globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd

Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.3.2017 v 20:01 | Nahoru | #1
Zdravím zdejší,

mám dotaz ohledně toho, jaký typ helmy používáte na těchto dual-sport motorkách? A zda nosíte dioptr. brýle?
Vybranou motorku už asi mám na 99%. Helem jsem pár vyzkoušel, ale nemám zkušenost, která bude typově odpovídat využití na dual-sportu.
Nosím dioptrické brýle a tak jsem přemýšlel o helmě otevírací nebo pro endura.
Co jsem tak uvažoval, chtěl bych helmu která nebude moc hlučná, což bude třeba asi zkoušet na konkrétní motorce, ideálně s clonou, pinlock (u enduro jich moc není) a nechci to přehánět s cenou, pokud by to nebylo nezbytné pro větší bezpečnost, aby se nemlžila, ale aby v ní v chladném počasí nebyla moc zima (průvan), pohodlná na cestování, prostě dual-sport helma na VŠE

Líbí se mi tato, ale prodavač se vyjadřoval tak, že je to na krosku .... Kenny
Na výstavě mi nejlépe seděla Shoei Hornet Adv. , ale ta cena je nesmysl.

Omlouvám se, pokud je dotaz v tomto vlákně někomu proti srsti, ale napadlo mě, že právě uživatelé těchto strojů budou mít nejlepší poznatky

Díky předem J5

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.3.2017 v 11:39 | Nahoru | #2
J5OSHA> mám bílou Airoh S5 color, což by měla být dual sport helma. Výhody: vysouvací tmavé sklo, přijatelná váha, tichá, sklopnej kšilt, takže se snáz vejde do kufru, čiré plexi se dá odmontovat a jde používat s MX brýlema. Nevýhody: nad 100km/h spodem fouká do očí, bez pin locku se mlží a pootevření plexi nepomůže. Kšilt by mohl být delší. Nestíní, takže jen něco jako na ozdobu. Asi by to chtělo bradovej deflektor, ale vzhledem ke konstrukci brady tam nejde dát.
Předchozí helma byla integrálka NOX N101, po jedné sezóně jsem ji prodal.
Nox byla hlučná, po roce používání mi přišlo, že se vymačkala a byla na hlavě volnější. Měla výhodu v bradovym deflektoru, takže do helmy moc nefoukalo a dofukování lícnic. Za chladna se při popojíždení v koloně mlžila, ale pin lock to vyřešil.
Takže helmy s plexi asi jedině s pin lockem.
Pokud budeš mít možnost, tak při vybírání zkus helmu aspoň několik minut mít na hlavě, abys zjistil, jestli netlačí. Nevýhoda univerzální nebo cestovní helmy je podle mě to, že potřebuješ, abys ji mohl mít relativně dlouho na hlavě a nevadilo ti to. Toho se na silnici dá myslím celkem snadno dosáhnout, helmou tak akorát nebo trošku volnější, ale v okamžiku, kdy začneš blbnout v terénu a házet sebou, tak se helma snadno na hlavě pohne. V ten moment budeš chtít na krosení po lese těsnější helmu, ale to nemusí být pro delší jízdu pohodlny.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist