Chtěl bych cestovní rychlost 100-110km/h prostupnost terénem (žádný hard offroad) jednoduchou a bytelnou konstrukci atd.....a především mě láká vzhled již zmiňovaných...
Ocením každou smysluplnou radu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Beta Alp 4.0 nebo Yamaha Tricker 250
Honza-TA950 píše: Obecně 250 - ovladatelnost super, spotřeba 3-4 litry, není problém zvednou, otočit na pěšince, natlačit do recepce hotelu a nechat tam stát atd.
Bezvýhradný souhlas!
Honza-TA950 píše: Co se jízdy u nás týče, tak osobně považuji 250 za minimum, co se dá rozumně používat. Měl jsem i 250 skůtra a míň bych nechtěl - prostě aby to v kopci nepředjížděly náklaďáky a drželo to aspoň 90 km/h, dynamikou je to ve městě lepší jak většina provozu, ale mimo město je to na hranici. Zvyk z 950, co jinak jezdím s předjížděním kdykoliv a cokoliv, byl najednou na obtíž a člověk musel víc plánovat, co a kde bude předjíždět.
Taky souhlas. Sice po okreskách (samozřejmě, jak kterých) se dá ještě relativně bezpečně jezdit i se slabší (4T) dvácou, ale na silnice vyšších tříd už i ve vlastním zájmu raději spíš ta 250ka.