Po vyzkoušení motorek různých značek a typů (v mládí Jawa Stadion S11 a S22 a Pionýr 50/20, na stará kolena pak 4T padesátka TMEC Betka, Honda CBF125, BMW F650GS, Honda VT750C4 Shadow, BMW R1100GS, BMW R65, BMW R1200ST) jsem si začal víc a víc uvědomovat, že netřeba mi už nadlitrových čtvrttunových silničních korábů s maximálkama až přes 200 km/h a s potenciálem cestování ve dvou (a ještě obtěžkaný bagáží) skrzevá alpské průsmyky, a když je dost benzínu a času, tak i dál...
A že pro moje potřeby relaxace na dvou kolech mi mírou vrchovatou a vlastně i mnohem lépe vyhovují menší, lehčí a obratnější stroje.
Takže po redukci vozového parku v poslední době jsem se rozhodnul udělal si velkou radost a poprvé v životě jsem si dopřál ten luxus pořídit si úplně novou a ještě nikým neježděnou motorku (zatím všechny moje předchozí byly z druhé ruky), a proto jsem si taky dovolil toto vlákno tematicky zařadit do rubriky "Moje první motorka"...
EDIT 10.4.2013:
Aktualizace z původního názvu "Jak si dobře vybrat a koupit funglovku WR250X" na název dnes už lépe vystihující diskutovaná témata.
Naposledy editováno 10.04.2013 21:32:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
Jinak co se týče WR450F,..tak tu motorku dobře znám. Má ji kámoš a nemůže si ji vynachválit, každopádně na začátky s těžším endurem bych ji nedoporučoval. Staví se to na 1, 2, 3 bez použití spojky a je to hodně živý stroj. Ale se servisními intervali se nepohneš, jestli s ní plánuješ nějaké výlety stylem jak na WR X, tak na ni rovnou zapomeň. Jak píše Petr, je to sice držák ale intervali dodržovat musíš, a přiškrcení postrádá smysl pořízení této motorky. Každopádně 450 je má dost výkonu, ale je taky dost těžkopádná. Svezení na ostré 250/350 působí mnohem lehčím dojmem a na vrchu to taky jede. Ta 450 je strašně přímočará a má rychlý a prudký nástup výkonu.
A 2T 300 to je uplně jiný svět. Dole vyhlazená jak samet a nahoře ostrá jak břitva. Lehučká jak kolo, do těžkého terénu asi nejlepší nářadí.
Taky přemýšlím že bych WR250X/R vyměnil ale mět kompromis co ti umožní jezdit výlety po silnicích a zároveň v terénu držet tempo s ostrýma endurama je momentálně pro mě k nezaplacení. Nejlepší by bylo pořídit k WRku do garáže nějakou kámošku , hlavně lehčí stroj,..tahat WRko vícekrát z výjezdu je celkem náročná zábava,...a ono je fakt rozdíl tahat 130kg a nebo 110, či 100kg v připadě toho 2T,..
Naposledy editováno 26.01.2017 12:25:35
V nízkejch otáčkách naprosto srovnatelná s našema WR a když se tomu přidá, tak to jede. Nepřišlo mi však, že by to bylo něco co bych nezvládl. Ale ta váha! To je prostě paráda. Snadno se to ovládalo, jezdit na tom byla hrozná zábava.
Ty ostatní motorky, EXC500-nuda, freerider, taky a 690 hodně srovnatelná s WR (dokonce má stejnej levej ovladač světel). Akorát mě překvapilo ABSko
Naposledy editováno 27.01.2017 19:14:29
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 276, 277] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 | SuperSic58 | 8295 | 21.5.2024 v 14:49 Krautkopf |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |