globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Skutr Yuki 125
5.8.2021 v 22:04
Ahojte, jsme s kolegou mechanikem už celkem zoufalí a nevíme co by mohlo problém způsobit. Zacnu od začátku. Přijel k nám pan se skútrem, že přestal z ničeho nic ject. Byly spálený ventily, ty se vyměnily, zabrousily, srovnala se hlava a nastavily ventilové vůle. Skutr nastartoval a v pohodě držel volnoběh. Problém však nastal kdyz jsme ho zkusili roztočit do otáček. Začalo to chcipat. Změřila se tedy komprese a ta byla v pořádku. Je to karburátor s elektrickým syticem. Takže nám muselo dojít že když není problém v motoru musí to být tam. Tak jsme zkusili karbec vyčistit, nepomohlo to. Zkusili jsme tedy místo vzduchového filtru přírubu ucpat a motor šel bez problémů do otáček, jakmile jsme tam vzduchový filtr vrátili, znovu to nešlo. Ještě nás napadlo že to může být samotný Sytič. Tak jsme ho odpojili a místo zatěsnili, do otáček šel trošku hůř, ale šel. Kde je tedy problém? Zkusíme ještě jiný sytic. Ale pokud to nebude ani tohle už nás nic nenapadá ??

Skutr Yuki 125

5.8.2021 v 23:45 | Nahoru | #1
na pritelkyni yuki125 do 4000km coz bylo dva roky vse ok..pak se zacal ozyvat...nesel do otacek. nechytal.nejel..sytic vymenen..karbec svicka a vzdy to chvilku jelo...nakonec sem vyhodil podtlakovy ventil a zpuchrele hadicky podtlaku a rychle sel z domu

Skutr Yuki 125

6.8.2021 v 01:04 | Nahoru | #2
mne toto robil skuter ale bol to 2takt

chyba bola v karburatore
dal som vyssie ihlu a slape

1 reakcí na tento příspěvek Skutr Yuki 125

6.8.2021 v 06:47 | Nahoru | #3
Sytic u těchto strojů funguje tak, že když do něj jde proud, tepelný tělísko se roztáhne a jehla uzavře sytící okruh. Po odpojení drátů tedy musíte utěsnit tu díru pro jehlu, jinak není vypnutý, ale naopak jede na max.

Problém by mohla dělat i poškozená, nebo jen špatně usazená membrána v karbu. To pak právě jede jen na volnoběh (a když jste pricpavali sací stranu, byly v difuzoru jiný tlaky, než s filtrem, takže to mohlo jet).

My upřímný doporučení je u všech cinskejch skútrů tohohle typu nahradit auto sytic manuálně ovládaným (prodávají se konverzní sady) a taky automatickej palivovej kohout nahradit manuálně ovládaným. Tyhle dvě věci dokážou předejít spoustě problémů, který se tam dějou.

Skutr Yuki 125

6.8.2021 v 07:47 | Nahoru | #4
jestli skútr funguje s přicpaným sáním sis celkem sám odpověděl.... taky mám upřímný doporučení pro tyhle čínský mr*y, hodit ze skály resp. nebrat na servis....

(reakce na) Skutr Yuki 125

6.8.2021 v 16:43 | Nahoru | #5
callowsick> tu zmiňovanou díru jsme samozřejmě zacpali, a šlo to líp do otáček než když tam elektricky sytic byl. Membrána je v pohodě. Karbece jsme celý čistily a kontrolovali. Taky nás napadlo tam dát manuálně ovládaný sytic, uvidíme a budeme víc moudrý, až tam zkusíme dát jíny sytic

Skutr Yuki 125

9.8.2021 v 11:07 | Nahoru | #6
ucpali jste díru po sytiči nebo po jehle? jestli jen po sytiči je to to samý jako s ucpanym sáním,obohatili jste směs ptže si motor bral benzín i přes sytič... tedy opět v základu chudy. hladina ok? šoupě neošoupany bez vůle?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výbrus neví někdo Yuki Cross 125, Dirtbike & Pitbike dirtbikes, Yuki C... DrevoKocurik 2 25.6.2021 v 11:28 frcus
Hadička benzínu Yuki Fairy 125, Yuki Duel TT 50 Zerog 3 17.5.2021 v 12:01 Pedl
Cukání při náklonu Yuki Fairy 125 Zerog 2 2.9.2019 v 21:55 Monzinem
Jakou co nejlevnější spolehlivou mo... Yuki Fairy 125 jawa46 24 19.9.2018 v 09:53 JackRipper
odstraneni lepidla z matneho laku Yuki Fairy 125 SVpřemek 4 14.4.2016 v 07:11 ja1


TOPlist