2 reakcí na tento příspěvek hodnota kývačky
1 reakcí na tento příspěvek hodnota kývačky
2 reakcí na tento příspěvek hodnota kývačky
vše originál,pouze nově pošité sedlo a nachromovaná a přepletená kola.Co tam nepatří jsou ta hrazdová řidítka. Stav při koupi viz foto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) hodnota kývačky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) hodnota kývačky
1 reakcí na tento příspěvek hodnota kývačky
Naposledy editováno 07.11.2012 09:46:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) hodnota kývačky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) hodnota kývačky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) hodnota kývačky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) hodnota kývačky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) hodnota kývačky
Edit: samozřejmě je možný že byl a někdo to v průběhu let "vytunil".
Naposledy editováno 07.11.2012 10:08:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) hodnota kývačky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) hodnota kývačky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) hodnota kývačky
2 reakcí na tento příspěvek hodnota kývačky
TomasR6 - Nebudu prudit, ale poskládané to je.
- přední kolo má středový kryt s pokličkou a to se dávalo jen na první stroje cca do roku 1958. Pzději jen jednoduchý celokryt.
- rámeček je z panelky. Ale to spolu s hrazdama veru jeko dobový tuning.
- nádrž je Jawa-Čz a amprémetrem a ty se dávaly jen do roku 1959. Už koncem roku 1959 byly nádrže bez ampérmetru ale se znakem Jawa-ČZ
- Motor je se starým typem prsou v roce 1959 jak máš byly už prasa motoru s odskokem, ne tento starý typ.
- V roce 1959, 1960 a i v roce 1961 měly kývačky z Jawy furt ještě schránky na zamykání a to systémem FAB! Ty už máš paneklový kastl.
- Linky jsou napojené na baltníkách "na ostro", v originále je to souběhem do ztracena....
Ale jinak je celkově hezká. Dle mě je to někdy v minulosti dělaná renovace...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) hodnota kývačky
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) hodnota kývačky
klump píše: Dolin> Tak možná zase nějaký mezi typ motoru.Bral jsem to podle trochu jiného náběhu karterů na přední uchycení do rámu,hrubému povrchu karterů,kde je krásně vidět ještě brus a nejsou hladké a samozřejmě že nejsou nápisy na víkách motoru,karbce,zapalka ....Ale až takhle do detailu jsem to neřešil.
Právě by měli mít nápisy ty víka a moto by měl být už hladký.
Ale proč to řešit vypadá dobře jezdí taky a než zní udělat renovovanou leštěnku která už nemá duši tak at ji nechá takovou jaká je
1 reakcí na tento příspěvek hodnota kývačky
Jen příklad u zadní brzdy :
1954 - půlbuben na táhlo
1955 - půlbuben na táhlo, poté celobuben a systém s taháním bowdenu vrchem
1956 - v tomto roce tři rozdílné systémy ovládání zadní brzdy!!!!
1957 - celobuben a lanko na háček spodem
...... a co je druhů brzdových pák,..uff,...
klump píše: Překupníci jo ??? Tak se podívej na Aukro do jakejch nesmyslů jsme my kupci schopný vyšplhat ceny a potom se to od toho odvíjí.Takže za ceny jaký jsou si můžeme jenom my.Překupníci na tom potom už jen vydělávaj.
To si to ten prodejce vydraží sám na cenu kterou chce a pak jen čeká na hlupáka, co přihodí k jeho ceně 1 Kč a je v tom. Jinak většinou si to za tuhle cenu kupují sami prodejci, když jim na to nikdo neskočí
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawablázni [1 ... 3880, 3881] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... | Kafi | 116419 | Dnes v 20:50 Miraz250 |
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka | rg250 | 10 | 14.3.2024 v 14:17 Mňojo |
Jawa 353 Jawa 250/353 Kývačka | pornopoet | 3 | 9.3.2024 v 08:28 cmiral |
Jawa 250 problém s kolesom Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka | Lithwick | 12 | 25.2.2024 v 12:11 udinar |
Konec velkých techničáku [1, 2] Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... | Jirk_K | 57 | 23.2.2024 v 22:37 CBRlitrRR |