globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Beta Alp 4.0 nebo Yamaha Tricker 250
 
3.4.2013 v 17:22
Poradil by jste mi někdo další stupínek po Terrce? Chtěl bych jednoduchý, lehký nenáročný enduro. Chtěl bych ale zároveň něco na čem se bude dát cestovat. Zatím jsou v úvahu Beta Alp 4.0 nebo Tricker 250. Je ještě něco tomu podobné z čeho vybírat??
Chtěl bych cestovní rychlost 100-110km/h prostupnost terénem (žádný hard offroad) jednoduchou a bytelnou konstrukci atd.....a především mě láká vzhled již zmiňovaných...
Ocením každou smysluplnou radu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Beta Alp 4.0 nebo Yamaha Tricker 250

7.4.2013 v 16:58 | Nahoru | #1

Honza-TA950 píše: Obecně 250 - ovladatelnost super, spotřeba 3-4 litry, není problém zvednou, otočit na pěšince, natlačit do recepce hotelu a nechat tam stát atd.


Bezvýhradný souhlas!

Honza-TA950 píše: Co se jízdy u nás týče, tak osobně považuji 250 za minimum, co se dá rozumně používat. Měl jsem i 250 skůtra a míň bych nechtěl - prostě aby to v kopci nepředjížděly náklaďáky a drželo to aspoň 90 km/h, dynamikou je to ve městě lepší jak většina provozu, ale mimo město je to na hranici. Zvyk z 950, co jinak jezdím s předjížděním kdykoliv a cokoliv, byl najednou na obtíž a člověk musel víc plánovat, co a kde bude předjíždět.


Taky souhlas. Sice po okreskách (samozřejmě, jak kterých) se dá ještě relativně bezpečně jezdit i se slabší (4T) dvácou, ale na silnice vyšších tříd už i ve vlastním zájmu raději spíš ta 250ka.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Beta Alp 4.0 nebo Yamaha Tricker 250

7.4.2013 v 19:46 | Nahoru | #2
Dovi> Musím souhlasit i nesouhlasit. Ano dálnice a rychlostky na dvácu nejsou ,ale jinak si nebezpečně nepřipadám...100-110 je většinou max cestovní rychlost po normálních silnicích, takže to stačí na držení se provozu, ale přiznávám, jsou chvíle kdy koníci chybějí...dlouhé stoupání atd.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist