paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd

Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.4.2022 v 19:02 | Nahoru | #1
Wenca24> Souhlas, že když neví, kam pojede a co tam bude dělat, tak je hloupost věřit tomu, "že je na tom zábava". Má to malou spotřebu, člověk se na tom po polňačce někam doprcá, ale co víc? Nejel jsem na tom, tak nevím, jak velké sračky jsou na tom ještě zábavné. Taky pojem "zábava" může mít pro každého jiný význam.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.4.2022 v 19:39 | Nahoru | #2
Ariete> No krásně jsem si zajezdil Zábava jak má být, njn ale musel jsem se k tomu dopracovat, pro každýho je skutečně zábavný něco jinýho. Já jsem všude četl jak jsou zábavný jedno a dvou válceA musím říct že pro mě teda moc ne pár jsem jich zkusil – nějakou tu sezónu. No a až přes ty všechny ucukaný Ducati a tak jsem zjistil že mě sedí tříválec.Takže pořád platí vyzkoušet každý sám za sebe , no ale nějaký nástřel si člověk udělat musí, Tak se ptá na fórech odborníků ,Předpokládám že tady diskutujou lidi kteří na podobných motorkách jezdili a něco o tom vědí,na Začátku jsem psal že bych chtěl jezdit trojky silnice a nějaký ty polňačky Půl napůl.Určitě nehodlám riskovat v nějakých brutálních Podmínkách, táhne mi na 50 a obě ruce zlámaný z motorky už sem měl

Naposledy editováno 30.04.2022 19:50:35

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.4.2022 v 20:11 | Nahoru | #3
Wr250r. U mě využívána jako malej adventure bajk, kde máme na cestách jen minumum omezení. Takto funguje motorka skvěle.



Občas se vyvenčim i jinak. Ale...
140kg, nevýkonny motor, nízká světlá výška a oproti zavodním endurům křehkost stroje ( hlavné plasty). Takže to klade velký nároky na jezdce, jezdit věci najistotu a správný výběr stopy.
Šikovnější jezdec určitě zvládne třeba víc. Ale těch ALE bude pořád hodně.



Minimálně freeride (xtrainer potažmo) od ktm neni lepší na nic jinýho než na nácvik různých návyků, pro lidi se slabší fyzičkou a na klidnější hard enduro výlety kvůli motoru, podvozku.

Kup si rovnou 250 exc nebo 500 exc. Záleží podle výletu. Lidi maj o těhlech motorkách strašný předsudky.

Jestli si šikovnej mechanik, vem třeba starý wr400. Hoď ho do párády. A budeš se divit.

U nás, v zelený Evropě, máš z malých dualů na výběr jen Hondu 300l. Do který stejně něco nasypeš a váhově to prakticky vychází jak 701/690, který jsou relativně prd jetý za cca 200tis. Takže neříkám, že je Rakouská mrcha hned lepší, spiš si to chce ujasnit, co od motorky fakt chci.

Podle modelů v tom máš hokej, a to velkej . Musíš zkoušet. Přijdeš na to

Naposledy editováno 30.04.2022 20:22:23
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist