2 reakcí na tento příspěvek zlatý komunisti
vyráběla a udržela se v konkurenci i v totalitním režimu, bohužel v tom systému zmizela řada nadaných konstruktérů a po 89 se věci chopili ambiciozní hochštapleři kteří té komunistické unifikaci stagnaci a výrobě na sklad nasadili korunu tak to vidím já
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zlatý komunisti
sxs525 píše: nuže kolegové zamyslete se v jak dusné normalizační atmosféře zde vznikla celá řada zajímavých motocyklů a i ty slavné čz byli vyráběny po komunistickém puči jawa v divišově
vyráběla a udržela se v konkurenci i v totalitním režimu, bohužel v tom systému zmizela řada nadaných konstruktérů a po 89 se věci chopili ambiciozní hochštapleři kteří té komunistické unifikaci stagnaci a výrobě na sklad nasadili korunu tak to vidím já
Jiná varianta: Za komančů se měli výrobci podporovaní režimem dobře, protože bylo jedno co a za kolik vyráběli. Měli totiž prakticky monopol a hlavně "zdroje byly". V novém režimu se výrobci musí snažit, protože sračky nebo výrobky s nesmyslným poměrem cena/výkon od nich nikdo kupovat nebude… a na to jich hodně dojelo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zlatý komunisti
sxs525 píše: nuže kolegové zamyslete se v jak dusné normalizační atmosféře zde vznikla celá řada zajímavých motocyklů a i ty slavné čz byli vyráběny po komunistickém puči jawa v divišově
vyráběla a udržela se v konkurenci i v totalitním režimu, bohužel v tom systému zmizela řada nadaných konstruktérů a po 89 se věci chopili ambiciozní hochštapleři kteří té komunistické unifikaci stagnaci a výrobě na sklad nasadili korunu tak to vidím já
Byla Jawa a nebylo nic jiného. Teď si můžu koupit, co chci a není Jawa. Tahle varianta se mi líbí víc a Tobě by měli dát banána za podněcování hnutí za omezování osobních svobod, nebo jak se to podporování komunistů jmenuje
Naposledy editováno 19.10.2012 21:37:15