globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jaké laďáky na vtéčko, které má lamdasondy
Mám HONDU SHADOW VT 750 C r.v. 2008/stříkačka/ a přemýšlým o laďácích, ale nevím jestli to jde když jsou tam ty lamdasondy. Poradíte jaké laufy a kde je sehnat ? Předem díky za info. ¨
ŠAMANN "Poslední z posledních"

2 reakcí na tento příspěvek Jaké laďáky na vtéčko, které má lamdasondy

12.10.2012 v 13:27 | Nahoru | #1
Viz ten odkaz - ne ode mě, ale umím číst tys nejspíš dokumentaci k PC nečetl, neinstaloval ho... no že se ptám.

Při instalaci powercommanderu se VYŘAZUJÍ z činnosti lambdy (ošizením přes odpory), protože jinak se přínos PC ztrácí (to, co původní ŘJ zvládne uregulovat, taky ureguluje a výkon po instalaci PC se pak logicky blíží sériovému výkonu).

(reakce na) Jaké laďáky na vtéčko, které má lamdasondy

12.10.2012 v 13:47 | Nahoru | #2

rrss píše: Viz ten odkaz - ne ode mě, ale umím číst tys nejspíš dokumentaci k PC nečetl, neinstaloval ho... no že se ptám.

Při instalaci powercommanderu se VYŘAZUJÍ z činnosti lambdy (ošizením přes odpory), protože jinak se přínos PC ztrácí (to, co původní ŘJ zvládne uregulovat, taky ureguluje a výkon po instalaci PC se pak logicky blíží sériovému výkonu).



Viz stránky dynojetu- lambdy se vyřazují aby se dala ovlivnit i směs kolem volnobehu, pokud to není třeba tak se lambdy můžou nechat.

(reakce na) Jaké laďáky na vtéčko, které má lamdasondy

12.10.2012 v 14:03 | Nahoru | #3

rrss píše:
Při instalaci powercommanderu se VYŘAZUJÍ z činnosti lambdy (ošizením přes odpory), protože jinak se přínos PC ztrácí (to, co původní ŘJ zvládne uregulovat, taky ureguluje a výkon po instalaci PC se pak logicky blíží sériovému výkonu).



NEVYŘAZUJÍ...PC funguje od určité polohy plyn. rukojeti.

jinak:
My Power Commander came with O2 eliminators, should I use these and what are they?
On bikes that use an O2 sensor in the stock exhaust have a closed loop area that can not be adjusted by the Power Commander alone. If you make adjustments with the PCIII in the closed loop area the O2 sensor will sense these changes and the ECM will alter the fuel curve accordingly. If you want to have full fuel control over the entire RPM range of your bike then you will need to bypass the closed loop area which the O2 eliminators will accomplish. If you are looking for the best fuel economy and not worried about making changed to the closed loop area you can leave the stock O2 sensors connected and still make changes outside of the closed loop area with the Power Commander.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda Shadow Spirit VT750 [1 ... 6, 7] Honda VT 750C Shadow, Honda VT 750 Shadow Spirit Dovi 210 19.5.2024 v 08:32 HANOJ
Seřizeni ventilů Honda VT 750C Shadow Martm 2 16.4.2024 v 14:11 Martm
porucha je i není Honda VT 750C Shadow Eddie555 6 2.4.2024 v 12:11 Eddie555
Porucha tachometru Honda VT 750 C Honda VT 750C Shadow Tom73x 5 8.3.2024 v 08:24 Tom73x
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... Slezy28 326 29.9.2023 v 00:19 kudla009


TOPlist