bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: @
28.4.2013 v 11:37


Naposledy editováno 10.04.2024 07:37:54
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek @

28.4.2013 v 11:41 | Nahoru | #1
nejen pístny,ale i ty destičky musí ve třmenu chodit lehce.stává se,ze nabobtnají korozí a jsou pak o chlup větší....,klidně vem pilník a lízni opěrné plochy.

(reakce na) @

28.4.2013 v 11:51 | Nahoru | #2


Naposledy editováno 10.04.2024 10:44:58

@

28.4.2013 v 13:21 | Nahoru | #3
Já už to neřeším, smířil jsem se s tím, že měním desky častěji než ostatní...

@

28.4.2013 v 13:58 | Nahoru | #4
a kdyz motorku zvednes aby bylo ve vzduchu,tak jde s tim kolem protocit,nebo to pribrzduje?

@

28.4.2013 v 14:25 | Nahoru | #5
i když jsou desky nové nemusí mít ideální rozměr a fakt drhnou ...strhnu tu barvu pilníkem strhnu hranku a funguje to už roky co měním desky na všem

@

28.4.2013 v 14:31 | Nahoru | #6


Naposledy editováno 10.04.2024 10:44:50

@

28.4.2013 v 14:37 | Nahoru | #7
neboj

@

28.4.2013 v 14:44 | Nahoru | #8
to by se muselo hodně vzpříčit ...a nesekne

@

28.4.2013 v 14:47 | Nahoru | #9


Naposledy editováno 10.04.2024 10:44:43

@

28.4.2013 v 14:56 | Nahoru | #10
to se nekousne. Me to pribrzdovalo na FZR a odrovnal jsem si tak kotouce. Nejspis se moc ohraly a zkroutily se. Udelalo mi to po vymene desticek

@

28.4.2013 v 14:58 | Nahoru | #11


Naposledy editováno 10.04.2024 10:44:31
a nemuzou ty brzdy bejt zavzdusneny? treba to taky muze delat bordel

@

28.4.2013 v 15:09 | Nahoru | #13
strhni hranuna těch deskach

(reakce na) @

28.4.2013 v 15:22 | Nahoru | #14


Naposledy editováno 10.04.2024 10:44:24
Pro dokonale odvzdusneni doporucuji drobnou upravu trmenu, respektive jeho kanalku. Odzkouseno v pondeli. Perfektni vysledek


Naposledy editováno 10.04.2024 10:43:49
A co gumičky, jsou v pohodě?

(reakce na) @

28.4.2013 v 18:01 | Nahoru | #18


Naposledy editováno 10.04.2024 10:43:58

@

28.4.2013 v 22:18 | Nahoru | #19


Naposledy editováno 10.04.2024 10:44:14

@

29.4.2013 v 01:12 | Nahoru | #20
To že to jde rukou neznamená, že jsou gumičky v pořádku. Já jsem právě minulý týden tyto měnil. Pístky jsem zamáčknul lehce, ale gumičky už nefungovaly, takže pístky vyjely a nevraceli se správně. Ve výsledku mi kolo přibržďovalo a zkrátil se mi chod páčky.

(reakce na) @

29.4.2013 v 05:30 | Nahoru | #21

kawapepek píše: Rebel83> Co se s tím má uělat???

Mno asi takhle. Třmeny se musí rozpůlit. Aspoň bys zjistil, jakpak jsou na tom gumky. Z výroby je tam špatně navržený kanálek, tudíž téměř nejvyšší místo není odvzdušňovák, ale bod v místě spoje třmenů.
Tady je skromný nákres třmenu. V zeleném kruhu je daný problém, červené čáry jsou kanálky






Stačí vzít vrták 6,5mm a provrtat to podobně, jak v tomto nákresu. Je dobré to vrtat na stojanové vrtačce a třmen mít ve svěráku. Přeci jen převrtáváš kanálky, tudíž to má tendenci mírně kopat.















Mrkni kolik tam mas brzdovky. Me se stalo, kdyz jsem menil desky a kotouce, ze jsem ji zapomel odcucnout a pak ji tam bylo moc a nemela se kam vracet. Jen napad....

Naposledy editováno 29.04.2013 13:17:50

(reakce na) @

29.4.2013 v 14:09 | Nahoru | #23


Naposledy editováno 10.04.2024 10:45:27

@

29.4.2013 v 14:14 | Nahoru | #24


Naposledy editováno 10.04.2024 10:45:39
kawapepek: cece to co pise rebel83 je presne tak jak pise...tzn urcite se ti to bude lip odvzdusnovat, s touhle upravou bych zacal.

dalsi vec,ty gumicky muzou tesnit, ale muzou byt ko/spatne nasazeny, ze nevracej pistky...

(reakce na) @

29.4.2013 v 15:29 | Nahoru | #26


Naposledy editováno 10.04.2024 10:45:47

@

29.4.2013 v 16:42 | Nahoru | #27
nečetl jsem všechny komenty, ale mně na varanovi dělalo to samé, když jsem měl křivý držák třmenu, který ho držel na vidlích...taky jsem napřed dával vinu pístkům...

E: je pravda, že je divný, aby byly křivý oba...

Naposledy editováno 29.04.2013 16:43:50

@

29.4.2013 v 17:37 | Nahoru | #28
A co kdybych třmen při odvzušňování pouze naklonil na příslušnou stranu, abych do nich nemusel vrtat, vyběhla by případná kapsa vzduchu? Jinak u mě stejné symtptomy jako Pepek...


Naposledy editováno 10.04.2024 10:45:54
tz brzdice jsou stejne jedny z nejhorsich co kdy na motorce byly, takze vrtani bych se tolik nebal... ze by tak mala uhlova odchylka zpusobila ze uz se nevraci pistky se mi nezda.

kazdopadne osa vidle by po dotazeni nemela stahnout vidle k sobe... mela by mit po dotazeni vuli v jedne z nohou, po properovani se vidlice utahnou na osu svernejma spojema, tim by melo byt zabezpeceno ze nejsou vidle nasponovane. Tam je neco spatne, podlozky urcite nejsou koser reseni...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
Neválí se někomu doma guma k blinkr... Kawasaki ZX-6R Ninja, Kawasaki ZX-9R Ninja, Kawasaki... enusim2 11 22.4.2023 v 21:04 Lech
Moje nová mašina - supersport kdo p... Kawasaki ZX-6R Ninja, Kawasaki ZX-9R Ninja, Ducati 1... jásumotorkář 28 21.4.2023 v 21:47 Phajatos
ZX9R F1 rv 2002 - madla spolujezdce Kawasaki ZX-9R Ninja Phajatos 8 21.4.2023 v 21:01 Phajatos
Písty ZX9R Kawasaki ZX-9R Ninja Radovanh1 1 16.12.2022 v 02:27 hondaman1


TOPlist