globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: jaky bagl na zadni sedlo na sporta
18.6.2013 v 17:52
Hoj shanim radu resp typ na nejaky pekny akorat velky bagl neho tankvak nebo jak to nazvat, ktery se pridela k zadni sedacce. Nic co by pretykalo do stran, ciste jen bobek na sedlo v kterm se da neco prevezt. Mam to na origo zadek yamahy R1 04. Tenhle druh vybaveni je mi cizi, do ted jsem kupoval jen slidery a gumy takze budu rad za jakykoli typ diky

Skvělá odpověď, děkuji! 18.6.2013 v 18:07 | Nahoru | #1
Cau,

Zavazadlo na zadní sedlo - zkušenosti

Motobrasna na sedadlo spolujezdce

Já si pro začátek objednal tohle, kvuli cene a moznosti otevirat sedlo. Ale je to tak na mikinu a drobnosti

Naposledy editováno 18.06.2013 18:15:27

Skvělá odpověď, děkuji! 18.6.2013 v 21:24 | Nahoru | #2
co tohle?
nebo tohle
trosku levnejsi oxfordy, sam do nich asi pujdu

E sorry , nechtel si nic do stran, no neva

Naposledy editováno 18.06.2013 21:42:53

18.6.2013 v 22:39 | Nahoru | #3

SVSkritek píše: Cau,

to je super, přesně to hledám.. nechci krosnu se kterou pojedu na týden ale jde mi o něco, kam dám kraťasy, triko a pantofle. když jedu někam na otočku, abych se nemusel celý den pařit v kombinéze.. tohle vypadá dobře.. díky moc
ještě dotaz jak je to stabilní? neulítne to?

18.6.2013 v 22:40 | Nahoru | #4
pokud ale někdo znáte něco o chlup většího sem s tim

Skvělá odpověď, děkuji! 19.6.2013 v 08:48 | Nahoru | #5
Corela91> O trochu vetsi je tohle . Ale taky jina cena. Taky mozna nejake sportovni sedla prekryje.

No v zakladu mi to tak nedrzi, pac mam slozity spodni tvar sedla. Ale mam na podsedlovce uchyty, tak si tam misto toho predniho zipu, necham nasit nejakou gumu s ockem. Stejnak se to asi musi vzdy trochu prizpusobit konkretni motorce. Taky by to asi lip drzelo, kdyby to melo nejake pevne ohebne dno.

Naposledy editováno 19.06.2013 08:49:29

19.6.2013 v 08:56 | Nahoru | #6
nedávno jsem kupoval kriega a spokojenost, vypadá kvalitně a můžu kdyžtak dokoupit větší bágl kdyby bylo třeba.

19.6.2013 v 13:54 | Nahoru | #7
SVSkritek> tenhle větší by se mi zamlouval možná víc... já mám zespod sedla 4 poutka tak teoreticky k nim by nemusel být problém to přidělat.. předpokládám že tohle bude k sedlu stažený páskem ktetej bude mít z obou stran klipy na zacvaknutí k tomu bagu a uprostřed to bude nějak regulovatelný na dotažení?

19.6.2013 v 14:52 | Nahoru | #8
Corela91> Asi ano, já tenhle větší přímo neviděl. Ale tak kdyžtak do NovelMoto zavolej, nebo se tam stav, když budeš v okolí HK. Typek mi tam ke vsemu, co me zaujalo, neco rekl

Naposledy editováno 19.06.2013 14:52:55

Skvělá odpověď, děkuji! 19.6.2013 v 15:19 | Nahoru | #9
Zdarec, já koukal po tohle , kdyby to nebylo tak drahý, tak zahodim batoh a pavouka a nasadím tohle. Jestli tam máš nějaký úchyty, tak by to možná šlo ...

2 reakcí na tento příspěvek jaky bagl na zadni sedlo na sporta

19.6.2013 v 15:29 | Nahoru | #10
Nejlepší je sebou na výlet mít někoho třeba s GSem, na něj toho navěsíš

19.6.2013 v 15:53 | Nahoru | #11
cat-nikita> No jo, ale u kluků to tak moc nefunguje

19.6.2013 v 18:04 | Nahoru | #12
cat-nikita> jak pise skritek nejsem zenska a na vejlety s cestakama taky nejezdim. Chci to kdyz se jedu svezt (svizne svezt) a nechci mit na zadech na kombi s hrbem jeste batoh. A kurtovat batoh k sedlu gumicikama se mi nechce. Radeji neco takovyhleho praktyctejsijo

19.6.2013 v 18:24 | Nahoru | #13
Corela91> Po dvou cestách do Itálie po ose, jsem od tohohle typu vyjížděk upustila.
Po Čechách přes víkend stačí přikurtovat menší batoh, když je to dál, přikurtují se motorky na vozejk

Na Nudu dokonce existují kufry! To je holt ten vliv BMW

Naposledy editováno 19.06.2013 18:38:15

19.6.2013 v 20:05 | Nahoru | #14
http://www.mtt-brno....a-dalsi/vaky-a-valce co něco takovýdleho přikurtovat pavoukama

19.6.2013 v 21:01 | Nahoru | #15
cat-nikita> fuj kufry.. rikam ze jezdim kolem baraku. Zadny vylety typu 200km a vic u me nehrozej.. ale nebavi me jezdit s batohem na zadech

20.6.2013 v 13:11 | Nahoru | #16
www.motorkari.cz/motorka/
Na předposlední fotce tankvak z lidlu . Sundaný magnety, chycený za zadní stupačky a přitažený k sedlu spolujezdce.

Naposledy editováno 20.06.2013 13:18:40

Skvělá odpověď, děkuji! 20.6.2013 v 13:39 | Nahoru | #17
ja mohu doporucit kappu TK711 Kappa
da se pomoci zipu zvetsit, takze se s tim da jet i na delsi cestu

20.6.2013 v 16:39 | Nahoru | #18
ideál by bylo tohle ale ta cena už je nic moc

2 reakcí na tento příspěvek jaky bagl na zadni sedlo na sporta

20.6.2013 v 22:45 | Nahoru | #19
Moje 5 dní stará zkušenost: Ať tam dáš co tam dáš, nebuď u toho debil jako jsem byl já, protože tvoje motka je taky dobrá raketa.
Na Vánoce jsem dostal od mojí drahé polovičky zcela novej, jako origo příslušenství prodávanej tail bag na moji F4. Minulej pátek nastal čas ho vyzkoušet - jel jsem na víkend z Prahy do Brna. Dovnitř pár věcí, přesně jak to popisuješ ty - kraťasy, košile, moje Omegy který jsou moc vysoký do rukavic a doklady od Agusty v brašničce na stehno (kdo by se s tím sral na noze, když mám tak krásnej tail bag), obálka s kupou různejch dokumentů a důležitá věc-dvě piva Ožujsko v plechu jako dárek mýmu tátovi. Byla radost to instalovat, protože vše bylo na míru. Ke konstrukci zadních stupaček to bylo přikurtovaný dvěma tak silnejma gumicukama, že bys na tom utáhnul Tatru.
Vjel jsem do tunelu na Zbraslavi a začali mě vytáčet plechovkáři, co se neuvěřitelně motali a furt všude zavazeli. V ten moment jsem zapomněl, že mám za sebou nějakej bágl, protože jsem ho neviděl, necejtil, nevnímal a byl jsem uklidněnej tou profi montáží, že se nemůže nic stát. Těsně před připojením tohoto okruhu na D1 je dlouhá rovinka, která byla zcela volná, tak jsem sebou plácnul na nádrž a potáhnul za plyn. Kolik jsem v ten moment jel tady nebudu psát, aby to nebylo někým bráno jako přiznání a důvod k uložení mé růžové kartičky na dlouhou dobu do čistírny, ale bylo to víc než důstojné pro tuto značku a typ motorky.
Pak mě něco chytilo "za prdel" a já jsem myslel, že jsem zadřel motor. Za mnou oblak kouře jak za V3S v prudkým kopci a motorka zastavila. Vůbec mi nebylo divný, že když jsem z ní sesedal, tak mi tam nic nevadilo, až jsem uviděl "něco" narvanýho mezi kolem a jednoramennou kyvkou, co spolehlivě drželo jednak přiškvařený na placatým vejfuku a jednak dvěma gumicukama za zadní stupačky. Když se mi to přiškvařený podařilo urvat od výfuku a z toho malýho prostoru kolem zadního kola, tak to vypadalo takto:

a vevnitř bylo všechno zhořelý nebo ohořelý. Ještě že to zachránil okamžitě spuštěný samohasící systém zn. Ožujsko pivo, který ovšem navždy uhasil i můj HTC. Dokonce to přetrhlo i ocelovej pásek od Omeg a zcela sežvejkalo středovou sponu pásku. Vzniklá celková škoda je pěkně kulatá sumička.

Jak jsem tomu přestal dělat větrnej štít, tak tím tlakem zkolabovaly ty gumicuky, tail bag přelezl stoplampu, všechny čtyři vejfuky, pomačkal spztku a byl jsem rád, že mi to celý neshořelo nebo že to nezablokovalo zadní kolo a já si neustlal. Teď jen roním slzu nad tou hrůzou:

Asi se budu soudit s výrobcem,protože mi nenapsali do návodu, že "v mikrovlnné troubě se kočka fakt nesuší"
Na tankvak nezapomeneš, protože ti pořád "zavazí". Hodně zdaru a zábavy se zavazadly na takovým typu motorky!

20.6.2013 v 22:57 | Nahoru | #20

20.6.2013 v 23:51 | Nahoru | #21
Behike56> rekl bych ze vyrobce na tohle pamatuje , v navodu urcite pise neco o max. rychlosti vetsinou 120 km/h

21.6.2013 v 08:55 | Nahoru | #22
Behike56> tak tohodle bych se třeba s kriegou nebál, blbá konstrukce

21.6.2013 v 13:19 | Nahoru | #23
Stev> konstrukce blbá není, to jen já jsem KRETÉN . Ve 120 by se mi to fakt nestalo.