globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Problém s výběrem - SS1000, S2R, S4R, Raptor 1000,
Ahoj všem, chtěl bych tak něják posoudit jakou. Mám vybráno z naháčů S4R, Raptora 1000, S2R, Monster 1000 a Tuňáka 1000. Vždy jsem jezdil kapoty, tak malá dušička ve mě by chtěla i RSV1000 a 996 no taky charizmatik TL1000R. VTR SP nechcu, nelíby semi, to jen předem než ju někdo vytáhne. Primárně bych asi naháče. Trochu se děsím servisu na 4ventil u ducatky, kolik vás to opravdu stojí? Každej nakecá cifry. No taky bych se chtěl zeptat jak často měníte spojku na ducatce? Že je u většiny motorek vyměněná klem 20 000km. Je mi jasný, že když máš opičku, musíš mít na banány. Nejsem blázen a nechci motorku s 1000km najeto. Takový 6. let starý a níž už nexistují. Mám na to 100 000, no kdbych zavřel oči tak něco přidám (max 15 000), ale na krev. Rád bych názory lidí, který na těch motorkách jezdí. S nějákými +/-.
Jinak moje zatím preference je SS 1000 a raptor 1000 a RSV1000 R Factory
Děkuji všem za odpovědi.
PS:Rádoby chtrolíni fakt nepište ušetříte čas sobě i mě!!!

Naposledy editováno 15.02.2013 13:42:38

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s výběrem - SS1000, S2R, S4R, Raptor 1000,

18.2.2013 v 09:48 | Nahoru | #1

Falco62 píše: Jezdim na Raptorovi 1000 s většinou ostatních zmíněných nemám zkušenosti, tak píšu svoje postřehy jen za něj. Design je subjektivní, ale Raptor mi připadá jako jeden z nejhezčích naháčů a to i oproti Monsteru. Je to víceméně rarita, moc jich nejezdí a dost budí dojem. Už se základníma laufama má pěknej zvuk. Rám a část dalších komponentů je MV Agusta a s V2 motorem Suzuki(z TeLe, SV apod.) je to synfonie. Zpracování výborný, nic se nekroutí, do zatáček se naklápí sám. Občas praskaj vibracema úchopy plastíků, ale to je u V2 normální, stačí to podlepit silikonem. Někde píšou, že jsou občas problémy s el., ale to se mi vyhlo(teda měnil jsem jen relé bliken). Díly seženeš bezproblémů, specifický díly se musí objednat z IT, ale dodání neni tak tragický a všechno běžný seženeš hned a levně. Díly, který se opotřebobávaj si můžeš najít a srovnat na netu. Oproti TeLe má menší výkon a není tak záludnej...když tak se dá dokoupit powercommander, což udělá taky svý. Posez je pro mě(180cm) nadmíru pohodlnej i na delší cesty, ikdyž bych upřednostnil měkčí sedák a pro baťůžka by to chtělo taky úpravu(sedák je moc zkosený). Mě do Raptora natlačil kamarád a musim uznat, že ta motorka má charakter a svezení je oproti jinym dost rozdílný. Za mě můžu jedině doporučit, každopádně ať se rozhodnej jakkoli, tak přeju šťastnou ruku a hodně bezproblémových km...



... ehm, řekněte mu to někdo jinej...

(reakce na) Problém s výběrem - SS1000, S2R, S4R, Raptor 1000,

18.2.2013 v 09:56 | Nahoru | #2

FiZzeR píše: ... ehm, řekněte mu to někdo jinej...


mě se z monstera utřepala objímka zrcátka, levý přední blinkr, pravý zadní blinkr i s půlkou zobáku a kus přístrojovky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Ducati Monster 1000 62kW vs 69kW Ducati Monster 1000 Racer21 2 7.9.2023 v 15:32 Fero_101_01_1
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... Wanislav 4 29.7.2023 v 19:16 assassin
Radialní brzdová pumpa Cagiva Raptor 1000, Cagiva Raptor 650 Davesv 6 25.6.2023 v 03:46 3KP
supersport - dvouválec Aprilia RSV 1000 R JR1981 17 14.6.2023 v 20:47 kokoška.


TOPlist