globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: První dojem: KTM 1190 Adv vs KTM 990 Adv
Zdarec.
Po zverejneni dnesniho clanku, http://www.motorkar...adventure-23963.html (mimochodem, super clanek a díky redakci za nej), jsem z KTM docela smutny. KTM je pro me synonymum pro slovo Rally a 990Rko je pro me dokonala motorka, kterou si v brzke dobe poridim. Proto mi hlodaj nasledujici parafraze vedeni KTM.

Odpoved na dotaz ohledne SMT:

KTM rozhodně nechystá použít motor 1190 do modelu SMT. Vedení si uvědomuje, že se jedná o motorku pro jiný typ jezdců a bude chtít zachovat jeho specifický charakter.


A odpoved na srovnani s Adv:

Nový model se s předchozím skoro nedá srovnávat, je to úplně jiná motorka.



Takze co ten "typ jezdcu" ktery si chteji zachovat specificky charakter 990R? Vzdyt 990 adv proste byla vlajkovou lodi KTM! (muj nazor) Aha, treba pro nas udelaji nejakou rally replicu 800.

Odpoved na KTM off 800:

úvahy na téma nového off-road modelu v kubatuře 800 ccm KTM vyloženě neodmítá, ale v současné době pro značku tato kategorie není prioritní.



A poskedni reakce na odpoved z clanku:

1190 je mnohem univerzálnější , což je plus hlavně na silnici.

??? (!) To snad nemysli vazne, víc univerzalni nez 990R rozhodne neni (Tedka nenerazim na srovnani ktery model je lepsi nebo horsi ale na podstatu slova univerzalni motorka!)

Co vy na to?
Předchozí
1 2
Následující

První dojem: KTM 1190 Adv vs KTM 990 Adv

14.2.2013 v 19:28 | Nahoru | #31
Lidstvo po tom touží,tak proč jim to nedat.Těch pár rejpalů si to nakonec taky koupí,až klesne cena ojetiny na požadovanou úroveň...
Ke kritice Tiger800XC a F800GS:Nepatří k důležitý disciplíně u adventurebiku i rozumnej dojezd,kterej zrovna 990 moc nemá?
p.s.:to video je normální polňačka s loužema,kterou dá i nová Multistrada

(reakce na) První dojem: KTM 1190 Adv vs KTM 990 Adv

15.2.2013 v 07:39 | Nahoru | #32

SirIndy píše: Jenze narozdil od SMT nema ciste silnicni rozmery pneu. V tom u me vede Multistrada, ze si vubec nehraje na enduro a radeji je co nejlepsi na silnici.


to souhlas :)

1 reakcí na tento příspěvek První dojem: KTM 1190 Adv vs KTM 990 Adv

15.2.2013 v 07:52 | Nahoru | #33
"a dohnat image jejich ega" - já myslím, že toto Fanóška nadzvedlo
Osobně považuju dnes již "staré" ADV 950 nebo 990 za vrchol této kategorie a u nového
ADV 1190 postrádám spojitost s RALLY kukučem a ta spousta elektroniky mě taky netěší. V jednoduchosti je účel i krása. Ovšem vývoj zastavit nelze a ignorovat tlak trhu by bylo
hodně pošetilé.Je to podobná situace jako u YAMAHY, taky jsem dychtivě očekával nové
SUPER TENERE a jak to dopadlo-s původním ST absolutně žádná kontinuita. Ale "zaplaťpanbůh"
máme pořád možnost výběru, takže si pořiďte každý co jeho srci bližší jest Ale hlavně
se do sebe takto zarputile nenavážejte Dyk motorky jsou o radosti !!! Nebo se mýlím ?

(reakce na) První dojem: KTM 1190 Adv vs KTM 990 Adv

1.8.2013 v 20:23 | Nahoru | #34
To je srovnání jako Š120 s Favoritem....proč srovnávat koncepčně sice možná nejuniverzálnější, nicméně už zastaralou 990 s novou 1190, která je určena více na silnici, kde je doma, (a Multistrada by se měla začít bát) a v lehčím terénu se neztratí, s TKC může ještě dál. Proti rozchlastanejm 990 je to krok dopředu, nová 1190 by měla ještě poladit sedlo a pár drobností, jinak nemá chybu. Mám na ní 8500 km a jsem spokojen. Před ní jsem měl 3 GS a 1x ST...
Pokud by KTM chtěla v segmentu velkých endur ztratit svoje postavení, tak mohla dál vyrábět 990, kterou by si kupovalo čím dál tím míň lidí, a nakonec by to mohli zavřít a z motoru LC8 dělat sekačky...

První dojem: KTM 1190 Adv vs KTM 990 Adv

1.8.2013 v 21:45 | Nahoru | #35
Rozchlastana 990?

boze, dalsi kokot.

První dojem: KTM 1190 Adv vs KTM 990 Adv

7.8.2013 v 08:35 | Nahoru | #36
Matus,klid...950/990 je srac,kterej zere,sere se,nejede,neperuje,proste mrdka,nikdo ji nechtejte,kdo ji mate,ji prodejte,ja je za pakatel skoupim,uz mam kde je skladovat a budu vychechtanej do smrdi smrdouci...

První dojem: KTM 1190 Adv vs KTM 990 Adv

8.8.2013 v 15:04 | Nahoru | #37
Podle mně jakákoliv elektronika, vyjma vstřikování, je na jakékoliv motoroce na nic. Pak si kdejaký vocas myslí, že si zapne režim "BLBEC NA MOTORCE" a může lítat fullgas jako Schwantz v nejlepších letech, protože všechny ty hejblata vlastně dělaj ze 150 koňové motorky Simsona. A pak se nestačí divit. A za další, když se něco pokazí a může to být i úplná blbost, tak jsi dojel a sám to nedáš do kupy. Kamarád mi vykládal, že na novém Triumfu tiger, když si chceš odvzdušnit brzdy, tak musíš na diagnostiku. Super, když se ti to stane někde v Trumpetistánu....
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Vybíjení baterie KTM 1190 Adventure [1, 2] KTM 1190 Adventure tomas21 37 7.5.2024 v 09:26 assassin
Přeměřování tachometrů [1, 2, 3] KTM 1190 Adventure R, KTM 1190 Adventure, KTM 1290 S... KubaLC8 67 7.5.2024 v 09:24 KubaLC8
Hledá se parťák - Gruzie 4 až 5 týd... KTM 1190 Adventure Kruháč 24 24.4.2024 v 16:36 kunabmw
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
Driblování řídítek KTM 1190 Adventure Fichtloš 23 21.3.2024 v 12:23 Guzo


TOPlist