po dlouhém výběru, a pročítání mnoha stránek jsem se rozhodl pro Virago. Chvíli jsem různě hledal, až jsem ji chtěl opravdu osedlat - i kdyby to nebyla ta pravá. Proto jsem se vypravil do KHmoto, kde jsem prve vyzkoušel jedenáctku, pro kterou jsem se rozhodl. Stav chromů mě ale proti fotkám dost zklamal. Později jsem prošel kolem modré 750, která se mě jevila v podstatě ve stavu nové motky. Bylo proto rozhodnuto - i za daleko větší peníz. No ale co už. Papíry se vyřizují, v úterý bude snad nachystaná.
Vás bych rád poprosil o nějaké rady v podstatě začátečníkovi. Nejsem žádný řidičský učeň, ale silnější motorku jsem v podstatě nikdy nevlastnil, zatím jenom samá chrchlata. Jezdil jsem sice z ledasčím, ale asi ještě dlouho se budu cítit jako motorkářské ucho. Tedy potřebuji rady jak takové ty řidičské - myslím, na co se vyloženě rádo zapomíná, ale především mám na mysli rady stran chování se k viragu. To znamená, na co nejprve se mám podívat, na co si dávat pozor, jak se k ní chovat za studena, jak za tepla... rád bych, aby zůstala v dobrém stavu co nejdéle. Už tady od Vás vím, že odchází volnoběžka, ta se zdála být naprosto v kondici, start byl až neuvěřitelně hladký, a rychlý. Motor běžel hladce, netřepal, zvuk ok. Všechny skupiny opravdu velice zachovalé.
Děkuji předem všem, kteří budou mě ochotni trochu uvést do tohoto světa
3 reakcí na tento příspěvek Jsem nový, sbírám informace
V létě by po hodině stání motor měl chytit i bez sytiče. Nejspíš máš nízké volnoběžné otáčky, nebo trochu chudou volnoběžnou směs (což může být způsobeno spoustou faktorů).
Taky většinou držm motor od dvou tisíc výš. Níž to nechávám padat jedině při posouvání v koloně nebo šinutí z kopce, kdy nepředpokládám potřebu náhlé akcelerace. Z nižších otáček se motor posbírá taky, ale chce to přidávat plyn postupně. Naštěstí má Virago klikovku na kuličkových ložiscích, takže to není na podtáčení tak choulostivé, jako kluzná pouzdra.
mr1 píše: Pak se chci zeptat, v jakých otáčkách to tak držíte pro normální pohodovou jízdu? Mě se nějak od ucha zdá, že pod dva tisíce by to moc nemělo jít. Ten motor by to jistě utáhl, ale nějak se mě to prostě uchem nezdá. Jak to taháte?
To víš, to není D5 ani TDI Sorry, musel jsem, dvojitej kolego Jinak užívej ve zdraví a hodně kilometrů bez karambolů
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Potrubí okolo karburátoru Yamaha XV... Yamaha XV 750 Virago | Milano52 | 2 | 10.6.2024 v 14:16 Milano52 |
XV Velká Virago Vyjížďka 2025 se p... [1 ... 347, 348] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... | rancher | 10416 | 24.5.2024 v 16:52 rancher |
Yamaha XV 750 Virago problém při st... Yamaha XV 750 Virago | Carlos-NK | 6 | 31.3.2024 v 14:06 badyXV |
Yamaha XV 750 Virago 94 přiškrcená ... Yamaha XV 750 Virago | Mojzisak | 3 | 14.3.2024 v 10:48 Pexeso |
Progresivní tlumiče na Virago XV 750 Yamaha XV 750 Virago | Lardyn | 12 | 10.2.2024 v 21:17 Ivos |