Po vyzkoušení motorek různých značek a typů (v mládí Jawa Stadion S11 a S22 a Pionýr 50/20, na stará kolena pak 4T padesátka TMEC Betka, Honda CBF125, BMW F650GS, Honda VT750C4 Shadow, BMW R1100GS, BMW R65, BMW R1200ST) jsem si začal víc a víc uvědomovat, že netřeba mi už nadlitrových čtvrttunových silničních korábů s maximálkama až přes 200 km/h a s potenciálem cestování ve dvou (a ještě obtěžkaný bagáží) skrzevá alpské průsmyky, a když je dost benzínu a času, tak i dál...
A že pro moje potřeby relaxace na dvou kolech mi mírou vrchovatou a vlastně i mnohem lépe vyhovují menší, lehčí a obratnější stroje.
Takže po redukci vozového parku v poslední době jsem se rozhodnul udělal si velkou radost a poprvé v životě jsem si dopřál ten luxus pořídit si úplně novou a ještě nikým neježděnou motorku (zatím všechny moje předchozí byly z druhé ruky), a proto jsem si taky dovolil toto vlákno tematicky zařadit do rubriky "Moje první motorka"...
EDIT 10.4.2013:
Aktualizace z původního názvu "Jak si dobře vybrat a koupit funglovku WR250X" na název dnes už lépe vystihující diskutovaná témata.
Naposledy editováno 10.04.2013 21:32:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
Rischwon píše: ohlasy na okolní servisy jsou víceméně dost rozporuplné. Dva řeknou tak, dva tak,...jeden řekne on umí spíš jen motory,..druhý dělá spíš jen choppery..takže zatím nemám zkušenost ani důveru v nějaký lokální servis a ani nikoho ze svého okolí kdo by poradil. Ne že bych byl nějak při penězích,..ale za kvalitní práci si rád připlatím. Rozhodně chci za to dat co nejmíň ale ne na úkor provedené práce.
Však právě, proč by si 7 servisů z 10 za tu výměnu gufera a oleje ve vidlici nezkusilo říct třeba ty 2 tisíce - když např. za 1. garančku (v razítkové praxi to představuje vlastně jen nezbytné minimum v podobě vypuštění oleje z motoru, vyšroubování+našroubování olejového filtru a nalití oleje - práce na 10 minut pro ty pečlivější z nich, co aspoň nechají starý olej vykapat) se nestydí chtít taky okolo těch 2 tisíc i více. Přitom filtr a olej, který mají ze sudu levněji než normálně, se nerozpakují fakturovat 2x až 3x dráž, než si ho i běžný smrtelník může koupit v maloobchodě...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
Jinak co se týče toho mojeho repasu vidlice,..tak nejhorší je že všude kam jsem volal mi řekli že dělají jen obě vidlice a nejlepší cena zatím byla 1000 za repas + gufera a olej,...zatím s tím ještě počkám třeba někoho najdu kdo by mě udělal pouze jednu vidlici,...s demontáží a nákupem materiálu bych problém neměl...
Počasí na víkend se začíná zlepšovat,...tak snad to ještě nějaký lehký výlet po silnici přežije,....
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 277, 278] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 | SuperSic58 | 8311 | Včera v 23:23 Kohlstein |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |