Nechci zvetsovat velikost valce, ale vetsi karburator a tryska by mohli pomoci.
Odstranil sem restrikce a mam kompletne ladeny vyfuk od Leo Vince.
Zajima me co se stane, kdyz tam dam vetsi carb (asi tusim) a co musim krom pretryskovani a odladeni udelat pro optimalni prubeh vykonu. Maximalka me nezajima. Taky nevim jestli neni 21mm uz na 50ccm moc velky.
Pro b***ky co neporadi a jenom kafraji a neporadi(jako,ze si mam koupit vetsi motorku apod.). Prosim neprispivejte zde a venujte se jine bohulibe cinnosti.
1 reakcí na tento příspěvek 21mm carb pro Derbi Senda 50 - tipy
Co se týče filtrů, jsem poněkud konzervativní a používám molitanové, případně papírové. A dostatečně veliké. Zkrz spolehlivou funkci v nečistém prostředí, ne na silnici. Skútry moc v terénu nejezdí...
Potřeboval bych vidět, jak to na té motorce vypadá, ale přímý filtr, nasazený na karburátor, bych tam nedával. Spíše bych se zajímal, jak upravit sériový budník (větší díry na nasávání vzduchu, případně větší vložka), páč tam to bývá řešeno s ohledem na hluk sání...a aby tomu luftu v prostoru za filtrem ke karbecu nic nevadilo.
Velice důležitý je právě přechod do hrdla karburátoru z filtru, co vídávám na veleupravených fichtlech, to je často ukázkou, jak ne. Třeba Mustang v sérii, no hrůza. S tou hadicí a dvacítkou karbecem to vůbec nejelo!
Jak jo, tak to se dá najít na starých padesátkách (Puch, Sachs) na kterých jezdil třebas Gino Perego .
S těma klapkama - těma se dá v určitých hranicích upravit požadovaný průběh výkonu. Ale taky by měla mít klapková skříň uvnitř takovou vložku (před klapkama), omezující mrtvý prostor. Když tam není, má to horší spodek.
Zdenalbenal píše: Na těchto malorážkách se totiž projeví každá prkotina...
Co se týče filtrů, jsem poněkud konzervativní a používám molitanové, případně papírové. A dostatečně veliké. Zkrz spolehlivou funkci v nečistém prostředí, ne na silnici. Skútry moc v terénu nejezdí...
Potřeboval bych vidět, jak to na té motorce vypadá, ale přímý filtr, nasazený na karburátor, bych tam nedával. Spíše bych se zajímal, jak upravit sériový budník (větší díry na nasávání vzduchu, případně větší vložka), páč tam to bývá řešeno s ohledem na hluk sání...a aby tomu luftu v prostoru za filtrem ke karbecu nic nevadilo.
Velice důležitý je právě přechod do hrdla karburátoru z filtru, co vídávám na veleupravených fichtlech, to je často ukázkou, jak ne. Třeba Mustang v sérii, no hrůza. S tou hadicí a dvacítkou karbecem to vůbec nejelo!
Jak jo, tak to se dá najít na starých padesátkách (Puch, Sachs) na kterých jezdil třebas Gino Perego .
S těma klapkama - těma se dá v určitých hranicích upravit požadovaný průběh výkonu. Ale taky by měla mít klapková skříň uvnitř takovou vložku (před klapkama), omezující mrtvý prostor. Když tam není, má to horší spodek.
jj ... nad tim filtrem taky vaham. V terenu moc nejezdim (parkrat sem jel po polnacce). Na derbine je klasica budka se sanim pod sedlem.
Zatim vypada nejrozumnejsi bud laskovat s tryskama na soucasnym karbecu a snazit se z toho dostat co to da (je tam rezerva na vstupu a urcite i na velikosti trysky), ale je otazka jak to pojede a nebo zvetsit karbec a zvazit ten filtr.
Naposledy editováno 07.11.2012 13:46:36
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Problem s baterkou Derbi X-Race 50SM | HiddenSnake | 3 | 15.10.2013 v 09:37 pesastor |
2 taktni zahada Derbi X-Race 50SM | HiddenSnake | 21 | 18.5.2013 v 09:30 HiddenSnake |
Predpeti lanka plynu na karburatoru... Derbi X-Race 50SM | HiddenSnake | 15 | 23.11.2012 v 19:10 HiddenSnake |
Hlavicky svicek - rozdily Derbi X-Race 50SM | HiddenSnake | 12 | 18.11.2012 v 20:00 Dr.fík |
Osetreni vyfuku Derbi X-Race 50SM | HiddenSnake | 2 | 7.11.2012 v 20:49 HiddenSnake |