globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: hodnota kývačky
1.11.2012 v 18:51
Mam moznost koupit kyvacku bez TP od kamarada, projizdel jsem inzeraty a snazil jsem se prijit na nejakou odpovydajici cenu, ale moc jsem toho nezjistil. Bud jsou to nejake skladacky nebo se mi zdaji u nekterych hodne premrstene ceny. Vypada na origo stav, coz si myslim, ze zvysuje hodnotu. Papiry mam moznost koupit od druheho kamose. Dlouho stala, proslapnout jde. Jakou by jste rekli, ze muze mit hodnotu?




2 reakcí na tento příspěvek hodnota kývačky

6.11.2012 v 20:08 | Nahoru | #61
Tenhle kousek bez TP jsem koupil minulý měsíc od známého za 3000,- Kč.Motorku už mám kompletně rozebranou a začínám pomalu od rámu.Chystám se na kompletní renovaci a je mi jasný, že levný to nebude....





1 reakcí na tento příspěvek hodnota kývačky

6.11.2012 v 20:21 | Nahoru | #62
Kettty je hezká! Který je to rok? 1961?

2 reakcí na tento příspěvek hodnota kývačky

6.11.2012 v 23:11 | Nahoru | #63
Cenu motorky bych viděl kolem 4-6 tis. s ohledem na míru přátelství Doba, kdy se tyto motorky nechávaly za odvoz, je už pryč Mně se v Květnu povedlo koupit tuto Jawu s platným TP za 15 000Kč po prvním majiteli.





vše originál,pouze nově pošité sedlo a nachromovaná a přepletená kola.Co tam nepatří jsou ta hrazdová řidítka. Stav při koupi viz foto

(reakce na) hodnota kývačky

7.11.2012 v 00:28 | Nahoru | #64
TomasR6> tak to je luxus, tohle bych taky koupil

Naposledy editováno 07.11.2012 00:28:27

(reakce na) hodnota kývačky

7.11.2012 v 07:33 | Nahoru | #65
> Podobnou ale v horším stavu sem před měsícem prodal za 5 t.Za tuhle by se dalo dát i 8t.

(reakce na) hodnota kývačky

7.11.2012 v 07:40 | Nahoru | #66

Kettty píše: Tenhle kousek bez TP jsem koupil minulý měsíc od známého za 3000,- Kč.Motorku už mám kompletně rozebranou a začínám pomalu od rámu.Chystám se na kompletní renovaci a je mi jasný, že levný to nebude....







Sorry, ale tohle je klasickej příklad úplně zbytečný renovace.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) hodnota kývačky

7.11.2012 v 07:46 | Nahoru | #67
TomasR6> Nechci prudit,ale myslim že ani lak nebude originál,hlavně kvůli těm tlustejm linkám.Ale jináč je fakt parádnická .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) hodnota kývačky

7.11.2012 v 09:38 | Nahoru | #68
klump> Ty linkdy na kastliku jsou možná přetažený, ale myslím,že s lakem jako takovým nic děláno nebylo, na fotce nejsou vidět kosmetický vady od provozu a času. Není to stav nové motorky ale je škoda do toho sahat.

1 reakcí na tento příspěvek hodnota kývačky

7.11.2012 v 09:45 | Nahoru | #69
Panelku v horšom stave, ale úplne komplet aj s reuma plechom som kúpil koncom jari za 150 Evri, aj ked som mal troška šťastie, lebo som stihol dôjsť prvý. Ale asi mi chcel predávajúci spraviť radosť, lebo presne taký istý model a rok mal môj tata, chcem mu ju zrenovovať a dať, nech si zaspomína.

Naposledy editováno 07.11.2012 09:46:12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) hodnota kývačky

7.11.2012 v 09:46 | Nahoru | #70
TomasR6> Jj tak to je klidně možný že jenom někdo přetáhl linky.Rozhodně s tebou souhlasím že do toho nemá smysl šahat .Vypadá opravdu pěkně a jak už jsem tady psal,rozhodně hezčí motorka v originále s patinou a třeba i nějakým tím dobovým zásahem na laku než zrenovovaná naleštěná piksla seskládaná s X motorek a druhovýrobových dílů. Trochu se ti tam mlátí to zavřený sání se spínačkou v nádrži a kytarou,ale nejspíš to bude přechodovej typ 59-60 kdy na to dávali co měli po ruce,čímž je zase zajímavější .

(reakce na) hodnota kývačky

7.11.2012 v 09:53 | Nahoru | #71
jean192> To je pěkná cena a hlavně krásnej čin,palec nahoru .Můj táta se chtěl nedavno povozit na mojí Jawce a zaspomínal na svou ČZtu s kterou projezdili s máti mládí,Tak už jí mam taky vyhlídnutou a k vánocum jí bude mít pod stromečkem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) hodnota kývačky

7.11.2012 v 09:54 | Nahoru | #72
klump> přesně tohoto jsem si všímal taky, když jsem pro ni jel ale tím, že je to rok 59 kdy končily ty ampérmetry je možný úplně všechno . Mám doma po dědovi další 250 z roku 63, kterou děda kupoval jako novou ( takže žádná skládčka), a má stejný zadní světlo jako tato (pouze v laku),v tom roce by tam mělo být už celoplastový...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) hodnota kývačky

7.11.2012 v 10:01 | Nahoru | #73
TomasR6> Přesně,na tyhle detaily se nedá vůbec sázet.Prali tam co měli pod rukama.To je to samí jako 55 kdy se ještě dávali pérácký věci.Mam doma 354 z 55 v podstatě s péráckym motorem jen už je to jednopáka.Ale motor,karbec,zapalko,vše je s péráka.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) hodnota kývačky

7.11.2012 v 10:02 | Nahoru | #74
klump> a je to půlbuben?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) hodnota kývačky

7.11.2012 v 10:06 | Nahoru | #75
TomasR6> Neni,už ne.

Edit: samozřejmě je možný že byl a někdo to v průběhu let "vytunil".

Naposledy editováno 07.11.2012 10:08:06

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) hodnota kývačky

7.11.2012 v 10:11 | Nahoru | #76
klump> To je mi jasný. Tak jako ty hrazdový řidítka, ale jede se s nima hezky .Štěstím této motorky bylo,že stála od roku 64 do 98 v depozitu, protože měla strženej startovací segment.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) hodnota kývačky

7.11.2012 v 10:21 | Nahoru | #77
TomasR6> V podstatě nejetá,nebouraná .Hrazdy jsou dobrý,je to úplně jinej posez.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) hodnota kývačky

7.11.2012 v 10:28 | Nahoru | #78
klump> Tak nejetá nebouraná,já zas hned tak všemu slepě nevěřím ale je zachovalá a potom takový drobnosti jako třeba ten papírovej lístek (zevnitř kastlíku baterky, kde je schéma zapojení), mě přesvědčují,že to možná pravda bude.

2 reakcí na tento příspěvek hodnota kývačky

7.11.2012 v 14:19 | Nahoru | #79
Borci celkem to docela není pravda že prali co bylo pod rukama,... Jawy-ČZ 353 a 354 nemají s pérákem nic společného. Motory jsou zcela odlišné (v detailech ale odlišné!). Už třeba jen systémem uchycení krytu řetězu. A ono nejde moc jednoduše předělat půlbuben na celobuben

TomasR6 - Nebudu prudit, ale poskládané to je.
- přední kolo má středový kryt s pokličkou a to se dávalo jen na první stroje cca do roku 1958. Pzději jen jednoduchý celokryt.
- rámeček je z panelky. Ale to spolu s hrazdama veru jeko dobový tuning.
- nádrž je Jawa-Čz a amprémetrem a ty se dávaly jen do roku 1959. Už koncem roku 1959 byly nádrže bez ampérmetru ale se znakem Jawa-ČZ
- Motor je se starým typem prsou v roce 1959 jak máš byly už prasa motoru s odskokem, ne tento starý typ.
- V roce 1959, 1960 a i v roce 1961 měly kývačky z Jawy furt ještě schránky na zamykání a to systémem FAB! Ty už máš paneklový kastl.
- Linky jsou napojené na baltníkách "na ostro", v originále je to souběhem do ztracena....

Ale jinak je celkově hezká. Dle mě je to někdy v minulosti dělaná renovace...

(reakce na) hodnota kývačky

7.11.2012 v 14:20 | Nahoru | #80
TomasR6> Máš ji moc pěknou Já pořídil taky 353 akorát ji skládám z hromady šrotu,ale má TP
Kastlík asi někdo už měnil(Panelka),asi dobová uprava.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) hodnota kývačky

7.11.2012 v 17:29 | Nahoru | #81
Dolin> Tak možná zase nějaký mezi typ motoru.Bral jsem to podle trochu jiného náběhu karterů na přední uchycení do rámu,hrubému povrchu karterů,kde je krásně vidět ještě brus a nejsou hladké a samozřejmě že nejsou nápisy na víkách motoru,karbce,zapalka ....Ale až takhle do detailu jsem to neřešil.

(reakce na) hodnota kývačky

7.11.2012 v 19:46 | Nahoru | #82
Dolin> 250/353 rok 1960

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) hodnota kývačky

7.11.2012 v 21:41 | Nahoru | #83

klump píše: Dolin> Tak možná zase nějaký mezi typ motoru.Bral jsem to podle trochu jiného náběhu karterů na přední uchycení do rámu,hrubému povrchu karterů,kde je krásně vidět ještě brus a nejsou hladké a samozřejmě že nejsou nápisy na víkách motoru,karbce,zapalka ....Ale až takhle do detailu jsem to neřešil.



Právě by měli mít nápisy ty víka a moto by měl být už hladký.

(reakce na) hodnota kývačky

7.11.2012 v 22:09 | Nahoru | #84
Dolin> No to právě záleží kterej to je rok.Pokud 60 tak vystouplé vybrání na kliku,šroubovanej náhon,spínačka na masce,kastlíky na zámečky,jiné sedlo,záchyt reakce....
Ale proč to řešit vypadá dobře jezdí taky a než zní udělat renovovanou leštěnku která už nemá duši tak at ji nechá takovou jaká je

(reakce na) hodnota kývačky

7.11.2012 v 22:27 | Nahoru | #85
Dolin> kejvačkový jo,ale pérácký ne!

(reakce na) hodnota kývačky

8.11.2012 v 10:01 | Nahoru | #86
Dolin> Děkuju za postřehy, zkusím zapátrat v literatuře jak to přesně bylo a co vše je tam originál a co ne. Ale to, že se montovalo to, co právě bylo na skladě, bych zase tak nezavrhoval.Neříkám, že je to případ této motorky ale...

1 reakcí na tento příspěvek hodnota kývačky

8.11.2012 v 12:10 | Nahoru | #87
Jistě montovyli tak jako co bylo a ve smyslu toho že (zrovna v roce 1959 - dojížděla produkce podsedlových plechů s otevřeným sáním a sosákem (středový díl co se šroubuje) tak se montovalo to, pak montovali nádrž se znakem Jawa-ĆZ a v průběhu přešli na "kolečko" a to se dělo v celé době produkce. Nikdy nenabíhal (tak jako dnes) striktně nový model pro jednu sezonu už se všema modernizacema! V tehdejší době kdy se uvědoměle šetřilo s materiálem a nešlo nic vyhodit/nevyužít!
Jen příklad u zadní brzdy :
1954 - půlbuben na táhlo
1955 - půlbuben na táhlo, poté celobuben a systém s taháním bowdenu vrchem
1956 - v tomto roce tři rozdílné systémy ovládání zadní brzdy!!!!
1957 - celobuben a lanko na háček spodem
...... a co je druhů brzdových pák,..uff,...

(reakce na) hodnota kývačky

8.11.2012 v 16:51 | Nahoru | #88

hodnota kývačky

10.11.2012 v 00:30 | Nahoru | #89
Tož Dolinovi věřte. Má to srovnaný
Kdybych nepotkal toho německýho blbce, co se jmenuje nějak jako Alzhaim....(?), tak bych taky moh dělat chytrýho

Já si zkrátka ty roky a čísla modelů asi nikdy nezapamatuju

Naposledy editováno 10.11.2012 00:31:45

(reakce na) hodnota kývačky

24.11.2012 v 10:15 | Nahoru | #90

klump píše: Překupníci jo ??? Tak se podívej na Aukro do jakejch nesmyslů jsme my kupci schopný vyšplhat ceny a potom se to od toho odvíjí.Takže za ceny jaký jsou si můžeme jenom my.Překupníci na tom potom už jen vydělávaj.



To si to ten prodejce vydraží sám na cenu kterou chce a pak jen čeká na hlupáka, co přihodí k jeho ceně 1 Kč a je v tom. Jinak většinou si to za tuhle cenu kupují sami prodejci, když jim na to nikdo neskočí
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawablázni [1 ... 3880, 3881] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... Kafi 116419 Dnes v 20:50 Miraz250
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 353 Jawa 250/353 Kývačka pornopoet 3 9.3.2024 v 08:28 cmiral
Jawa 250 problém s kolesom Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka Lithwick 12 25.2.2024 v 12:11 udinar
Konec velkých techničáku [1, 2] Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... Jirk_K 57 23.2.2024 v 22:37 CBRlitrRR


TOPlist