýšlím chtělo by to ještě jeden britskej pravotočivej kruháč)
K úvodnímu komentáři: dejte mi pit: Divil by ses, jak moc to ty zkušené mazáky urazí po pár diskuzích v uzarvřeném kruhu jsem ztratil iluzi o tom, že ješitnost už dávno vymizela všechno se to točí hlavně kolem školy Pepíka Sršně, který půlku věcí směle popírá... Jedinej škraloup v českém moto škole sportu jinak proti němu veskrze nic nemám.
Naposledy editováno 25.07.2013 08:22:15
nájezd 100km je jen doporučený... není problém gumu připravit už za 10km... Stačí k tomu kruháč (ikdyž tak přemýšlím chtělo by to ještě jeden britskej pravotočivej kruháč) - ty pravotočivé kruháče by se mi taky hodily, nebo více výjezdů z kruháče za sebou
já z videa viděla jen kousek, ale líbí se mi na něm, co ano, a když co ne, tak proč a co to způsobí a jaké to má následky (školy neřeším, poslechnu si všechny, pak přeberu, mám taky svůj názor)
1 reakcí na tento příspěvek Bible zataceni
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bible zataceni
fockewulf píše: zadní pneu je ještě v klidu. Já teď nedávno "zajížděl" přední a po 200km jsem se na to už chtěl vysrat, jak to pořád lítalo jak namydlené. 100km trvalo, než to jelo alespoň rovně a pak dalších 200km zatáčky. To jsem ještě u gumy nezažil
to ti asi prodali nějakou gumu co byla zašlá a natřeli ti jí aby se leskla olejem ne ?
Kamy: stačí na to i ten výjezd z kruháče nebo sjezd z dálnice či obchvatu jen je potřeba přidat na rychlosti a nebo musíš jezdit kruháč zase párkrát v protisměru
Každej motorkář by měl sám poznat kdy guma začne držet kdybych to zajížděl jak mi někteří říkali nedělal bych nic jinýho než zajížděl a nebo už se zase bál že jedu po plátně
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bible zataceni
BladeRider píše:
Každej motorkář by měl sám poznat kdy guma začne držet kdybych to zajížděl jak mi někteří říkali nedělal bych nic jinýho než zajížděl a nebo už se zase bál že jedu po plátně
Jo taky jsem zkoukl všelijaké naučné videa na youtube, hlavně mě ale zajímala jízda v dešti, ale vždycky tam jezdili v těch videích jen po krásných rovinkách, žádné kopce a vracečky :P
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bible zataceni
milion píše: jemnej smirgl a trochu prelestit. pak na suchy silnici udelat projizdku a je to ok
po staru se lisovací kopyto na gumy vystříkavalo nějakým olejem,tak proto ten delší nájezd na uklidnění gumy,dnes se to už nedělá,můžeš zatahnout pomalu ihned po přezutí2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bible zataceni
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bible zataceni
Pedl> No na tom by nebylo nic špatného... Jen mě mrzí že s takovou jízdou poserpruhy nesundáš. Já se třeba už klopit nebojím, nejsem zručnej bajker, ale když chci pruhy na ERku zhoblovat tak i takovému stroji musím dát za uši... Naštěstí jsem přišel na to, že zhoblovat je můžeš i ve městě... Bible to krásně popisuje, do zatáček prostě jen musíš najíždět co nejpozději a pak jí rychle sklopit. Takhle si gumu obrousíš hezky i v malých rychlostech, hlavně nejezdit stopu jako v autě.... To příjde samo uvidíš....
Na vodě? Dovolím si říct že platí dvě zásady.
A) méně klopit
B) jezdit plynuleji (zatáčku projíždět ve vyrovnaném rozložení váhy cca 40% na 60%)
i na vodě se dá jet pila a klopit do maximalniho uhlu ale cim vic klopis tim citliveji musis zatacku projet, staci trosku ubat plyn nebo pridat nebo si drbnout do riditka a jdes k zemi.
- pred zatackou brzdit v narovnane poloze
- zacit cist zatacku a odhadnout rychlost a naklon
- motorku sklopit a drzet plyn v tahu (ani nezrychlovat ani nezpomalovat)
- nehejbat se neprenaset nikam vahu
- a pri vyjezdu ze zatacky postupne masinu rovnat.
kdyz zadni kolo ujede do driftu, tak nedrzet krecovite riditka a porad drzet plyn ve stejne polloze ani nepridat ani neubrat... Zatacku tak projedes bud slajdem a nebo se ti zpatky plynule chytne, pokud jsi to samozrejme neposral s rychlosti.
Smyk predniho kola nevim jak vybrat uz dvakrat sem si nabil drzku pri brzdeni na kluzkem povrchu a stejne nevim jak na to
Naposledy editováno 26.07.2013 10:59:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bible zataceni
kubacech píše: bill56> dnes se nové ošetřují salbou vrstvou silikonu, který klouže. Aspoň v servise mě an to upozorňovali. Když s tím nepočítaš, může to skončit zle
tak si na tu gumu sahni, jestli ti klouze .. a pak doporucuju experiment. Neujed s ni ani metr, pujc si nekde nahrivaky a tu gumu zahrej a sahni si na ni znova, jestli bude byt minimalne klouzat
...
..
nebude
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bible zataceni
dobráci to ti řekli po lopatě co
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bible zataceni
i na vodě se dá jet pila a klopit do maximalniho uhlu ale cim vic klopis tim citliveji musis zatacku projet, staci trosku ubat plyn nebo pridat nebo si drbnout do riditka a jdes k zemi.
Draku ani machři v GP nedokážou zajet na mokru maximální uhel a ti maj jinej cajk to bys na obyčejných obutých mrdkách musel mít stupačky asi o 20cm níž abys zajel max uhel co tu tvrdíš
Koštěbuch píše: projectill> Navíc když ja sem dělal rozšíření řidičáku, tak sem podřazoval s mezi-plynem a na konci jízdy mi to komisař vyčetl... že prý to ma sinchroní převodovku a tohle je dobré akorat tak pro rušení okolního klidu....
jinak abych změnil ten of-topic: tak stahuju jak knihu tak video a moooc děkuju. Na jednou je to kotel informaci.
Podle me v primorazenejch motorkovejch prevodovkach zadny synchrony nejsou.
Synchrony jsou v auto prevodovkach.
Takze v klidu delej mezi-plyn...
Jinak Twist of the Wrist je i moje bible, nicmene poserpruhy jeste mam...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bible zataceni
Pepa1098 píše: dobráci to ti řekli po lopatě co
no moc ne, debata trochu pokračovala a končilo to, že mám jezdit 150 km předpisově
edit: citace
Naposledy editováno 27.07.2013 22:13:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bible zataceni
Víš ono je to v podstatě pravda když jedeš rychleji než kolem jedoucí vozidla tak jseš prakticky ve větším bezpečí jen pozor když jedou auta v řadě za sebou mají snahu předjíždět bez blinkru a vjedou ti do cesty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bible zataceni
Pepa1098 píše: ... jen pozor když jedou auta v řadě za sebou mají snahu předjíždět bez blinkru a vjedou ti do cesty
jj to už vím, že se vlezem dvě auta vedle sebe a motorka, a posunků můžu dělat kolik chci1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bible zataceni
ty si ostřílená myslím že žádné rady nepotřebuješ máš hlavu a používáš instink
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bible zataceni
Pepa1098 píše: ty si ostřílená myslím že žádné rady nepotřebuješ máš hlavu a používáš instink
Díky za kompliment . Mám dost najeto v autě, nejen po ČR, a tak už nějak poznám s čím se potkám na cestě. Nedokáži si představit, že bych první začla na motce... (každopádně v autě se mi moc nestává,že někdo začne předjíždět v protisměru... takže i ty situace jsou trochu jiné) Já teď spíš řeším techniku jízdy, hodně poslouchám, kdo co a proč a koukám kolem sebe.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bible zataceni
Artepx píše: Já teď spíš řeším techniku jízdy, hodně poslouchám, kdo co a proč a koukám kolem sebe.
no jo zvědavá ženská vy holky vy jste stejně z jiné planety ale kdo víc ví ten víc umí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bible zataceni
Pepa1098 píše: [quote=Kamy]
i na vodě se dá jet pila a klopit do maximalniho uhlu ale cim vic klopis tim citliveji musis zatacku projet, staci trosku ubat plyn nebo pridat nebo si drbnout do riditka a jdes k zemi.
Draku ani machři v GP nedokážou zajet na mokru maximální uhel a ti maj jinej cajk to bys na obyčejných obutých mrdkách musel mít stupačky asi o 20cm níž abys zajel max uhel co tu tvrdíš
Maximalni uhel naklonu motorky znamena ten uhel, pri kterem guma svira s vozovkou nejvetsi stycnou plochu a ma tak dostatecnou adhezi, pokud guma je schopna odvezt vodu, coz pri mensich rychlostech jde snaze nez v rychlostech vyssich
Maximalni naklon nema nic spolecneho s jizou na hrane moznosti.
Nebavim se o jizde na hrane tvrdim jen to ze klopit na vode se da aniz bys jel vyrazne pomaleji... Problemy delaji koleje, diry a jine zverstva, od toho jsem ale psal ze si to snaz dovoli clovek na silnici kterou zna
Naposledy editováno 28.07.2013 13:23:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bible zataceni
Pepa1098 píše: no jo zvědavá ženská vy holky vy jste stejně z jiné planety ale kdo víc ví ten víc umí
jj jsem