globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.5.2023 v 09:23 | Nahoru | #6751
Vypadalo to na hezkej den ale pak jsem zmoknul

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.5.2023 v 12:41 | Nahoru | #6752
karelsychra> Hele on je prťavej. Z té větší elektriky nedosáhne a taky ho hodně chytl zvuk motoru. On si nemůže moc vybírat, je fakt malej. A možnost kde a kudy jet máme takřka neomezený. Lidi nepotkáváme...

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.5.2023 v 15:16 | Nahoru | #6753
Nemá tu někdo zkušenosti s Beta Xtrainer? Začínám po tom pokukovat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.5.2023 v 16:11 | Nahoru | #6754
mRKEF> Dáš raději na zkušenosti cizích lidí a diletantů, nebo na reference odborných magazínů?

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.5.2023 v 16:39 | Nahoru | #6755
Budu muset v sobotu vytáhnout foťák a taky něco zdokumentovat, ale není to zrovna můj styl... Například já než bych si vyfotil oběd, tak za tu dobu ho mám snězenej :)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.5.2023 v 19:14 | Nahoru | #6756
Krautkopf> Tak nejvíc dám na vlastní zkušenost - v Liberci to prodávají v Rockway, tak snad se na to půjde aspoň posadit. Ale chtělo by to jízdu. Jakožto diletant musím brát v úvahu názor spřízněných duší :).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

24.5.2023 v 11:10 | Nahoru | #6757
mRKEF> Tahle motorka ve mě hlodá už hodně dlouho. Byl to můj plán po FREERIDE zkusit právě XTRAINERa. Ale spousta lidí mi to rozmlouvala, že to má čínský tlumiče, které nejdou ladit a celkově zpracování talošů není dobré atd. atd. Trošku sem se nechal ovlivnit to jo, ale v té době kdy já aktivně pokukoval, tak nebyla žádná slušná na prodej, takže jsem skončil u koncernu. XTR vyhledávám hlavně kvůli menší stavbě! Tlumiči jsem nikdy neřešil, jezdím svůj mrdavý styl a ten tlumiče nepotřebuju A mělo by to mít možná u kapku lepší spodek. Určitě lepší než FREEčko! Než klasická 300 to fakt nevim, ale taky bych k tom rád čuchnul osobně! Teďka sem do toho namočil kámoša, protože je to nejlevnější varianta z nových endur, když nemá člověk přehnaně vysoké nároky. 99% hobíků by to stačilo, ale když je dneska tolik možností a lidi mají toliko peněz, tak to moc nefrčí, což dokazuje inzerce, kde se válí i lehoučce jeté za celkem dobrý peníz Z odečtem DPH je ta cena naprosto parádní za novou Jeden argument byl na co si budeš kupovat poloviční motorku. Si kup radši RR racing z lepšími tlumiči a je to. Každý si to musí přebrat sám jaký má nároky. Kdybych momentálně chtěl měnit moto, tak už ji mám doma. Včera sem po nich pokukoval, kterou bych bral. Bazoš je plnej i těch v podstatě nových kusů. Jsou tam tedy 2, ale fakt skoro nové mrkni na ně...

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

24.5.2023 v 11:49 | Nahoru | #6758

mRKEF píše: Krautkopf> Tak nejvíc dám na vlastní zkušenost - v Liberci to prodávají v Rockway, tak snad se na to půjde aspoň posadit. Ale chtělo by to jízdu. Jakožto diletant musím brát v úvahu názor spřízněných duší :).


Názor čtyř spřízněných duší mi připadá celkem dostatečný. Minimálně v tom smyslu, že když potřebuješ motorku pro nějaký účel a vyjde ti Xtrainer, zvážíš důkladně všechna pro a proti, bude to správná volba. Ale nebude to fungovat obráceně, že se nejdřív pořídí stroj a pak teprve zkouší, co jako teď s ním. A je to karbec ve dvoutaktu, takže kdo je zvyklý na civilní 4T 250, nebude úplně odvázaný z kapku vyšší spotřeby (+50 %?) a malé nádrže.
Já osobně bych do toho šel, využití měl, jenom na to nemám prachy - spíš jsem lakota, kterému by nešlo pod nos špinit, odírat a jinak kurvit (znám se ) novou motorku. A tak levnou, aby mi to nevadilo, v této kategorii dostat nejde - ne 100% funkční a bez nutnosti servisu za další hafo peněz.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

24.5.2023 v 17:49 | Nahoru | #6759
Sally06> já mám 175 a právě nechci moc velkou kozu. Rád dosáhnu lépe na zem. Proto mi ta menší stavba naopak přijde ok. Teď tady po lese lítám wrr, ale je mi trochu líto tam huntovat civilní motorku. Pokud bych šel do xtrainera asi bych sáhl po nový. Ty ojetý co tam jsou nejsou o moc levnější než nová, pro mě by cena bazaru musela být více zajímavá. Pravda že jsem koukal, že i ktm a rr bety nejsou ted zase tak extrém drahé. Dá se to snad sehnat kolem 230-240 fungl. Ale trainer je spíš dělaný na kroutak a já netoužím úplně po motorce co mě zabije. Ktm možná bude dál relativně slušně prodejna v budoucnu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

24.5.2023 v 18:46 | Nahoru | #6760
mRKEF> Krátce jsem se na tom svezl, mám taky jen 173 cm, Takže z toho důvodu jsem potom pokukoval. Motor jede až dost, tlumiče nedokážu říct – tolik jsem toho nenajel ,abych je hodnotil. Motorka je dobře ovladatelná, pro mě dobře ,že je taková menší.
Úplně mě to ale nějak nenadchlo, tak jsem od toho dal ruce pryč. Asi bych to ani nevyužil – jezdit pořád jenom terénem. Řvalo to jak normální Enduro, Já chci být nenápadný a jezdit si i malý silničky, crf 300 s yss mě naprosto vyhovuje. Jinak bych taky už nechtěl karburátorovou motorku, To už bych radši třeba zkusil KTM 150exc TPI, Když už tak ať mám jistotu pořádnýho podvozku, Třeba na to časem taky dojde.
Jinak někde jsem četl test ,že X trainer Má zbytečně silný motor na to jak je podvozek jakože slabší.

Naposledy editováno 24.05.2023 18:50:13

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.5.2023 v 07:19 | Nahoru | #6761
mRKEF> Má podobnou výšku a také rád dosáhnu pohodlně na zem! V globále totiž člověk rozbije a zhuntuje motorku z 90% kvůli krátké noze A proto si každou moto musím snižovat. Nemusel bych, ale ta krátká noha přichází potom každý druhý kopec/překážku v nějakou destrukci na motorce. Podvozek by fungoval asi lépe, ale já ho radši oželím a raději si každou popustím dolů a vyloženě mi to vyhovuje I FREEčko sem si musel spustit, protože bylo fakt vysoký na mě! Ale tady už jsem narážel občas i v terénu, že ten spuštěný podvozek mě limitoval. Z TEčkem jsem pozoroval limity jen na překážkách v tempu jako jsou pneu, klády apod. ale opravdu v tempu, jinak v pohodě.
Hustovat civilní moto mi bylo vždycky líto a proto jsem doteďka měl jen ostrou. Ovšem nenadále se rozhoduji co půjde do světa, protože na doprovázení dětí je lepší civilní moto než ostrá ať každý vidí jakou mám moto a potom v lesíku... Nehledě na to, že jezdíme celá rodinka, takže u mě vyhrává zatím civilní moto. Mě osobně třeba TEečko skoro vůbec neřve, lépe řečeno na bubláka na kterého jezdím z 90% odhaduji je to velice tichučké, o dost více než FREEčko! Jsem s tím naprosto spokojený až jsem byl překvapený! A síly ve spodku to má také o dost více! A propo by mě hodně zajímalo srovnání s XTR Proto to ve mě furt hlodá
KTM bude jistě lípe prodejná v budoucnu i když na každé novotě tratíš už když ji zaplatíš, tak 30-40 tis.! Takže je to skoro jedno. XTR bude asi hodňoučký, ale jestli jsi nejel na TPI 300, tak bych být tebou prubnul XTR a potom TPI a posoudíš sám. To by bylo asi nejlepší řešení! Ty stříkajdy jdou krásně od spodu!!!

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.5.2023 v 07:34 | Nahoru | #6762
Fyro> XTR je určitě vyloženě do terénu. Na použití co popisuješ určitě lepší CRF. Ale zase doporučit TPI 150 je za mě kravina! Měl jsem EXC 200, ale vyloženě na pošťouchnutí jednoho borca jako první ostrou motorku po těžké tupé ať se naučím! A ono to funguje! Ale opravdu jen na naučení! Protože tomu žalostně chybí ten spodek ve kterým si brblá většina nás hobíků a nechce být slyšet. TPI 150 sice kolobrnda, ale uřvaná abys něco vyjel a spotřeba atd.
Já sem došel do stavu, že si raději snížím a poladím klasiku TEčko/EXCčko výškově a výkonově (karbec) a sem nadmíru spokojen, ale vím, že se v budoucnu nevyhnu TPI. Protože Sherco (karbec) je cenově směšný (to radši osvědčený koncern) a Beta je Beta. Hodně se posunuli, ale stále tahají za kratší konec a když pozoruju ojetiny, tak už se ty ceny dost srovnaly (vyšponovaly) ku KTM, takže...

E: Prosimtě co to znamená neveřejný profil? A proč z jakého důvodu ho máš a vlastně mnoho lidí? A jak se to dá zařídit? díky za odpověď (PM)

Naposledy editováno 25.05.2023 07:35:41

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.5.2023 v 07:45 | Nahoru | #6763
Sally06> Veřejný je veřejný a když je neveřejný, tak to není pro veřejnost. Každý si to může nastavit a myslím, že jednu dobu se všechny profily automaticky přepnuly na neveřejný, asi kvůli GDPR.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.5.2023 v 07:46 | Nahoru | #6764
Sally06> neveřejné profily jsou podle mě následek příchodu gdpr, kdy web zde nastavil primárně všem asi skryté informace. Mám taký pocit, že půlka lidí o tom ani neví. Já jsem si to myslím přepínal a měl bych být vidět, je to tak?

Edit: koukám že zelí bylo rychlejší.

Naposledy editováno 25.05.2023 07:48:09

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.5.2023 v 07:52 | Nahoru | #6765
mRKEF> Jo!

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.5.2023 v 09:34 | Nahoru | #6766
Sally06> 150ka je asi fakt blbost, Myslel jsem jen kvůli váze. Já když mám lehkou motorku ,tak mně nevadí když je vysoká.
Motoru se vždycky nějak přizpůsobím, ale začalo mě hodně vadit, Když je špatný Podvozek.
To jsem si uvědomil už před lety na horských kolech, A bral jedině Fox.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.5.2023 v 11:30 | Nahoru | #6767
díky chlapi za vysvětlení Och jej GDPR...
Jinak tady celkem pěkné srovnání. Na tom kopečku jde vidět, že 200 musí točit. 300 snese míně plynu, ale XTR seš krásně zadušeně až nahoru mi přijde... No posuďte sami...

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.5.2023 v 17:46 | Nahoru | #6768
Sally06> Na tom X traineru to vyjel nejlíp. Ten borec s tím zaneseným drapákem na4t jak se nemůže rozjet na hlíně…

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.5.2023 v 09:52 | Nahoru | #6769
Sobota v sedle

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

31.5.2023 v 08:02 | Nahoru | #6770
Jde jedno sotva zajeté a pěkně vybavené CRFko

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

31.5.2023 v 08:50 | Nahoru | #6771
Fic6> Drsný. Lidi si to pořizují , draho vybavují, pak od září do dubna, v nejvyšší sezóně, sotva dají 1000 km, aby se toho vzápětí zbavili. Ve prospěch Ténéré 700, a to jako do terénu? Když pořídím novou motorku, a ještě takovou, která skoro nežere, tak se při koupi rovnou objednávám na garančku po 1000 km na příští týden. Nebo na přespříští, kdyby snad mělo trochu pršet.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

31.5.2023 v 09:17 | Nahoru | #6772
Krautkopf> Jsem rád za takové lidi Tohle je podle mě super nabídka - nemusíš se srát se zajížděním, máš čerstvě po servisu (který vyjde na cca 2000 Kč), je už vybavená a zbývájí jenom nějaké drobnosti aby si to člověk vybavil dle svých představ (cca 5000 Kč).

Kdybych měl peníze na účtu tak pro ní jedu, protože jsem na vážkách jestli neprodat 690 a nevrátit se zpět k Hondě

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

31.5.2023 v 09:56 | Nahoru | #6773
Fic6> Ale? Že by lokotraktor LC4 nebylo to pravé ořechové?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

31.5.2023 v 10:22 | Nahoru | #6774
Fic6> Radši bych si to být tebou napřed vyzkoušel
Jsem si jistej, že Radim by si s tebou rád dal vyjížďku s výměnou motorek

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

31.5.2023 v 10:29 | Nahoru | #6775
Tady týpek z Liberce co jsem s ním jezdil, on na CRF300, má taky 690, ale do terénu stejně radši jezdí na 300, protože si s tím víc dovolí. Já asi dal v neděli asi 150 km v sedle WR. Něco off, něco on. Jako furt mě nepřestává překvapovat jak ten 250 motor letí. V rychlostech kolem 70 kmh na šotolině se dá plynem urvat prdel do driftu - samo s jistým přenesením váhy na předek a řádně vytočeným kvaltem, aby to chytlo saze. Na druhý mám lehce kratší převod 14/49 proti originálu 13/43 - vymlátil jsem z toho GPSkových 137 kmh :D, je to raketa ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

31.5.2023 v 11:20 | Nahoru | #6776
Krautkopf> 690 je stavěná na rychlejší ježdění, takže v terénu jezdím běžně 100 i víc a nevím jestli to je úplně dobře když jezdím většinou sám. A v pomalých rychlostech podvozek moc nefunguje a je tvrdý a uskákaný.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

31.5.2023 v 11:22 | Nahoru | #6777
Wenca24> Jo s Radimem jsem si psal, že někdy musíme dát projížďku, ale ještě na to nedošlo. Jasně že chci nejdřív to 300kilo projet než neco začnu řešit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

31.5.2023 v 12:19 | Nahoru | #6778
Fic6>

Měl jsem už dřívější zkušenost s 690 enduro. Jenže to byla stará mrch a s akrapem a to mě bavilo tahat :).

Teď nějaký pátek na wr250r jsem neustale ve společnosti tehlech Rakušanek. A cítím, že je zas čas na změnu. Nejspíš

Takže se teď zžívam na své Ktm enduro 690, 2020

Není to pro každeho. To je bez debat. Ikdyž je ten motor až nechutně genederově vyváženej na můj vkus. Ale ze ten podvozek nefunguje...malo sis tím hrál. Začit řiditky, polohou vidlic v brýlích a až pak přejit na ladění tlumičů. Ladění vidlic odskoku i komprese zeshora je vysloveně radost.
Zbytek už je o citlivosti jezdce a šikovných rádcích

Moje úplně nejoblibenějši je single trailové ježdění. Rychlosti od 20kmh - 70kmh. Malé skoky, diry, kořeny. Jsem v bezpečném jezdění o třidu jinde než WR250r. Která toto taky zvládá s přispěním jezdce a jeho práce za řiditky.

Na hondě jsem si to zkusil na origo tlumičích. A tam je nerealná bezpečná jizda. Projedeš. Ok. Užiješ? Spíš ne. Výměna stavitelného zadního tlumiče vyřeší půlku. Ale nenastavitelný předek...nevim, nevim.

Můj vysněný bajk je dualsport 140kg, 35kw a aspoň ten xplor. Pak budu spokojený

Pár takových snímků pro rodinu. Malý objem, velký objem.
Wr250r nikdy větší objemy nebrzdilo. Když se nejede přes 100kmh

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

31.5.2023 v 13:15 | Nahoru | #6779
cong156> mi to v pomalých rychlostech moc nesedí. Zkusím si s tím ještě pohrát, když říkáš že se to dá nastavit aby to fungovalo i v pomalých rychlostech. Náhodou nevíš z paměti jak máš ty tlumiče naklikané že?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

31.5.2023 v 13:41 | Nahoru | #6780
Fic6>

Mam to nějak takto.

Moto vozí kolem 95kg. Jezdec, batoh

Zadek mam mezi manual nastaveni Standart a Comfort. Blíž ke Comfort.

Předek mam přeplanžetovaný a neco mezi cca 14 COM povolit z utazene, REB cca 19 povolit z utazene.

Tohle bude dost individualni.Teď to má pro mě slušnou schopnost neco poskočit, fungovat na takovych tě opakujicich se nerovnostech (panelky, louky) a fungovat v těch 40kmh rychlostech na trailu.

Furt je to ale u mě taky v rámci zvykání si. Pozice řiditek, tlaky v pneu na ruzny povrchy. Jezdim širokou škálu výletů. Takže musím jit stejne cestou kompromisu.

Naposledy editováno 31.05.2023 13:41:52
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist