Edit: Kdyby tam byl schválně přetlak, tak by bylo možný, že kdyby tam nebyl, tak by to tím mohlo týct. Protože běžný manžety potřebujou nějaký minimální tlak k tomu, aby dokázali stírat olej z pístnice - při malým tlaku a rychlým pohybu pístnice hyraulika může trochu propouštět. Tady to eventuelně může být podobný.
Jo, je divný, že při větším tlaku to bude líp těsnit, ale koukni se, jak vypadá běžná U-manžeta a pochopíš to
Naposledy editováno 09.04.2013 17:32:49
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
kroska bez papírů na silnici Kawasaki EN 500, Kawasaki EL 252, Kawasaki ER 5, Kaw... | brilu | 20 | 7.1.2019 v 10:06 Menhir |
Kolik oleje do vidlice ? KTM 125 sting. KTM 125 Sting | Zbyneksc | 1 | 27.4.2014 v 20:53 ondrasek01 |
KTM Sting KTM 125 Sting | Boja007 | 4 | 17.3.2014 v 20:33 Boja007 |
vůle kliky KTM 125 Sting | Zbyneksc | 6 | 2.7.2013 v 12:58 cita29 |
Teplota chladiče KTM 125 Sting | Zbyneksc | 2 | 7.3.2013 v 21:06 kadeloid |