1 reakcí na tento příspěvek Nejdou dva válce
Pedros1 píše: Heh nevím proš se dohadujete ohledně silikonu se koukněte na origo těsnění a zjistíte, že ten silikon tam je nanesenej v tenkém proužku to je jedna věc a druhá šrouby by se měly měnit hlavně u dieslovych motoru, poněvadž tam jsou vysoké tlaky nebo u motorů které mají kvůli úpravě výkonu ty tlaky zvětšeny u sériovych benzinových motorů to není zase nijak nutné. A co se týče přerovnání je zbytečnost to dělat při každém sundání hlavy. No hold ono servisy rády vydělávají na blbých lidech kterým nabulíkují kde jaké nesmysly.
Absolutní souhlas , kdysi mi jednou někdo tvrdil, že těsnění pod hlavou se mění vždy i u vzducháčů....
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | Smrči-GSX-F | 13 | 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F |
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | anonimis | 3 | 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81 |
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King | CobrettiCZ | 4114 | 15.1.2024 v 10:29 danhayabusa |
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 | Orgovany | 229 | 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58 |
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... | Apo-Rider | 32 | 23.9.2023 v 16:43 dettektorr |