globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Beta Alp 4.0 nebo Yamaha Tricker 250
 
3.4.2013 v 17:22
Poradil by jste mi někdo další stupínek po Terrce? Chtěl bych jednoduchý, lehký nenáročný enduro. Chtěl bych ale zároveň něco na čem se bude dát cestovat. Zatím jsou v úvahu Beta Alp 4.0 nebo Tricker 250. Je ještě něco tomu podobné z čeho vybírat??
Chtěl bych cestovní rychlost 100-110km/h prostupnost terénem (žádný hard offroad) jednoduchou a bytelnou konstrukci atd.....a především mě láká vzhled již zmiňovaných...
Ocením každou smysluplnou radu.

2 reakcí na tento příspěvek Beta Alp 4.0 nebo Yamaha Tricker 250

7.4.2013 v 16:35 | Nahoru | #1
Teď jsem se vrátil z Vietnamu kde jsem najel 3200 km na Hondě Degree (aka XL250) od severu k jihu, byla už docela jetá takže asi neměla plný výkon a ten jsem po ni ani nechtěl aby vydržela celou cestu ale svezení to bylo absolutně v pohodě a ta motorka tam prostě patřila a přitom i s velkým těžkým evropanem (oproti vietnamcům ) byla výkonem větším než 99% vietnamského provozu...okufrované velké GSo by tam naopak bylo jako pěst na oko se spoustou problémů v provozu, na přívozech, při parkování atd.

ono jezdit a cestovat se dá na všem, závisí na podmínkách a tom co člověk očekává - mnohdy je lehčí a pomalá motorka vhodnější daným podmínkám a provozu, sedlo hodnotit nebudu nakonec jsou koupil polštář za 40 km a stříbrnou páskou ho nalepil přes sedlo

Obecně 250 - ovladatelnost super, spotřeba 3-4 litry, není problém zvednou, otočit na pěšince, natlačit do recepce hotelu a nechat tam stát atd. průměrná rychlost jízdy však byla 40 kmh (celková pak 29kmh)

co se jízdy u nás týče tak osobně považuji 250 za minimum co se dá rozumně používat, měl jsem i 250 skůtra a míň bych nechtěl - prostě aby to v kopci nepředjížděly náklaďáky a drželo to aspoň 90 kmh, dynamikou je to ve městě lepší jak většina provozu ale mimo město je to na hranici, zvyk z 950 co jinak jezdím s předjížděním kdykoliv a čehokoliv byl najenou na obtíž a člověk musel víc plánovat co a kde bude předjíždět ev. si dávat pozor na pitomce co při předjíždění zrychlí protože nad 100 kmh to už fakt moc nezrychluje

jinak po něčem takovém pokukuju na chalupu jako přibližovadlo na cestu pro rohlíky kde by se dalo jet přes les a brod - okukoval a zkoušel jsem dr350,xt a tt350, drz400, klx250 apod. s tím, že bych preferoval startér než jen nakopávačku a nejvíc se mi pozdává drz jen se blbě shání v rozumném stavu za rozumný peníz

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Beta Alp 4.0 nebo Yamaha Tricker 250

7.4.2013 v 16:58 | Nahoru | #2

Honza-TA950 píše: Obecně 250 - ovladatelnost super, spotřeba 3-4 litry, není problém zvednou, otočit na pěšince, natlačit do recepce hotelu a nechat tam stát atd.


Bezvýhradný souhlas!

Honza-TA950 píše: Co se jízdy u nás týče, tak osobně považuji 250 za minimum, co se dá rozumně používat. Měl jsem i 250 skůtra a míň bych nechtěl - prostě aby to v kopci nepředjížděly náklaďáky a drželo to aspoň 90 km/h, dynamikou je to ve městě lepší jak většina provozu, ale mimo město je to na hranici. Zvyk z 950, co jinak jezdím s předjížděním kdykoliv a cokoliv, byl najednou na obtíž a člověk musel víc plánovat, co a kde bude předjíždět.


Taky souhlas. Sice po okreskách (samozřejmě, jak kterých) se dá ještě relativně bezpečně jezdit i se slabší (4T) dvácou, ale na silnice vyšších tříd už i ve vlastním zájmu raději spíš ta 250ka.

(reakce na) Beta Alp 4.0 nebo Yamaha Tricker 250

7.4.2013 v 19:46 | Nahoru | #3
Honza-TA950> Vietnam jen tiše závidím!!! i s tím polštářkem!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist