Jinak moje zatím preference je SS 1000 a raptor 1000 a RSV1000 R Factory
Děkuji všem za odpovědi.
PS:Rádoby chtrolíni fakt nepište ušetříte čas sobě i mě!!!
Naposledy editováno 15.02.2013 13:42:38
3 reakcí na tento příspěvek Problém s výběrem - SS1000, S2R, S4R, Raptor 1000,
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s výběrem - SS1000, S2R, S4R, Raptor 1000,
Falco62 píše: ...... Design je subjektivní, ale Raptor mi připadá jako jeden z nejhezčích naháčů a to i oproti Monsteru. Je to víceméně rarita, moc jich nejezdí a dost budí dojem.
Ano... hodně subjektivní názor.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s výběrem - SS1000, S2R, S4R, Raptor 1000,
dewwil> Smekám před telátkem. Tohle by měli slyšet všichni co chcou motorku s 2500km 10let starou.
No mozek se mi začíná ustálovat na v-Raptoru a SS1000. Obě se mi docela líbí, i když je každá trochu jiná. Jak se trochu spraví počasí tak se na ně pojedu podívat na valstní oči. RSV si nechám jako záložní plán.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s výběrem - SS1000, S2R, S4R, Raptor 1000,
Falco62 píše: Jezdim na Raptorovi 1000 s většinou ostatních zmíněných nemám zkušenosti, tak píšu svoje postřehy jen za něj. Design je subjektivní, ale Raptor mi připadá jako jeden z nejhezčích naháčů a to i oproti Monsteru. Je to víceméně rarita, moc jich nejezdí a dost budí dojem. Už se základníma laufama má pěknej zvuk. Rám a část dalších komponentů je MV Agusta a s V2 motorem Suzuki(z TeLe, SV apod.) je to synfonie. Zpracování výborný, nic se nekroutí, do zatáček se naklápí sám. Občas praskaj vibracema úchopy plastíků, ale to je u V2 normální, stačí to podlepit silikonem. Někde píšou, že jsou občas problémy s el., ale to se mi vyhlo(teda měnil jsem jen relé bliken). Díly seženeš bezproblémů, specifický díly se musí objednat z IT, ale dodání neni tak tragický a všechno běžný seženeš hned a levně. Díly, který se opotřebobávaj si můžeš najít a srovnat na netu. Oproti TeLe má menší výkon a není tak záludnej...když tak se dá dokoupit powercommander, což udělá taky svý. Posez je pro mě(180cm) nadmíru pohodlnej i na delší cesty, ikdyž bych upřednostnil měkčí sedák a pro baťůžka by to chtělo taky úpravu(sedák je moc zkosený). Mě do Raptora natlačil kamarád a musim uznat, že ta motorka má charakter a svezení je oproti jinym dost rozdílný. Za mě můžu jedině doporučit, každopádně ať se rozhodnej jakkoli, tak přeju šťastnou ruku a hodně bezproblémových km...
... ehm, řekněte mu to někdo jinej...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Ducati Monster 1000 62kW vs 69kW Ducati Monster 1000 | Racer21 | 2 | 7.9.2023 v 15:32 Fero_101_01_1 |
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... | Wanislav | 4 | 29.7.2023 v 19:16 assassin |
Radialní brzdová pumpa Cagiva Raptor 1000, Cagiva Raptor 650 | Davesv | 6 | 25.6.2023 v 03:46 3KP |
supersport - dvouválec Aprilia RSV 1000 R | JR1981 | 17 | 14.6.2023 v 20:47 kokoška. |