globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jsem nový, sbírám informace
30.6.2013 v 22:30
Zdraví vás nový uživatel
po dlouhém výběru, a pročítání mnoha stránek jsem se rozhodl pro Virago. Chvíli jsem různě hledal, až jsem ji chtěl opravdu osedlat - i kdyby to nebyla ta pravá. Proto jsem se vypravil do KHmoto, kde jsem prve vyzkoušel jedenáctku, pro kterou jsem se rozhodl. Stav chromů mě ale proti fotkám dost zklamal. Později jsem prošel kolem modré 750, která se mě jevila v podstatě ve stavu nové motky. Bylo proto rozhodnuto - i za daleko větší peníz. No ale co už. Papíry se vyřizují, v úterý bude snad nachystaná.

Vás bych rád poprosil o nějaké rady v podstatě začátečníkovi. Nejsem žádný řidičský učeň, ale silnější motorku jsem v podstatě nikdy nevlastnil, zatím jenom samá chrchlata. Jezdil jsem sice z ledasčím, ale asi ještě dlouho se budu cítit jako motorkářské ucho. Tedy potřebuji rady jak takové ty řidičské - myslím, na co se vyloženě rádo zapomíná, ale především mám na mysli rady stran chování se k viragu. To znamená, na co nejprve se mám podívat, na co si dávat pozor, jak se k ní chovat za studena, jak za tepla... rád bych, aby zůstala v dobrém stavu co nejdéle. Už tady od Vás vím, že odchází volnoběžka, ta se zdála být naprosto v kondici, start byl až neuvěřitelně hladký, a rychlý. Motor běžel hladce, netřepal, zvuk ok. Všechny skupiny opravdu velice zachovalé.

Děkuji předem všem, kteří budou mě ochotni trochu uvést do tohoto světa
Předchozí
1 2
Následující

Jsem nový, sbírám informace

30.6.2013 v 22:38 | Nahoru | #1
Čau pane, jedna rada zní: najdi si prázdné parkoviště a trénuj, poznávej chování stroje, nauč se brzdit...

Jsem nový, sbírám informace

30.6.2013 v 23:01 | Nahoru | #2
jestli ti mohu poradit tuto je nejvíc odborníků na Virago překopíruj svůj dotaz sem

1 reakcí na tento příspěvek Jsem nový, sbírám informace

1.7.2013 v 01:35 | Nahoru | #3
Kdyz jsem videl stav motorek v KH moto a jak to skladaj dohromady, tak ti preju hodne stesti.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jsem nový, sbírám informace

1.7.2013 v 06:13 | Nahoru | #4
JR..> No, nevím, jestli některý skládají. Jsou tam různý cenovky, různý stavy. Žádná vyloženě zbořenina mě tam nepřipadala. Ale kdo ví...

(reakce na) Jsem nový, sbírám informace

1.7.2013 v 12:53 | Nahoru | #5

mr1 píše: JR..> No, nevím, jestli některý skládají. Jsou tam různý cenovky, různý stavy. Žádná vyloženě zbořenina mě tam nepřipadala. Ale kdo ví...



dost kluků má odtamtud Virago a jsou spokojený

1 reakcí na tento příspěvek Jsem nový, sbírám informace

1.7.2013 v 13:48 | Nahoru | #6
hele nejake info z motoskol je tu je tam par videii a par zajimavych veci... Motoskola
je tam 11 dilu ZAK....

Naposledy editováno 01.07.2013 13:53:58

(reakce na) Jsem nový, sbírám informace

1.7.2013 v 14:58 | Nahoru | #7
Joey.> Díky, díval sem se na to už ráno.
Ale tak já se možná blbě vyjádřil - necítím se vyloženě jako úplný pako, ale prostě vyježděnej hold nejsem. Budu se učit trpělivě, a vono to půjde. Na autě mám víc jak půl mega, a zatím bez nehody.

1 reakcí na tento příspěvek Jsem nový, sbírám informace

1.7.2013 v 21:43 | Nahoru | #8
Ahoj.
Virago není motorka která tě překvapí. Neboj se ničeho, sedni a jezdi. Podle mých zkušeností dobře to brzdí, výkonu to má taky dost(nedej na ty rady , že objem ničím nenahradíš). Já většinou jezdím ve dvou a nemám s jízdou problém. Taky jsem nesedlal žádné silné stroje, měl jsem jawu 250, pak 25let klid a najednou "dračici". Sedl jsem , přidal plyn a hele , ono to jede. Mám s ní naježděno nějakých 25000km a naprosto v pohodě. Mnoho zdaru a hlavně "kolama vždy k silnici. "

(reakce na) Jsem nový, sbírám informace

2.7.2013 v 07:32 | Nahoru | #9
Viragomann> díky já sem se na ní cítil hned jako doma. Proto sem z toho měl dobrej pocit. No, v každým případě, dnes pro ni jedu.

Jsem nový, sbírám informace

2.7.2013 v 14:34 | Nahoru | #10
Ahoj.Kromě občas půjčenýho fichtla jsem toho moc nenajezdil. Na starý kolena jsem se rozhodl koupit si vysněný stroj. Původně jsem chtěl 535, ale jelikož jezdíme i ve dvou, byla mi doporučena 1100. První jízda byla seznamování a pak už naprostá pohoda. Motorka je nezáludná a jede kam potřebuješ. A jinak to chce jezdit, jezdit, jezdit. Nejdříve jsem jezdil po silnicích, kde jezdí málo aut a postupně přecházel do hustšího provozu.
Kupoval jsem jí taky v KH moto. Pak putovala hned do servisu na prohlídku, výměnu filtrů a náplní. Tam mi řekli, že to byl dobrej kup, že je suprově udržovaná. Takže spíš záleží na tom, jak se k ní původní majitel choval. Já bych do KH moto šel znovu.

2 reakcí na tento příspěvek Jsem nový, sbírám informace

3.7.2013 v 04:04 | Nahoru | #11
Díky všem
je doma, už mám první kilometry za sebou. A je to myslím naprosto v pohodě. Jezdí opravdu hezky, po mechanické stránce se tomu nedá nic vytknout, esteticky není zasažená tunerem, chromy jsou fakt moc pěkný. Byl jsem překvapenej, jak se dají dobře dávkovat brzdy Dnes jsem nemohl nějak dospat, tak jsem se prostě kolem jedné v noci oblíkl, a šel se projet Fakt myslím, že to půjde.

(reakce na) Jsem nový, sbírám informace

3.7.2013 v 12:34 | Nahoru | #12
Dnes jsem nemohl nějak dospat, tak jsem se prostě kolem jedné v noci oblíkl, a šel se projet Fakt myslím, že to půjde. [/quote]

To je vono!!! Tak je to správně.

Jsem nový, sbírám informace

3.7.2013 v 15:52 | Nahoru | #13
A fotečka nebude?Krom profilovky

Naposledy editováno 03.07.2013 15:55:38

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jsem nový, sbírám informace

3.7.2013 v 16:05 | Nahoru | #14

mr1 píše: Díky všem
je doma, už mám první kilometry za sebou. A je to myslím naprosto v pohodě. Jezdí opravdu hezky, po mechanické stránce se tomu nedá nic vytknout, esteticky není zasažená tunerem, chromy jsou fakt moc pěkný. Byl jsem překvapenej, jak se dají dobře dávkovat brzdy Dnes jsem nemohl nějak dospat, tak jsem se prostě kolem jedné v noci oblíkl, a šel se projet Fakt myslím, že to půjde.



Tomu bych rozuměl , ale dneska už to nedělej bo tě to spláchne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jsem nový, sbírám informace

3.7.2013 v 18:19 | Nahoru | #15
jongi> to se nedá, jezdím v podstatě celej den
Fotky se pokusím nějaký nacvakat, ale až z toho na chvilku slezu a budu mít na to čas

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jsem nový, sbírám informace

3.7.2013 v 18:30 | Nahoru | #16

mr1 píše: jongi> to se nedá, jezdím v podstatě celej den
Fotky se pokusím nějaký nacvakat, ale až z toho na chvilku slezu a budu mít na to čas

A maš ji v garáži,nebo si ji bereš i do postele.

(reakce na) Jsem nový, sbírám informace

3.7.2013 v 19:59 | Nahoru | #17
tak v posteli mám úplně jinou potvoru, ale možná je to škoda

3 reakcí na tento příspěvek Jsem nový, sbírám informace

4.7.2013 v 07:34 | Nahoru | #18
Ještě bych se rád zeptal, na Váš jízdní styl. Kolega doporučil studený motor zahřívat, potom teprve vyrazit. Což takhle zahřívat mírnou jízdou? Dále - je normálně, že musím sytič použit při každém (na dotyk) studeném motoru? Já myslel, že když už jsem dnes jel, tak třeba po hodině ještě nebude motor (alespoň uvnitř) úplně studenej. Ale bez sytiče to prostě nedá. Teplet motor samozřejmě chytá na brnk. Pak se chci zeptat, v jakých otáčkách to tak držíte pro normální pohodovou jízdu? Mě se nějak od ucha zdá, že pod dva tisíce by to moc nemělo jít. Ten motor by to jistě utáhl, ale nějak se mě to prostě uchem nezdá. Jak to taháte?

(reakce na) Jsem nový, sbírám informace

4.7.2013 v 09:53 | Nahoru | #19
mr1: Můžeš zahřívat na místě i mírnou jízdou. Já nastartuju, oblíknu bundu, přilbu, rukavice, vytáhnu motorku z garáže, zamknu a jedu. Takže to dělám napůl tak, napůl tak. Jen když je fakt chladno, zahřívám na místě dýl, ale pro to mám vlastní specifický důvod.

V létě by po hodině stání motor měl chytit i bez sytiče. Nejspíš máš nízké volnoběžné otáčky, nebo trochu chudou volnoběžnou směs (což může být způsobeno spoustou faktorů).

Taky většinou držm motor od dvou tisíc výš. Níž to nechávám padat jedině při posouvání v koloně nebo šinutí z kopce, kdy nepředpokládám potřebu náhlé akcelerace. Z nižších otáček se motor posbírá taky, ale chce to přidávat plyn postupně. Naštěstí má Virago klikovku na kuličkových ložiscích, takže to není na podtáčení tak choulostivé, jako kluzná pouzdra.

1 reakcí na tento příspěvek Jsem nový, sbírám informace

4.7.2013 v 10:37 | Nahoru | #20
Já například studenej motor startuju se sytičem, hned sednu, pomalu se rozjedu a tak po 200 metrech sytič stahuju a normálně peláším. Otáčky na pohodovou jízdu mám naučený tak 3-3,5tis. což jedeš 80-90km/h.

(reakce na) Jsem nový, sbírám informace

4.7.2013 v 11:23 | Nahoru | #21
Díky chlapi
já se v tom postupně nějak najdu. Nejhorší je, že sem s ní začal jezdit do práce, a čumím na ni přímo z okna. Takže se ani až tak nedokážu soustředit na hoknu, a navíc se mě chce už po třech minutách sednout a pelášit někam do dálek.

Další otázky: kdy mě tohle přejde???

Jsem nový, sbírám informace

4.7.2013 v 13:05 | Nahoru | #22
Další otázky: kdy mě tohle přejde???

Neboj se , tohle tě už NEPŘEJDE!!

(reakce na) Jsem nový, sbírám informace

4.7.2013 v 21:50 | Nahoru | #23

mr1 píše: Pak se chci zeptat, v jakých otáčkách to tak držíte pro normální pohodovou jízdu? Mě se nějak od ucha zdá, že pod dva tisíce by to moc nemělo jít. Ten motor by to jistě utáhl, ale nějak se mě to prostě uchem nezdá. Jak to taháte?


To víš, to není D5 ani TDI Sorry, musel jsem, dvojitej kolego Jinak užívej ve zdraví a hodně kilometrů bez karambolů

1 reakcí na tento příspěvek Jsem nový, sbírám informace

5.7.2013 v 12:58 | Nahoru | #24
ahoj, já to čekal - asi nás tady bude víc společných ne? Třeba Dalibor?

(reakce na) Jsem nový, sbírám informace

5.7.2013 v 17:23 | Nahoru | #25
mr1> Ten asi ne, ten skůtruje. Ale pljarda, dony (pod jiným nickem) a možná další... už by to bylo na nějakej sraz

1 reakcí na tento příspěvek Jsem nový, sbírám informace

7.7.2013 v 18:57 | Nahoru | #26
Tak už sem propálil myslím třetí nádrž a mám pocit, že sme kámoši. Fakt pohodová, ovladatelná a předvídatelná motorka. Docela dobře to dáváme i ve dvou, a už přemýšlím nad nějakou motodovolenou. Děti to asi chvíli nezkousnou, ale nějak to dopadne

Mám otázku - i když se olej tváří jako po výměně, chci to prostě vyměnit. Jaký dáváte?

(reakce na) Jsem nový, sbírám informace

7.7.2013 v 20:57 | Nahoru | #27

mr1 píše: Tak už sem propálil myslím třetí nádrž a mám pocit, že sme kámoši. Fakt pohodová, ovladatelná a předvídatelná motorka. Docela dobře to dáváme i ve dvou, a už přemýšlím nad nějakou motodovolenou. Děti to asi chvíli nezkousnou, ale nějak to dopadne

Mám otázku - i když se olej tváří jako po výměně, chci to prostě vyměnit. Jaký dáváte?



já Motul 5100 10W40

1 reakcí na tento příspěvek Jsem nový, sbírám informace

7.7.2013 v 21:37 | Nahoru | #28
A doplním ještě jednu blbost: jak štelujete tlumiče? Máte na to nějaké udělátko? Já to sice nezkoušel, ale myslím že ručně to asi nepůjde co?

(reakce na) Jsem nový, sbírám informace

7.7.2013 v 22:01 | Nahoru | #29

mr1 píše: A doplním ještě jednu blbost: jak štelujete tlumiče? Máte na to nějaké udělátko? Já to sice nezkoušel, ale myslím že ručně to asi nepůjde co?



jde to docela dobře

1 reakcí na tento příspěvek Jsem nový, sbírám informace

10.7.2013 v 06:37 | Nahoru | #30
Tak a jsem tu znovu, a musím se opět zase něco přiučit:
včera jsem dělal olej, a trochu mě zarazilo, že při výměně filtru musím demontovat držák stupačky? Je to sice na dvou matkách, ale je to prostě pidiúkon navíc. Jenom se blbě ptám - opravdu je to nutný oddělat nebo je na to nějaký grif? A další, důležitější bod: podle mě tam byl filtr naopak. Patří ta vložka dírou ke mě? Ne dírou do motoru? To víčko filtru je vrtaný mezi dvěma o-kr., touto dírou podle mě valí olej do vložky. Na původní vložce (filtru) bylo těsnění docela vymačkaný, takže tlakem ten oleje tama zřejmě proudil všude možně kolem filtru. Na magnetu čisto. Oleje sem vypustil 4 litry! V manuálu je napsáno 3,1L, na nalévací zátce 3L. Nalil jsem teda 3,1+ a doufám, že je to dobře. Jenomže dnes ráno, při vytočení nad 5t a asi 700m jízdy (120km/h?) mě na krátko svitl olej. Po opakovaném vytočení jsem to už nepozoroval, ale je pravda, že jsem to neměl kde rozjet na delší dobu. Je možný, že by toho oleje bylo málo? Že jako nebylo z vany co sát? Že v těchto otáčkách už by bylo všechno rozstříkaný po motoru?

Díky předem za jakoukoli odpověď, budu se učit asi ještě dlouho
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
XV Velká Virago Vyjížďka 2025 se p... [1 ... 347, 348] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... rancher 10412 Dnes v 01:18 zdenda666
Yamaha XV 750 Virago problém při st... Yamaha XV 750 Virago Carlos-NK 6 31.3.2024 v 14:06 badyXV
Yamaha XV 750 Virago 94 přiškrcená ... Yamaha XV 750 Virago Mojzisak 3 14.3.2024 v 10:48 Pexeso
Progresivní tlumiče na Virago XV 750 Yamaha XV 750 Virago Lardyn 12 10.2.2024 v 21:17 Ivos
yamaha virago xv 750 US verze Yamaha XV 750 Virago pajaskoda 6 3.1.2024 v 21:13 Vítězslav_Máří


TOPlist