globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.4.2022 v 21:28 | Nahoru | #5611
Psal jsem dneska do Hondy a CRF 300 L jsou do konce roku vyprodaný

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.4.2022 v 22:54 | Nahoru | #5612

Fyro píše: Psal jsem dneska do Hondy a CRF 300 L jsou do konce roku vyprodaný


Tak to je v prdeli, co si jen ti chudáci prodavači do konce roku počnou?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.4.2022 v 08:14 | Nahoru | #5613
Ariete> No přeci povedou pořadníky jako za socíku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.4.2022 v 09:32 | Nahoru | #5614
Fyro> Takže už jsi pochopil, že dát za skoro novou jenom o 20 tisíc míň je vlastně výhra?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.4.2022 v 13:55 | Nahoru | #5615
Ariete> To jo, ale jen by člověk musel mít záruku že je fakt skoro nová. Však víš jak se tady V Českunavzájem podvádíme 10 let starý motorky a vždycky najeto 28 000 km?Pro mě osobně těch 20 tisnehraje roli ty bych radši přidal a měl fakt novou.Jestli to nemá dopadnout tak to nedopadne – trošku se taky bojím aby tyhle dualkočkopsy nebyly nuda a pak mě to jen nestálo v garáži,Asi spíš vezmu X trainera nebo Surrona-Tam bude zábava zaručena.Nic,jdu protáhnout streeta-Pravá silniční zábava Taky jsem Takovou motorku dlouho hledal až našel, a teď nemám potřebu měnit. Tak doufám že najdu i tu pravou do offu a na trojky.Já musím mít prostě motorky který mě baví, jinak na nich nejezdím.

Naposledy editováno 30.04.2022 14:04:37

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.4.2022 v 16:19 | Nahoru | #5616
Fyro> jestli jsi náročnější uživatel, tak si úplně nemyslím, že jsou pro tebe tyhle civilní 250-300ky vhodná volba...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.4.2022 v 19:02 | Nahoru | #5617
Wenca24> Souhlas, že když neví, kam pojede a co tam bude dělat, tak je hloupost věřit tomu, "že je na tom zábava". Má to malou spotřebu, člověk se na tom po polňačce někam doprcá, ale co víc? Nejel jsem na tom, tak nevím, jak velké sračky jsou na tom ještě zábavné. Taky pojem "zábava" může mít pro každého jiný význam.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.4.2022 v 19:39 | Nahoru | #5618
Ariete> No krásně jsem si zajezdil Zábava jak má být, njn ale musel jsem se k tomu dopracovat, pro každýho je skutečně zábavný něco jinýho. Já jsem všude četl jak jsou zábavný jedno a dvou válceA musím říct že pro mě teda moc ne pár jsem jich zkusil – nějakou tu sezónu. No a až přes ty všechny ucukaný Ducati a tak jsem zjistil že mě sedí tříválec.Takže pořád platí vyzkoušet každý sám za sebe , no ale nějaký nástřel si člověk udělat musí, Tak se ptá na fórech odborníků ,Předpokládám že tady diskutujou lidi kteří na podobných motorkách jezdili a něco o tom vědí,na Začátku jsem psal že bych chtěl jezdit trojky silnice a nějaký ty polňačky Půl napůl.Určitě nehodlám riskovat v nějakých brutálních Podmínkách, táhne mi na 50 a obě ruce zlámaný z motorky už sem měl

Naposledy editováno 30.04.2022 19:50:35

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.4.2022 v 19:52 | Nahoru | #5619
Takže pro mě výsledek tyhle debaty je že zkusím X trainer, CRF 250/300 L ,Freeride 350 a uvidím,Třeba mě ani neosloví nic z toho, to je taky možný, ale na jednu sezónu něco zkusím.Jinak pro mě je V tomhle případědůležitý funkční podvozek než nějaký nabušený motor.Proto nechci vyšší objemy, je mi jasný že to pak v terénu moc nefunguje, kdysi jsem jezdil XT 660, SM 610 , dominator,Motokrosový starý čz...Takže vím že tohle ne
Naopak si Vzpomínám že mi docela seděli do offu menší objemy,Měl jsem Xl 250 axr 250,Ale to jsou starý mrchy, já chci něco novýho nebo novějšího co dobře funguje Proto se tady ptám znalců.

Naposledy editováno 30.04.2022 19:57:42

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.4.2022 v 20:11 | Nahoru | #5620
Wr250r. U mě využívána jako malej adventure bajk, kde máme na cestách jen minumum omezení. Takto funguje motorka skvěle.



Občas se vyvenčim i jinak. Ale...
140kg, nevýkonny motor, nízká světlá výška a oproti zavodním endurům křehkost stroje ( hlavné plasty). Takže to klade velký nároky na jezdce, jezdit věci najistotu a správný výběr stopy.
Šikovnější jezdec určitě zvládne třeba víc. Ale těch ALE bude pořád hodně.



Minimálně freeride (xtrainer potažmo) od ktm neni lepší na nic jinýho než na nácvik různých návyků, pro lidi se slabší fyzičkou a na klidnější hard enduro výlety kvůli motoru, podvozku.

Kup si rovnou 250 exc nebo 500 exc. Záleží podle výletu. Lidi maj o těhlech motorkách strašný předsudky.

Jestli si šikovnej mechanik, vem třeba starý wr400. Hoď ho do párády. A budeš se divit.

U nás, v zelený Evropě, máš z malých dualů na výběr jen Hondu 300l. Do který stejně něco nasypeš a váhově to prakticky vychází jak 701/690, který jsou relativně prd jetý za cca 200tis. Takže neříkám, že je Rakouská mrcha hned lepší, spiš si to chce ujasnit, co od motorky fakt chci.

Podle modelů v tom máš hokej, a to velkej . Musíš zkoušet. Přijdeš na to

Naposledy editováno 30.04.2022 20:22:23

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.4.2022 v 20:21 | Nahoru | #5621
cong156> Ale prd hokej, Jen to lidi nečtete celý...Už potřetí píšu že záměr byl 50% Rozsekaný českýsilničky trojkyA z druhý půlky polňačky, Lehký off.A už jsem taky psal že mi táhne na 50 a že žádný hártkór jezdit v blátě nebudu a určitě nebudu jezdit potokama..Žádný Rumunsko nic takovýho, prostě po okolí chalupy na vysočině.A jinak ten X trainer má 100 kg suchou a 27 cm zdvihy+ 2 tak 300ccm-To si nemyslím že bude nějaký úplný ořezávátko.

Naposledy editováno 30.04.2022 20:37:12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.4.2022 v 20:26 | Nahoru | #5622
Fyro> jsem se asi ztratil v celý ty konverzaci. Pardon.
Padlo tolik různých typů, že neni snad ani možný je cpát do jednoho výběru.

No, platí furt to poslední. Zkus, na to přijdeš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.4.2022 v 20:37 | Nahoru | #5623
cong156> Padly pouze 3 typy CRF xtrainer a free ride A zas tak z Úplně jinýho ranku nejsou. Čekal jsem rady typu jak píšeš k wr.Mám to a to Jezdím s tím tam a tamA, tohle je na tom dobrý, a tohle zase naprd. Prostě praktický zkušenosti.Jasně můžu si koupit postupně několik modelů a propracovat se k tomu optimálnímu, tak jsem to vlastněudělal se street triplem.Ale stálo mě to dost peněz

Naposledy editováno 30.04.2022 20:49:11

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.4.2022 v 21:11 | Nahoru | #5624
Fyro> tak ještě jedna informace ode mě.
Proč jsem šel do takovéhle kategorie? Chtěl jsem mít stroj na jízdu s klidnějšími kamarády, malou spotřebou a na pomalejší protloukání po zapadlých silnicích.
Tím, že se neženeš, všimneš si i víc věcí kolem silnice.
V tomhle režimu si motorka taky libuje a zároveň jezdí prakticky "zadarmo". Spotřeba je supr, intervaly ma WR skvělý.

U freeridu by mě na takových místech trošku letěly hlavou korunky za výběr nudnějšího profilu cesty.



Naposledy editováno 30.04.2022 21:14:39

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.4.2022 v 21:44 | Nahoru | #5625
cong156> Díky za doplnění info

Naposledy editováno 30.04.2022 21:44:17

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.5.2022 v 06:21 | Nahoru | #5626
Fyro> no jak píšeš, že by to byly silnice/terén 50 na 50, tk v případě toho xtrainera nebo freerida bys to pak musel stlačovat hodně výrazně ve prospěch terénu a přesun po asfaltu je pro tyhle motorky jen jakési nutné zlo. To crf zas naopak může být celý den na asfaltu a nepřijde ti to nepatřičný. To samý i polňačky, louky atd. Akorát to tahání přes klády, off hrátky někde v rokli a brody potoků, tam budou vhodnější ty KTM a Bety. Další věc, co zmiňuješ, zábavnost. Jestli do toho počítáš i jakousi vehemenci či až divokost motoru, tak tam od toho crfka nemůžeš očekávat nějaký heroický výkony, kdy ti to bude ze zatáčky panáčkova po zadním. V tomhle případě bych koukal spíš po husce 701 a podobné. Jinak mě teda víc baví dvouválec než třívál, ta chuť už odspodu.. I když třívál vykračuje dokonce ještě trochu níž, nemá to ty koule, ty přijdou až trochu vejš

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.5.2022 v 06:57 | Nahoru | #5627
Jo to Cabalero vypadá moc pěkně, větší motor, zdvihy 200, to by šlo. Ale ta cena za takovou vlastně čínu, to je přehnaný..

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.5.2022 v 09:44 | Nahoru | #5628
SuperSic58> díky zatvoje názory,obecně Zdají se mi jedny z nejrozumnějších tady na fóru.Předáváš zkušenosti A nehoníš si ego blbýma kecama .Lidi tady kolikrát mektaj a pak zjistíš že pomalu ani motorku nemají anebo skoro ani nejezdí,Hlavně musí furt někoho zesměšňovat.zkusím ojetý CRF nebo KLX. A uvidím Jestli mě to osloví.JinakMě u těch dvouválců vadilo, Taková ta trochu ucukanost odspodu.A navíc jsem tím u triplu ještě zjistil, že mě baví právě to vytáčení a honění do vysokých otáček, Lineární průběh výkonu.To je pro mě aktuálně ta zábava.Sedla mi na tom street triplu i ergonomie , Podvozek na pěkný silnicích taky nemá chybu.

Naposledy editováno 01.05.2022 10:01:49

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.5.2022 v 09:46 | Nahoru | #5629
SuperSic58> Taky se mi moc líbí -To bude pěkný ještě za 40 let testoval ho Jindra z jednou stopouA prý dobrý i v terénu.Ale 200 000 za polo čínu je fakt moc.A taky kdyby s tím člověk někde placnul...To by nebylo dobrý

Naposledy editováno 01.05.2022 10:14:43

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.5.2022 v 18:44 | Nahoru | #5630

Fyro píše: SuperSic58> díky zatvoje názory,obecně Zdají se mi jedny z nejrozumnějších tady na fóru.Předáváš zkušenosti A nehoníš si ego blbýma kecama .Lidi tady kolikrát mektaj a pak zjistíš že pomalu ani motorku nemají anebo skoro ani nejezdí,Hlavně musí furt někoho zesměšňovat.zkusím ojetý CRF nebo KLX. A uvidím Jestli mě to osloví.JinakMě u těch dvouválců vadilo, Taková ta trochu ucukanost odspodu.A navíc jsem tím u triplu ještě zjistil, že mě baví právě to vytáčení a honění do vysokých otáček, Lineární průběh výkonu.To je pro mě aktuálně ta zábava.Sedla mi na tom street triplu i ergonomie , Podvozek na pěkný silnicích taky nemá chybu.



Ju díky, rád poradim/pokecám. Na tomhle fóru se povětšinou řeší uplně jiný věci jak motorky. Ukrajina, covid, babiš, délka penisu, to se tu mužou lidi posrat s příspěvkama. Ale něco o motorkách, to tu moc nefrčí Až na nějaký výjimky...
No s dvouválem mam zkušenosti akorát s mou 07, ten je odspodu vychovanej, necuká, nevibruje(jen ty charakterní žádoucí vibrace, ne ty nepříjemný) a pěkně mohutně táhne, až si furt řikám, že to neni možný, že je to jen sedmistovka K tomu laďák a to burácení a chrochtání, je to hlína a tlemim se vždycky do helmy jak malej jarda Tříválec mam taky cépéčko od yamahy, taky super motor, ale je to zas jiný, chce to rychlejší jízdu, aby začla ta prdel Ten zvuk z airboxu když to jde přes 6 tis, to je nirvána, ale to znáš, ty třívály budou dost podobný. A ten zvuk jak Moto2, tam vlastně používaj ty 765 trojhrnky.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.5.2022 v 08:40 | Nahoru | #5631

Ozzy_ píše: Chces neco co nedava smysl. Pokud to ma mit smysl v terenu, musi to bejt lehky, mit to velky zdvihy, rozumnej kroutak odspodu a nepotrebbujes moc vykonu, resp vetsinou je spis kontraproduktivni, maximalka staci bohate do kila, a i tak si v terenu koledujes o poradnej pruser

Takovydle gumy na silnici nefungujou a hned je znicics, motorka bude pomala, porad v plnejch a stejne se budes nudit.

A COKOLI zkusis dat mezi to, znamena to ze je to nahovno v terenu i na silnici Nekde vic, nekde min .....

Chces velky zdvihy, dratovy kola, tim i hrubej vzorek, a co s tim na silnici pak

Proste vymejslite kraviny, do terenu si porid lehoucky endurko, ktery muze obcas preject po silnici, a na silnici si porid motorku na 17ka s normalnima zdvihama, ktera poolnacku v pohode prejede taky

Edit: Jinak nejvic se tomu blizi KTM freeride .... uz to celkem jede i na silnici, a ty civilni trialovy kola jsou rozumne schopny v terenu i na silnici. Ale jak zaprsi, a je blato, tak se to necisti, a stejne to neni kroska/enduro, a na silnici to vlastne taky poradne nejede takze si to zkus, a pochopis ze chces nesmysl (a jeste zadarmo)



na tohle motorku se 17kama kolama a normálníma zdvihama? Děkuji ne Welcome in Czech Republic

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.5.2022 v 08:20 | Nahoru | #5632
Ahoj, mám dotaz ohledně pneu. Myslím, že už to tu zaznělo, ale nenašel jsem. Vybírám pneu na dovolenou do Bosny s tím, že motorky povezeme na vozíku nekde k hranicím s chorvatskem (auto necháme asi v chorvatsku) a pak po ose po Bosně. V plánu je TET a trasy podle Offroad Guide.
Rozhoduju se mezi Mitas MT 23 Rock Rider nebo Mischelin Tracker. Favoritem jsou ty Mitasky, protože předpokládám že dají vyšší nájezd když jsou více cestovní.
Mischeliny jsou levnější, ale úplně nejsem přesvědčený jestli vydrží dovolenou a jak se budou chovat s naloženou motorkou na cestě.
Jaká je vaše zkušenost s nájezděm u těch Trackerů??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.5.2022 v 08:29 | Nahoru | #5633
Fic6> Když si chceš rozbít hubu, nasaď MT23. Když si chceš zajezdit, přihoď do káry ještě jeden zadní Tracker. V létě na skalách to asi požere gumu víc, než v zimě na blatě, ale opravdu máš v plánu +3000km?

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.5.2022 v 08:42 | Nahoru | #5634
Ariete> MT23 jsou teda špatné jo?? Nájezd plánuju tak do 2500 max ty 3000 km. Právě proto se ptám kolik ty trackery dají.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.5.2022 v 09:14 | Nahoru | #5635
Zadní Tracker mi dal necelé 3000 km a sundával jsem ho, i když jsem ještě nemusel. Na cestě jsem s ním jel pouze nutné přejezdy (dejme tomu 10% z nájezdu)
Když jsem ho sundával, tak špunty měly cca 6mm, ale v blátě už to nebylo nic moc.
Myslím si, že cestou necestou by těch 5000 km mohl dát. Já jsem ho vyloženě trhal na kamenech apod.

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.5.2022 v 09:14 | Nahoru | #5636
Nevím, jestli jsou MT23 špatné, to snad ne, dokonce bych řekl, že v 95% situací to bude stejné, jako na Trackerech. Jde o těch 5%, které můžou skončit hnědým pruhem v trenkách, nebo to může být otázka života a smrti. Nicméně věřím tomu, že když se rozhodneš to projet na slickách, tak to může být svým způsobem ještě zábavnější.
MT23 po 3000km

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.5.2022 v 09:17 | Nahoru | #5637
Na předním Trackeru po 3000km nepoznáš, že se s tím jezdilo, ten bych nasadil určitě.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.5.2022 v 09:25 | Nahoru | #5638

Ariete píše: Na předním Trackeru po 3000km nepoznáš, že se s tím jezdilo, ten bych nasadil určitě.


To můžu potvrdit. Přední tracker aktuálně cca 5000 km a s klidným svědomím ho tam nechávám. Tam ubylo minimum masa

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.5.2022 v 09:53 | Nahoru | #5639
Ariete> no po 3 tis km ty gumy nevypadají moc dobře. Doufal jsem, že bych na nich ještě pojezdil v sezoně dokud nebude podzimní počasí. Přes léto není tolik sraček a víc jezdím i po cestě.
Každopádně dík za info .
Počkám jestli se ještě někdo ozve ohledně nájezdu těch trackerů.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.5.2022 v 09:56 | Nahoru | #5640
Libor46> 5000 to je pěkné. A jak je na tom zadek??
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist