Po zverejneni dnesniho clanku, http://www.motorkar...adventure-23963.html (mimochodem, super clanek a díky redakci za nej), jsem z KTM docela smutny. KTM je pro me synonymum pro slovo Rally a 990Rko je pro me dokonala motorka, kterou si v brzke dobe poridim. Proto mi hlodaj nasledujici parafraze vedeni KTM.
Odpoved na dotaz ohledne SMT:
KTM rozhodně nechystá použít motor 1190 do modelu SMT. Vedení si uvědomuje, že se jedná o motorku pro jiný typ jezdců a bude chtít zachovat jeho specifický charakter.
A odpoved na srovnani s Adv:
Nový model se s předchozím skoro nedá srovnávat, je to úplně jiná motorka.
Takze co ten "typ jezdcu" ktery si chteji zachovat specificky charakter 990R? Vzdyt 990 adv proste byla vlajkovou lodi KTM! (muj nazor) Aha, treba pro nas udelaji nejakou rally replicu 800.
Odpoved na KTM off 800:
úvahy na téma nového off-road modelu v kubatuře 800 ccm KTM vyloženě neodmítá, ale v současné době pro značku tato kategorie není prioritní.
A poskedni reakce na odpoved z clanku:
1190 je mnohem univerzálnější , což je plus hlavně na silnici.
??? (!) To snad nemysli vazne, víc univerzalni nez 990R rozhodne neni (Tedka nenerazim na srovnani ktery model je lepsi nebo horsi ale na podstatu slova univerzalni motorka!)Co vy na to?
Ke kritice Tiger800XC a F800GS:Nepatří k důležitý disciplíně u adventurebiku i rozumnej dojezd,kterej zrovna 990 moc nemá?
p.s.:to video je normální polňačka s loužema,kterou dá i nová Multistrada
1 reakcí na tento příspěvek První dojem: KTM 1190 Adv vs KTM 990 Adv
Osobně považuju dnes již "staré" ADV 950 nebo 990 za vrchol této kategorie a u nového
ADV 1190 postrádám spojitost s RALLY kukučem a ta spousta elektroniky mě taky netěší. V jednoduchosti je účel i krása. Ovšem vývoj zastavit nelze a ignorovat tlak trhu by bylo
hodně pošetilé.Je to podobná situace jako u YAMAHY, taky jsem dychtivě očekával nové
SUPER TENERE a jak to dopadlo-s původním ST absolutně žádná kontinuita. Ale "zaplaťpanbůh"
máme pořád možnost výběru, takže si pořiďte každý co jeho srci bližší jest Ale hlavně
se do sebe takto zarputile nenavážejte Dyk motorky jsou o radosti !!! Nebo se mýlím ?
Pokud by KTM chtěla v segmentu velkých endur ztratit svoje postavení, tak mohla dál vyrábět 990, kterou by si kupovalo čím dál tím míň lidí, a nakonec by to mohli zavřít a z motoru LC8 dělat sekačky...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Vybíjení baterie KTM 1190 Adventure [1, 2] KTM 1190 Adventure | tomas21 | 37 | 7.5.2024 v 09:26 assassin |
Přeměřování tachometrů [1, 2, 3] KTM 1190 Adventure R, KTM 1190 Adventure, KTM 1290 S... | KubaLC8 | 67 | 7.5.2024 v 09:24 KubaLC8 |
Hledá se parťák - Gruzie 4 až 5 týd... KTM 1190 Adventure | Kruháč | 24 | 24.4.2024 v 16:36 kunabmw |
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... | karosa | 44 | 16.4.2024 v 07:49 Koudy01 |
Driblování řídítek KTM 1190 Adventure | Fichtloš | 23 | 21.3.2024 v 12:23 Guzo |