globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zkušenosti :)
Zdar všicí motorkáři . Dlouhou dlouhou dobu si přeju nějakou motku, ale nemám na ní money. jenže náhle je novela zákona, kde se říká, že 125 skůtra mohou i lidi ( jakože naši ) co maj řidičák na auto. Takže jaksi rodiče dokopávám, aby mi povolili řidičák a koupili něco - povolili bohužel jenom skůtra, protože by na něm mohli jezdit i oni a dali mi docela nízký cenový limit. Nu a na netu se mi moc zalíbila tahle yukina :) . A tak se ptám!: je to spolehlivý? Brzdí to? Jede to ? Není potřeba to štelovat nonstop v dílně? A je kvalita zpracování alespoň malinko srovnatelná s Japoncema?

Předem díky moc za vaše názory na tuto "motku" :D.
Anketa: Co je lepší za srovnatelný peníz?
Scooter nová čína
24%
5
Scooter osmiletá japonka
76%
16

2 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti :)

31.3.2013 v 10:46 | Nahoru | #1
Callowsick: To věřím, ale teď mi řekni Ty, jak mu zaručíš, že jemu to těch 15 000km najede?? Pokud víš alespoň něco o čínských motorkách, a někdy jsi na nic něco zpravoval, tak víš, že tam furt existují tzv páteční a pondělní kousky. Navíc v číně asi staví motorky výhradně v tyto dni. Na jednu spolehlivou a věrnou Yuki připadají minimálně dvě, co víc stojí v servisu, než jezdí. Kámošovo Kentoya, to je taky kasička. Říká "kdybych ji nevyhrál zadarmo, ani kačku bych do toho nesral", a to mu tam odchází motorka pomalu celá. Plasty, ale především variátor špatnej od výroby, takže trhal řemeny, startér v pi*i, našlapovačka chvilku na to v pi*i, nějaký ten karbec, a furt dokola. Takže řeknu ti to takhle. Nemám nic proti dobrým čínským motorkám, jsou to supr stroje, problém je ten, že nikdy nevíš, který to v tý prodejně či na inzerci je Můžeš mít dva kusy, výrobní číslo rozdíl jednoho čísla, a každý je od počátku jiný, a zatím co jeden jezdí furt, druhý dělá kšefty servisu. A tohle se tedy Japoncům nebo Italům zas tak moc nestává, proto říkám, a nejen já, radši větší jistotu, než pak stejně nechat navíc hodnotu toho japonce v servisu, kde z té číny stejně udělají jen další nekvalitní stroj, pač i ty díly jsou z číny.

(reakce na) Zkušenosti :)

31.3.2013 v 14:18 | Nahoru | #2

skodovak píše: Callowsick: To věřím, ale teď mi řekni Ty, jak mu zaručíš, že jemu to těch 15 000km najede?? Pokud víš alespoň něco o čínských motorkách, a někdy jsi na nic něco zpravoval, tak víš, že tam furt existují tzv páteční a pondělní kousky. Navíc v číně asi staví motorky výhradně v tyto dni. Na jednu spolehlivou a věrnou Yuki připadají minimálně dvě, co víc stojí v servisu, než jezdí. Kámošovo Kentoya, to je taky kasička. Říká "kdybych ji nevyhrál zadarmo, ani kačku bych do toho nesral", a to mu tam odchází motorka pomalu celá. Plasty, ale především variátor špatnej od výroby, takže trhal řemeny, startér v pi*i, našlapovačka chvilku na to v pi*i, nějaký ten karbec, a furt dokola. Takže řeknu ti to takhle. Nemám nic proti dobrým čínským motorkám, jsou to supr stroje, problém je ten, že nikdy nevíš, který to v tý prodejně či na inzerci je Můžeš mít dva kusy, výrobní číslo rozdíl jednoho čísla, a každý je od počátku jiný, a zatím co jeden jezdí furt, druhý dělá kšefty servisu. A tohle se tedy Japoncům nebo Italům zas tak moc nestává, proto říkám, a nejen já, radši větší jistotu, než pak stejně nechat navíc hodnotu toho japonce v servisu, kde z té číny stejně udělají jen další nekvalitní stroj, pač i ty díly jsou z číny.



každej na to má svůj názor (a dávno jsem vzdal přesvědčování lidí na fóru, protože tady každej ví všechno ).

z Číny sem chodí spousta motorek ve velikým kvalitativním rozpětí, ale když víš na co se kouknout a nějakou tu motorku jsi už v životě předtím viděl, tak ty šmejdy vyfiltruješ docela snadno.
jasně - když se k tomu přidá majitel, co se k mrše chová s despektem (protože to bylo laciný...), může to nadělat další potíže.

obecný nadávání na čínu bylo svýho času cool, ale se stoupajícím počtem lidí, kterejm číny normálně slouží to začíná být krapet wearing...

P.S. nebudu se zapojovat do případnejch flames, co tu nejspíš vzniknou.

(reakce na) Zkušenosti :)

31.3.2013 v 15:08 | Nahoru | #3

skodovak píše: Kámošovo Kentoya, to je taky kasička. Říká "kdybych ji nevyhrál zadarmo, ani kačku bych do toho nesral", a to mu tam odchází motorka pomalu celá. Plasty, ale především variátor špatnej od výroby, takže trhal řemeny, startér v pi*i, našlapovačka chvilku na to v pi*i, nějaký ten karbec, a furt dokola.



Sice to úplně nesouvisí s tématem, ale přesně tohle je kámen úrazu a bez prominutí vychcanost všelijakých "výher". Pořadatel akce dobře ví, že třeba na soutěžních SMSkách mu tam od kvant lidí připlují klidně stovky tisíc Kč, takže dát třem "náhodně" vylosovaným skútr za pár desítek tisíc pro není žádným výdajem!
A ještě to šmejdi mají ošetřené tak, že takto získané vozidlo pak třeba 2 roky nesmíš prodat , jinak se na Tebe snesou pěkně mastné sankce. Takže výherce je navíc držen v šachu, že ten vergl stejně musí mít na krku a snad jedinou možností je pak neustále otravovat v autorizovaném servidu a nárokovat bezplatné opravy v rámci záruky.

To ale platí pro všechny podobné akce, ať už je tam výhrou cokoli... v případě auta je to vždy nejosekanější a nejlevnější verze, kde třeba v případě ochcávky máš za její cenu Accent v plné výbavě . Tož co se potom vyplatí víc? V případě skpútrů, mopedů apod. totéž - vždy je to nějaký laciný čínský vergl, který by byl v zemi, kde lidé mají rozum, neprodejný. Jízdní kola taktéž - před léty jsme "vyhráli" v jedné soutěži na reklamní slogan a vyhrané "horské kolo" byl verk s růžovým rámem (u kterého nešlo ani jednoznačně identifikovat, zda je pánský či dámský), bez výbavy, s totálně rozhašenými přehazovačkami a plastovými brzdami(!!!) , které ani nešly pořádně seřídit!
A v případě všelijakého nářadí, sekaček a podobné zahradní tchniky to rovněž vždycky budou šmejdy, s životností počítanou max. na pár desítek hodin a ještě navíc u nich nebudeš mít žádné servisní zázemí a stejně tak na ně neseženeš žádné díly.
Takže "vyhrané" věci brát jen jako hračky na vyblbnutí, aby do nich nebyly nevyhnutelné investice.

Jinak známý má motoshop s bazarem a dílnou a jeden čas začal právě značku Kentoya prodávat (měl tam i Blow-up 250, což jest zmenšená kopie Virgla) a za dva měsíce to odboural, jeližož se mu to prakticky všechno vracelo a taktéž to ani nešlo pořádně opravit.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Skutr Yuki 125 Yuki Fairy 125 SemiBiker 6 9.8.2021 v 11:07 neznamyScooterD
Výbrus neví někdo Yuki Cross 125, Dirtbike & Pitbike dirtbikes, Yuki C... DrevoKocurik 2 25.6.2021 v 11:28 frcus
Hadička benzínu Yuki Fairy 125, Yuki Duel TT 50 Zerog 3 17.5.2021 v 12:01 Pedl
Cukání při náklonu Yuki Fairy 125 Zerog 2 2.9.2019 v 21:55 Monzinem
Jakou co nejlevnější spolehlivou mo... Yuki Fairy 125 jawa46 24 19.9.2018 v 09:53 JackRipper


TOPlist