globalmoto_kveten





Téma: druhé auto
 
19.4.2013 v 19:24
Zdravím všechny, rozhodl jsem se do rodiny pořídit druhé auto. Mám služební Mondeo a chtěl bych něco hlavně pro manželku. Už jsem se na něco díval ale jak se říká vic hlav vic ví, takže budu rád za vaše názory a zkušenosti. Přidám níže specifikace které by auto mělo splňovat.
Karoserie: kombi, MPV
Motor: 2000ccm - 3000ccm Diesel , Benzin jedině LPG popř. CNG
Rok Výroky: 2005 a výše
Cena do 250 000kč
Převodovka: lépe automatická ale není podmínkou
Nebráním se žádné značce pokud budou dobré argumenty.
Děkuji všem za rozumné odpovědi


Uzavřeno 11.05.2013 v 22:57 uživatelem JARYN82

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) druhé auto

19.4.2013 v 22:06 | Nahoru | #61

trins píše: a to je to o čem mluvím....1,6 a 1,2 na takový auta?...to je hoodně málo......malej obsah,malej krouťák a motory vyhnaný co to jde...a věř mě že vím o čem mluvím.

ja myslím že nevíš ta 1.6 ecoboost už je ve fordech od roku 2007 a jsou to motory spolehlivější než 2.0TDCi a v S-Maxu má max rychlost kolem 210km/h což si myslím že je pěkné na MPV
edit: 1.6 Ecoboost má kroutak 240Nm

Naposledy editováno 19.04.2013 22:09:12

1 reakcí na tento příspěvek druhé auto

19.4.2013 v 22:07 | Nahoru | #62
Nafta T5, Šaran, CNG si kámoš chválí Zafiru - má jí jetou dva roky, ročně jezdí kilo a oukej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) druhé auto

19.4.2013 v 22:09 | Nahoru | #63
JARYN82> vím,měl jsem V5O ve 2,0 nafta,pak 1,6 nafta a teď D3...ta 1,6 měla cca 115 koní,ale prostě nejela

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) druhé auto

19.4.2013 v 22:11 | Nahoru | #64

trins píše: JARYN82> vím,měl jsem V5O ve 2,0 nafta,pak 1,6 nafta a teď D3...ta 1,6 měla cca 115 koní,ale prostě nejela

dobře ale nesrovnávej 1.6 naftu 85kw a 1.6 benzin 118kw to je markantní rozdíl , chtěl jsem D3 V60 ale mondeo bylo pro mě v tuhle dobu výhodnější u D3 mi vadí že má máx výkon v 2900 otáčkách motor je uplně bezpohlavni

(reakce na) druhé auto

19.4.2013 v 22:12 | Nahoru | #65

cort píše: Nafta T5, Šaran, CNG si kámoš chválí Zafiru - má jí jetou dva roky, ročně jezdí kilo a oukej.

dík

druhé auto

19.4.2013 v 22:14 | Nahoru | #66
Bejt Tebou tak vemu těch 250tis a jedu do Německa za ty peníze v Německu koupíš auto co by se u nás prodávalo tak za 270 a vejš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) druhé auto

19.4.2013 v 22:14 | Nahoru | #67

JARYN82 píše: dobře ale nesrovnávej 1.6 naftu 85kw a 1.6 benzin 118kw to je markantní rozdíl , chtěl jsem D3 V60 ale mondeo bylo pro mě v tuhle dobu výhodnější u D3 mi vadí že má máx výkon v 2900 otáčkách motor je uplně bezpohlavni


nepleteš si něco?......D3 je nafta ve V50 150koní...to jede.
A 1,6 nafta jela líp,než 1,6 benzín v C30 a o 1,8 benzínu ve V50 se už ani nebavím

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) druhé auto

19.4.2013 v 22:18 | Nahoru | #68

trins píše: nepleteš si něco?......D3 je nafta ve V50 150koní...to jede.
A 1,6 nafta jela líp,než 1,6 benzín v C30 a o 1,8 benzínu ve V50 se už ani nebavím

Ve Volvu V60 měla D3 2000ccm pětiválec a 120kw při 2900, jinak 1.6 Ecoboost je turbo benzín od Fordu , pokud vím tak volvo dělá T3 (1.6 turbo) a T4 (2,0 turbo) o 1.8 jsem neslyšel asi nějaké staré modely

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) druhé auto

19.4.2013 v 22:21 | Nahoru | #69
JARYN82> ta 1,8 byl benzín s turbem....dával se do V50...jel jsi v té 60 s D3?...mě nepřijde že vy to nejelo.....to jestli to má max výkon ve třech tisících,nevím,ale krouťák to má a jede to

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) druhé auto

19.4.2013 v 22:24 | Nahoru | #70

trins píše: JARYN82> ta 1,8 byl benzín s turbem....dával se do V50...jel jsi v té 60 s D3?...mě nepřijde že vy to nejelo.....to jestli to má max výkon ve třech tisících,nevím,ale krouťák to má a jede to

vybíral jsem si mezi V60 D3 a Mondeem 2.2 TDCi takže znám obě auta nazpaměť
edit D3 oproti 2.2 TDCi nejede

Naposledy editováno 19.04.2013 22:24:26

druhé auto

19.4.2013 v 22:24 | Nahoru | #71
jinak za mě bmw 320d r.v. 2009 nebo 330d kolem roku 2007-a to je svezení

1 reakcí na tento příspěvek druhé auto

19.4.2013 v 22:25 | Nahoru | #72
Začal jsi z druhé strany. Kolik najezdí ročně/denní km. kolik osob, v jakém období atd ...
no a nakonec si odpovíš sím. Vše bude zbytečné, přikup motorku a je to ....

(reakce na) druhé auto

19.4.2013 v 22:26 | Nahoru | #73

kenvelo píše: Začal jsi z druhé strany. Kolik najezdí ročně/denní km. kolik osob, v jakém období atd ...
no a nakonec si odpovíš sím. Vše bude zbytečné, přikup motorku a je to ....

kámo mám tři motorky doma dalši už by asi nepřošla

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) druhé auto

19.4.2013 v 22:27 | Nahoru | #74

JARYN82 píše: vybíral jsem si mezi V60 D3 a Mondeem 2.2 TDCi takže znám obě auta nazpaměť
edit D3 oproti 2.2 TDCi nejede


ježiši...co tu meleš pátý přes 9?......ta 2,2 od forda je povedená........ale já mluvím o tom že posadit do takto velkých aut motory 1,2-1,6 je pičovina pro chudý důchodce,nebo pro firmy,která to za 3 roky pošle do prdele

Naposledy editováno 19.04.2013 22:27:43

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) druhé auto

19.4.2013 v 22:31 | Nahoru | #75

trins píše: ježiši...co tu meleš pátý přes 9?......ta 2,2 od forda je povedená........ale já mluvím o tom že posadit do takto velkých aut motory 1,2-1,6 je pičovina pro chudý důchodce,nebo pro firmy,která to za 3 roky pošle do prdele


napočítej si do desíti a buď v klidu jel jsem před 14dny v B-Maxu s 1,0 ecoboostem a myslím že kdyby ti někdo neřekl co je pod kapotou tak pocitově to bylo jako atmosfera benzin 2litr, neřikam že si budu kupovat tyhle malé obsahy ale funguje to bez problému a kecy typu že se to sere jsou nesmysly a většinou je vypoušti z huby lidi co s tim nemají žádne zkušenosti

(reakce na) druhé auto

19.4.2013 v 22:35 | Nahoru | #76

trins píše: ježiši...co tu meleš pátý přes 9?......ta 2,2 od forda je povedená........ale já mluvím o tom že posadit do takto velkých aut motory 1,2-1,6 je pičovina pro chudý důchodce,nebo pro firmy,která to za 3 roky pošle do prdele



ta 2,2 od forda je hlavně pežot, možná proto se to nesere...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) druhé auto

19.4.2013 v 22:36 | Nahoru | #77
JARYN82> v klidu...počítám si průběžně ....já neříkám že ty motory nefungují,ale s počtem kilometrů prostě "vydejchávaj"...až na to že se tam dělalo turbo,tak bez závad,ale prostě kolem těch 200tis to moc nejelo....ale evidentně mám jiný nároky než tvoje žena,nebo který ty jsi schopný ženě zaplatit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) druhé auto

19.4.2013 v 22:39 | Nahoru | #78

trins píše: JARYN82> v klidu...počítám si průběžně ....já neříkám že ty motory nefungují,ale s počtem kilometrů prostě "vydejchávaj"...až na to že se tam dělalo turbo,tak bez závad,ale prostě kolem těch 200tis to moc nejelo....ale evidentně mám jiný nároky než tvoje žena,nebo který ty jsi schopný ženě zaplatit

aha no tak v50 bych zene urcite nekoupil to je fabia od volva

Naposledy editováno 19.04.2013 22:42:48

druhé auto

19.4.2013 v 22:39 | Nahoru | #79
Co treba fiat croma? je to neco mezi kombikem a mpv..diesly delaji docela silny a automaty maji taky casto..jinak sem v tom aute v zivote nesedel..jenom sem nastrelil dalsi moznost..treba tady a tady ..

druhé auto

19.4.2013 v 22:40 | Nahoru | #80
Když trváš na naftě, tak doporučuju Accent, nebo něco podobného s motorem 1.5CRDi. Stanovovat rozsah objemu je dost krátkozraké, moderní motory dokážou dost a konkrétně zmíněný motor 1.5CRDi byl ve své době zmiňovan jako "nejlepší dostupný diesel pro osobáky" (110k, 235Nm/1900RPM) a dokáže slušně rozpohybovat i 4t hmoty.

Jinak (a mnozí mne ukamenují), "automatická převodovka" je zlo, které akorát zvyšuje spotřebu, v případě poruchy Ti pustí žilou a dovolí řídit i individuu, které za volant vůbec nepatří. Manuál je k nezaplacení, "automatu" bych se vyhnul obloukem.

Nebo ještě mohu doporučit motor MB 300D (poctivé železo, atmosféra, nehrozí "runaway", vysoká životnost), nebo Fiat 2.5D (rovněž atmosféra s klasickým řadovým čerpadlem, nepotřebuje elektriku - jede i při úplném výpadku), ovšem vozů s ním (F131, F132) už moc není, pokud nepočítám pick-upy a dodávky.

Na motory Ford pozor... za poslední léta jsem na ně neslyšel jediného kladného ohlasu.

A u LPG, resp. CNG zase pozor na nutnost pravidelných prohlídek a udržby, aby náklady na tyto nakonec nepřevýšily úsporu na palivu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) druhé auto

19.4.2013 v 22:44 | Nahoru | #81

JARYN82 píše: aha no tak v50 byvh zene urcite nekoupil to je fabia od volva



jo to máš pravdu....je to taková volvácká fabie...jenže volvo tu fábii má posazenou na takové hranici,na které jiný automobilky končí ......ale soukromně bych si takovou fabii nekoupil

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) druhé auto

19.4.2013 v 22:45 | Nahoru | #82

trins píše: jo to máš pravdu....je to taková volvácká fabie...jenže volvo tu fábii má posazenou na takové hranici,na které jiný automobilky končí ......ale soukromně bych si takovou fabii nekoupil


no mužu ti říct že na saloně měli V50 D3 Bussines edition a když to srovnám s fabiema 2 co máme na firmě tak bych řekl že fabie má o trošku lepší zpracování

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) druhé auto

19.4.2013 v 22:48 | Nahoru | #83
JARYN82> co chceš na fabii zpracovávat?....dyť v interieru toho moc nemá? teď jezdím asi v 5tým volvu a za mě až na drobnosti spokojenost,takže těžko mě budeš přesvědčovat o tom že to jsou mrdky

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) druhé auto

19.4.2013 v 22:51 | Nahoru | #84

trins píše: JARYN82> co chceš na fabii zpracovávat?....dyť v interieru toho moc nemá? teď jezdím asi v 5tým volvu a za mě až na drobnosti spokojenost,takže těžko mě budeš přesvědčovat o tom že to jsou mrdky

jezdil jsem od 3/2006 do 8/2011 Volvo V70 D5 Summum takže vím že Volvo není mrdka akorát opravdu Škodovka má takové zpracování že se přibližujou premiovým značkám .....
edit : můžeš mi ukázat rozdíl mezi V50 a Fabii 2 :)










Naposledy editováno 19.04.2013 22:53:44

(reakce na) druhé auto

19.4.2013 v 22:53 | Nahoru | #85
JARYN82> no já bych řekl že škodovka premiová značka je,ale popravdě je volvo o pár řad jinde ....poznáš to po 600km na jeden zátah

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) druhé auto

19.4.2013 v 22:54 | Nahoru | #86

JARYN82 píše: jezdil jsem od 3/2006 do 8/2011 Volvo V70 D5 Summum takže vím že Volvo není mrdka akorát opravdu Škodovka má takové zpracování že se přibližujou premiovým značkám .....
edit : můžeš mi ukázat rozdíl mezi V50 a Fabii 2 :)










máš pravdu..mezi těma dvěma fotkama rozdíl asi nenajdu

E: rychle jsi to stihl opravit

Naposledy editováno 19.04.2013 22:55:08

1 reakcí na tento příspěvek druhé auto

19.4.2013 v 22:56 | Nahoru | #87
jo a jen tak mezi náma....založil jsi to aby jsi porovnával V50 s fábií,nebo aby tvoje stará měla s čím jezdit?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) druhé auto

19.4.2013 v 22:58 | Nahoru | #88

trins píše: máš pravdu..mezi těma dvěma fotkama rozdíl asi nenajdu

E: rychle jsi to stihl opravit

bohužel i šef salonu Volvo mi řekl že pod V70 a S60 se modely prodávají pocitvoě méně a že je to pro socialně nižší vrstvu ....neber to osobně

(reakce na) druhé auto

19.4.2013 v 22:59 | Nahoru | #89

trins píše: jo a jen tak mezi náma....založil jsi to aby jsi porovnával V50 s fábií,nebo aby tvoje stará měla s čím jezdit?

ona bude mít neboj

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) druhé auto

19.4.2013 v 23:02 | Nahoru | #90

JARYN82 píše: bohužel i šef salonu Volvo mi řekl že pod V70 a S60 se modely prodávají pocitvoě méně a že je to pro socialně nižší vrstvu ....neber to osobně


však jo.....prodávají se míň,protože V50 je za nějakých 750tis,takže jako socka mám menší,slabší a dražší auto než ty ..to je asi jako BMX X1...to si taky kupují jen "socky"
Téma je zamknuto


TOPlist