globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.9.2018 v 08:33 | Nahoru | #2581
jen tak si vyrazit po šichtě

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.9.2018 v 19:53 | Nahoru | #2582

mRKEF píše: Rischwon> ja si právě myslím že to crf bude max co pro mě má smysl. Za prvé jsem posera a bojím se nějakých skoků a extrémních enduro záležitostí. Za druhé chci stroj co dovede ujet km po silnici a to legálně. To se na ostré nedá. Možná časem trochu vytunit podvozek. Dneska jsem si dal lehký přejezd jestedskeho hřbetu a na hrbolatych cestách je to trochu nervózní. Asi by to chtělo také upustit pneu, ale cosi tam ještě poklepava, nevím jestli řetěz nebo jestli nějaký horní doraz, ale to se mi nezdá



jo když se jede třeba po kořenech nebo drnech rychlejc, tk to zezadu chrastí jak když vezeš bednu s vercajkem. Možná to dělá ten plastovej chránič centrálu

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.9.2018 v 19:56 | Nahoru | #2583

Rischwon píše: mRKEF> s ostrou na silnici uplně v pohodě,..ale musí byt na značkách nooo,...spíš jde o to že ji u obchodu pořádně nemůžeš nechat,...jinak do terénu si určitě dej pneu max na 1atm, neli 0,8,..poklepávat může cokoliv ale někdy hodně hlasitý bývá v terénu řetěz,..

venda07> krásná fotka, jak může být příroda zajímavá a mimo silnice nikdy nevíš kam tě to zavede



no nevim, jet na ostrý, na tý úzký pryčně 200km trip po asfaltu bych nechtěl, nebo spíš moje prdel Nehledě na to, že i ty čistě off pneu pak na silnici zbytečně odděláš.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.9.2018 v 20:10 | Nahoru | #2584
venda07> jo je to paráda nebejt ničim omezenej co? pěkný fotky, koukám, že už si navěsil nějaký doplňky co laďáček?

taky sem se v tejdnu trochu sklouznul po lukách a kopcích a potom hned vyměnil olej



Naposledy editováno 15.09.2018 20:10:41

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.9.2018 v 20:30 | Nahoru | #2585
Dnes jsem vyzkoušel CRF jako cestovní stroj. Cíl - pevnost Hanička v Orlických horách. Najel jsem dnes 452 km, při průměrné spotřebě 3,31 litru. Prdel to celkem dala, horší jsou záda, ne kříž, ale hrudní část. Ve středu jsem byl s VFR v muzeum Králíky, což je nedaleko od pevnosti. To znamená, že jsem s oběma motocykly absolvoval stejnou trasu až na posledních cca 38 km. VFR - je výrazně pohodlnější, stabilnější, neustále plno výkonu k dispozici, na vítr nereaguje, je to prostě stabilní a polyká km navíc se sportovním šarmem. CRF - občas se zadýchá, ale není brzdou provozu, ve městě supr, hlavně kvůli přehledu a lehkosti řízení. Bohužel ve větru vlaje jak vlajka. Na druhou stranu cesta za poloviční náklady. Přežil jsem to, až sem se sám překvapil. Ná zpáteční cestě jsem to vzal ještě kolem hradu Kost.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.9.2018 v 10:45 | Nahoru | #2586
Tak CRF je už řádně pokřtěné. V pátek se válelo vpravo i vlevo . Poprvé jsem ho složil sám v lesích mezi Libercem a Fojtkou na sjezdu od Dračího vrchu a po druhé mi ho složili povedení kolegové v nulové rychlosti při akci na chalupě. Poprvé to odnesla jen dušička po druhé to ještě odřeniny masky a blatníku o zídku. Funkční škody naštěstí nula.

Btw: jak se tak dívám na ty blastry Acerbis - do pravé strany řídítek se dá s tím uchycením v pohodě dostat? Já mám ještě z Gase blastry s hliníkem od Racetech a co jsem tak prstem šťouchal do pravé strany, zdá se mi tam dost plno a tvrdo.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.9.2018 v 15:26 | Nahoru | #2587

mRKEF píše:

Btw: jak se tak dívám na ty blastry Acerbis - do pravé strany řídítek se dá s tím uchycením v pohodě dostat? Já mám ještě z Gase blastry s hliníkem od Racetech a co jsem tak prstem šťouchal do pravé strany, zdá se mi tam dost plno a tvrdo.



Jak to myslíš, pravou stranu, šťouchal prstem a kam? Prosím o popis jako strojní inženýr

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.9.2018 v 19:38 | Nahoru | #2588
No ty blastry co máš jsou uchycene na riditkach na 2 místech ne? U hrazdy a vpravo se strká takový roztahovaci 2 dílny váleček do řídítek. Když pomackam gumu řídítek vlevo zda se ze tam je díra do které to půjde v klidu strčit a přitáhnout ale vpravo mi to přijde plné. Tak se ptám jak je uchycene vpravo na konci řídítek.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.9.2018 v 20:05 | Nahoru | #2589
mRKEF> Aha, jde ti o instalaci konce blástru u plynové rukojeti. Už jsem to pochopil. Plynová rukojeť je vlastně plastový váleček, který se jedním koncem nasune na řidítko a druhým, kde má dno (plné, proto tam nemůžeš nic namačkat) se zarazí za konec řidítek. Ale rychlopal je fixován především v té krabičce, kde je i startování. Lekce odřízneš konec gumové rukojeti abys obnažil to dno nosného plastu. Pak to vyvrtáš průměrem shodným s vnitřním průměrem řidítek. A pak už tam můžeš nasunout ten aretační gumový váleček.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.9.2018 v 20:38 | Nahoru | #2590
DejvGSR> díky. Jo koukal jsem u Lanka že to je nějaký plast. Takže tam není žádné jiné kouzlo, co by se dalo zprznit. To je dobře.

Chci také blastry s dvojím uchycením a s vyztuhou, dle mého nejvíc snesou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.9.2018 v 08:05 | Nahoru | #2591
SuperSic58> laďáček zatím neuvažuju, snažím se poutat co nejméně pozornosti, pěknej zvuk se mi líbí, takže nikdy neříkám nikdy

Naposledy editováno 18.09.2018 08:06:17

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.9.2018 v 13:39 | Nahoru | #2592
DejvGSR> taky mam ještě silniční motorku a je to jak řikáš ty rozdíly, ale jde o to, že to moc nejde porovnávat na stejný trase, každá ta motorka je dělaná na jinej typ vejletování a jinej typ cest, s naháčem vyjedu na vejlet po kvalitních silnicích spíš první a druhý třídy, kdy najedu víc kilometrů a užívám si výkon a rychlost, endurko zas vemu na vejlet po zapadlejch okreskách, kde se uplatní plyšovej podvozek a nízká váha, kdy v utaženejch zatáčkách s tim mlátíš doleva doprava a na hubě rohlík, štěrk a díry neřešíš, pak sjedeš na louku, do lesa, nic tě nelimituje, obojí má svý a nemůžu říct, co mě baví víc

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.9.2018 v 14:08 | Nahoru | #2593
v tejdnu sem si dal lehčí vejlet po kraji

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.9.2018 v 14:09 | Nahoru | #2594
venda07> jo když se jezdí hodně do terénu, tk je lepší ten sériovej, je tichounkej

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.9.2018 v 14:11 | Nahoru | #2595
ale ten Arrow je prostě nádhernej, vydržim se na něj koukat minuty

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.9.2018 v 18:52 | Nahoru | #2596

SuperSic58 píše: DejvGSR> taky mam ještě silniční motorku a je to jak řikáš ty rozdíly, ale jde o to, že to moc nejde porovnávat na stejný trase, každá ta motorka je dělaná na jinej typ vejletování a jinej typ cest, s naháčem vyjedu na vejlet po kvalitních silnicích spíš první a druhý třídy, kdy najedu víc kilometrů a užívám si výkon a rychlost, endurko zas vemu na vejlet po zapadlejch okreskách, kde se uplatní plyšovej podvozek a nízká váha, kdy v utaženejch zatáčkách s tim mlátíš doleva doprava a na hubě rohlík, štěrk a díry neřešíš, pak sjedeš na louku, do lesa, nic tě nelimituje, obojí má svý a nemůžu říct, co mě baví víc



S tím plně souhlasím Proto mám také takovou to kombinaci a jsem nadšený.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.9.2018 v 19:05 | Nahoru | #2597
Dneska jsem si projel tam a zpět zítřejší MTB závod České středohoří v Litoměřicích. Minulý pátek jsem si trasu projel na kole a málem jsem vypustil duši. 45 km a převýšení téměř 1000 m. Na motorce to bylo prima, a na Radobýlu jsem našel i pěkný singltrek.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.9.2018 v 19:24 | Nahoru | #2598
DejvGSR> od ty doby co jsem viděl tvoje zrcátka o nich uvažuju ,jinak pěkná lokalita,tam jsem byl teda jenom na kole taky,ale tahle motka je super, taková cycklokroska ,to nemůže nikdo prudit když někde profrčíme

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.9.2018 v 21:06 | Nahoru | #2599
venda07> Byl jsem v šoku, když mě bajkeři, které jsem na trase potkal, zdravili. Ten origo výfuk je opravdu tichošlápek. V týdnu dorazí komplet Arrow X-Kone, docela mám strach z vysokého hluku. Ten originál teda dost dusí motor, ale je supr tichý.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.9.2018 v 21:10 | Nahoru | #2600
Jinak přidávám mapu toho závodu (zítra asi pojedu - na kole , jeblo mi v hlavě ), kdyby náhodou měl někdo z blízkého okolí choutky. Ne na motorce , samo na kole. MTB tour České středohoří

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.9.2018 v 21:24 | Nahoru | #2601
venda07> Kdyby fakt si měl zájem, někde dohledám, kde jsem to koupil. Bylo to Luis moto, a bylo nutné i koupit novou objímku pro zrcátko. Případně bych ti to napsal.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.9.2018 v 07:56 | Nahoru | #2602
DejvGSR> jsem koukal,je to italskej obchod,to bych asi nezvládl objednat,zkusím prohledat

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.9.2018 v 13:40 | Nahoru | #2603
Jo zrcátka jsem taky vyměnil. Koupil jsem tedy tyto: https://www.rockway.cz/zrcatko-s-kloubem/

Taková obyč klasika co mají skoro všude. Mají trochu nevýhodu, že je lze sklopit na obě strany v různých úhlech. Na jednu to jde asi na 90° a na druhou řekněme 75°. Takže jsem je pak přidělal tak, aby do stran šly na těch max 75 a dovnitř (terén) na těch 90. Je to pak ale trochu jako pěst na oko přímo u řídítek, ale poklidit to jde. Teď jsem to i ocenil při parkování do garáže s autem, kdy v mé mini garáži je každý cm dobrý :D.



Narazil jsem ale s blástry co mám z Gase ještě. Vypadá to, že tak blbě vychází úchyty, že to tam možná nedám. Tady je moc kabeláže a lanovodáže :D. Na GG nebylo nic zbytečné .

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.9.2018 v 14:28 | Nahoru | #2604
Pošťák něco přivezl.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.9.2018 v 15:04 | Nahoru | #2605
Kdepak jsi to kupoval a co to kostuje? Taky by ladak lakal, lepsi zvuk se mi samozrejme libi. Ale ta tichost ma prave zase vyhodu v jizde tam, kde se "nema". Kraval totiz okolni lidstvo casto dost rozdrazdi :(. Asi vic nez samotna jizda kolem nich :).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.9.2018 v 18:49 | Nahoru | #2606
mRKEF> Dá se to vše sehnat na E-bay, ale radši jsem to neudělal. Laděnou koncovku DAM pro VFR 1200 F jsem objednal přímo u výrobce v Belgii. Arrow má na stránkách zástupce v jednotlivých státech ČR také. Tak jsem prostě zavolal, pár e-mailů a objednal. Celek vyjde na 16 200,- Kč, ale střední část je bez katalizátoru. Díl s katalizátorem objednám později, ale stojí 6000,-. Dodaná nabídka:
Cena svodu je 4400,-
Mezisvod bez katalyzatoru = 3000,-
Mezisvod s katalyzatorem = 6600,-
Koncovka Xcone nerez = 10 600,-
K tomu jsem dostal 10 % slevu.
Objednáno u: Jan Ernest, ero.dily@gmail.com

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.9.2018 v 06:41 | Nahoru | #2607
I v práci může být fajn

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.10.2018 v 08:46 | Nahoru | #2608
DejvGSR> Díky. Tož pěkné. Stejně to je pálka, když si člověk vezme, že to je víc než 10% ceny nového stroje :D.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.10.2018 v 14:45 | Nahoru | #2609
mRKEF> To máš úplnou pravdu. Jsou to takové ty tretky, nebo šperky na stroji. Jestli to přidá jednoho či dva koníky není jisté, v lese to navíc bude víc slyšet. Takže opravdu spíše šperk. Ještě ale řeším to hrozné houpání zadku. S panem Vangelasem jsem dohodnutý na podzimní výměnu origo podvozkových dílů za Ohlins. To by mělo výrazně pomoci a hlavně posunout jízdní vlastnosti výrazně dopředu.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.10.2018 v 17:21 | Nahoru | #2610
Ten laďák mě hrozně láká, ty prachy bych i dal, ale zároveň nechci být slyšet. Ideální by byla nějaká rychlovložka, kterou by šlo přepnout mezi totálně utlumeným a hlasitějším zvukem :).
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist