bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
 
Po vyzkoušení motorek různých značek a typů (v mládí Jawa Stadion S11 a S22 a Pionýr 50/20, na stará kolena pak 4T padesátka TMEC Betka, Honda CBF125, BMW F650GS, Honda VT750C4 Shadow, BMW R1100GS, BMW R65, BMW R1200ST) jsem si začal víc a víc uvědomovat, že netřeba mi už nadlitrových čtvrttunových silničních korábů s maximálkama až přes 200 km/h a s potenciálem cestování ve dvou (a ještě obtěžkaný bagáží) skrzevá alpské průsmyky, a když je dost benzínu a času, tak i dál...
A že pro moje potřeby relaxace na dvou kolech mi mírou vrchovatou a vlastně i mnohem lépe vyhovují menší, lehčí a obratnější stroje.

Takže po redukci vozového parku v poslední době jsem se rozhodnul udělal si velkou radost a poprvé v životě jsem si dopřál ten luxus pořídit si úplně novou a ještě nikým neježděnou motorku (zatím všechny moje předchozí byly z druhé ruky), a proto jsem si taky dovolil toto vlákno tematicky zařadit do rubriky "Moje první motorka"...
 
EDIT 10.4.2013:
Aktualizace z původního názvu "Jak si dobře vybrat a koupit funglovku WR250X" na název dnes už lépe vystihující diskutovaná témata.


Naposledy editováno 10.04.2013 21:32:25

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

2.7.2014 v 09:55 | Nahoru | #481
 

Skalik píše: nechci nic jinýho než nenáročný enduro, protože na silnici mám litrovej nesmysl. Chci něco, na co dám pořádný gumy a tankovat to budu z kanystru v garáži. Bydlím na vesnici, takže se asfaltu můžu úspěšně vyhejbat. Ale nechci ostrou, protože se nehodlám likvidovat servisní náročností.


Vypadá to, že víš, co chceš, a víš taky, proč to chceš...

Takže - v podstatě - jestli s tím najedeš za barákem na polňačku a pak už vždycky jen dál a dál do těžšího terénu, a přitom na silnici s tím vyjedeš jednou za 2 roky cestou na STK a zpět, tak právě to více terénně zaměřené, ale přitom stále ještě civilní "Ale Jede Pěkně" by asi mohlo být ideální.
 

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

2.7.2014 v 09:57 | Nahoru | #482
 
Skalik>

 
A zvažuješ výkonnějšího vodníka AJP PR5 ?









Nebo nenáročnějšího vzducháče AJP PR4 ?









Anebo dokonce odlehčeného (cca 99 kg) skoro trialového Ultrapassara?





(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

2.7.2014 v 11:07 | Nahoru | #483

Twinshot píše: Ještě je pěkný test na motoride.sk a fajn článek z cesty za polární kruh. Tu na motoinzerci už taky delší dobu sleduju a divím se, že je tam tak dlouho.



Díky, mrknu na to

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

2.7.2014 v 11:10 | Nahoru | #484
Dovi> Chvilku jsem v tom ležel a pro mě nejlíp vychází PR5 Enduro, verze extrem mi přijde zbytečně drahá a nevyužil bych lepší podvozek, já jsem turista co se rád kochá



Od baráku to mám na polňačku cca 250m po asfaltu nebo bych si musel udělat vrátka na zahradě rovnou na pole

Naposledy editováno 02.07.2014 11:10:12

2 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

5.7.2014 v 19:04 | Nahoru | #485
Zdravím zdejší nadšence do wr 250.Chtěl bych vyzkoušet nějaký motard,ale endurko by se mi taky líbilo.Narazil jsem na tenhle zajímavý inzerát,který by to vyřešil.Můžu poprosit o váš názor,jestli je na ní očividně něco špatně.Předpokládám,že padla na levou stranu,podle zlomené spojkové páčky.
www.tipmoto.com/motorky/yamaha/264497-wr-250-x.html

Naposledy editováno 05.07.2014 19:08:02

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

6.7.2014 v 06:05 | Nahoru | #486

sikos píše: Zdravím zdejší nadšence do wr 250. Chtěl bych vyzkoušet nějaký motard, ale endurko by se mi taky líbilo. Narazil jsem na tenhle zajímavý inzerát, který by to vyřešil. Můžu poprosit o váš názor, jestli je na ní očividně něco špatně. Předpokládám, že padla na levou stranu, podle zlomené spojkové páčky. www.tipmoto.com/motorky/yamaha/264497-wr-250-x.html


Ahoj, píšou výborný stav, tak snad by tu ulomenou spojkovou páčku mohli aspoň vyměnit, pokud se tak už nestalo. Havarované to s největší pravděpodobností nebude, i když samozřejmě s odložením a nějakým tím lehčím pádem je v terénu nutno počítat, ale tento robustní stroj je na to stavěný.

Jinak hodnota nebo spíš cena těch alternativních enduro kol je u nové sady plus minus 15 až 30 tisíc (záleží na původu). Prohlídka na místě a zkušební jízda by udělala jasno, akorát že z Hodonína to máš skoro na celodenní výlet - ideálně kdyby na to mohl předběžně kouknout někdo z okolí (Praha nebo střední a severní Čechy), kdo by měl cestu kolem...

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

6.7.2014 v 07:49 | Nahoru | #487

sikos píše: Zdravím zdejší nadšence do wr 250.Chtěl bych vyzkoušet nějaký motard,ale endurko by se mi taky líbilo.Narazil jsem na tenhle zajímavý inzerát,který by to vyřešil.Můžu poprosit o váš názor,jestli je na ní očividně něco špatně.Předpokládám,že padla na levou stranu,podle zlomené spojkové páčky.
www.tipmoto.com/motorky/yamaha/264497-wr-250-x.html



ahoj vypadá celkem dobře, je s podivem že byla páčka zlomená i přes blástr, já jí měl při koupi taky takhle zlomenou ale bylo to od stěny garáže ne od pádu ..

jinak teda neni nikde podřená, černej rám by byl od motokrosovejch bot během tejdne - kdyby dostábala záhul - odřenej, plasty i blinkry vypadaj taky netknutý a chránič motoru bez ďůlků .. i když by to chtělo kouknout zblízka .. ta sada kol je dobrej bonus, tu můžeš vždycky prodat protože orig obutí bridgestone TW 302 na enduro ráfkách můžeš klopit až na hranu a neujede .. (nepotřebuješ supermoto ráfky) ..
bude-li mít dobře vyplněnou servisku .. tak bych do ní šel (po zhlédnutí a vyzkoušení)

Naposledy editováno 06.07.2014 07:50:07

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

6.7.2014 v 08:49 | Nahoru | #488
Díky chlapi,je možné,že blástry nasadil až po zlomení páčky,jinak souhlas a ty kola navíc jsou velký luxus .Servisku nepotřebuju,v dnešní době ji dokáže zfalšovat každý druhý bazar.Hlavně ji musím projet a zjistit jestli mi těch 30 koní bude stačit a jestli se na to vejdu.Ale ta nízká hmotnost je hodně lákavá,to se musí ovládat jak kolo.Na takové štreky jsem zvyklý,bohužel nejlepší motorky se vždycky objeví na druhé straně ČR

Naposledy editováno 06.07.2014 08:53:06

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

6.7.2014 v 09:33 | Nahoru | #489

sikos píše: Hlavně ji musím projet a zjistit, jestli mi těch 30 koní bude stačit a jestli se na to vejdu. Ale ta nízká hmotnost je hodně lákavá, to se musí ovládat jak kolo.


V terénu Ti myslím bude výkon WR 250 stačit bohatě, a na silnici pak bude v podstatě záležet na tom, jak moc budeš chtít porušovat dopravní předpisy (rychlostní limity) a případně jestli máš v úmyslu na WR 250R/X jezdit delší trasy po dálnici trvale rychlostí 130 km/h a vyšši... Co se ale silnic 1. třídy týče, tak brzdou provozu na WR 250R/X nebudeš muset být ani náhodou.

Jestli se na to vejdeš - řekl bych, že "použitelné" je to zhruba tak pro výšku 170 až 210 cm, ideální pro výšku 180 až 195 cm, a v terénu s ohledem na došlápnutí řekněme od 185 cm.

Na silnici je to skutečně ovladatelné skoro jako horák, a ani v terénu myslím není ta hmotnost na takto robustní a výkonné civilní enduro vůbec špatná.

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

6.7.2014 v 10:02 | Nahoru | #490
Dálnice určitě ne,tomu se vyhýbám velkým obloukem.Nikdy jsem neměl enduro tak bych chtěl vyzkoušet jestli mě to chytne.Poslední dobou jezdím na okruh do V.Mýta a na těch motardech si tam užiju určitě víc srandy než na speed triplu,ten je dobrý tan na masarykův okruh.Chci ji spíš jako druhou motorku na hraní,místo ženské .Akorát mi pořád nedá spát KTM 690 smc ,ale cena a servis je úplně někde jinde.Na WR 250 je supr i ten levný provoz.Měřím 185 a 90 kg takže to bude dobrý.No asi si udělám výlet

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

6.7.2014 v 10:17 | Nahoru | #491
sikos>

V tom případě, a bez jakéhokoliv šimrání pod bradičkou, je to WRko myslím velmi dobrá volba - jedná se opravdu o servisně zcela nenáročný stroj, s hodně levným provozem a nízkou spotřebou, krásně ovladatelný až hravý, lehký, obratný, přitom ale dobře použitelný i v běžném provozu, a v neposlední řadě spolehlivý a bezporuchový. Pro dané oblasti určení značka IDEÁL...

Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

6.7.2014 v 10:44 | Nahoru | #492
jo jo,vyhrabal jsem staré časáky všude na ni čtu jen chválu škoda,že nová je tak drahá.Doufám,že se tento týden rozhoupu a někam vyrazím

3 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

8.7.2014 v 07:52 | Nahoru | #493
Tak jsem si ji včera půjčil v mototrade a docela zklamání,zdálo se mě to strasně slabounké,krátké kvalty jako by tam dal někdo větší rozetu,ale zuby jsem nepočítal.Brzdy hodně slabé,ale bylo to enduro tak to je asi normál.Celkově divný pocit,ale to bude možná i tím,že jsem nikdy nejel na špuntech,ale od toho motoru jsem čekal trochu víc,asi by mě ten výkon na silnici chyběl.Jinak velikostně je to supr a má krásný zvuk,jen by to chtělo dvakrát větší výkon

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

8.7.2014 v 12:13 | Nahoru | #494

sikos píše: Tak jsem si ji včera půjčil v mototrade a docela zklamání,zdálo se mě to strasně slabounké,krátké kvalty jako by tam dal někdo větší rozetu,ale zuby jsem nepočítal.Celkově divný pocit,ale to bude možná i tím,že jsem nikdy nejel na špuntech,ale od toho motoru jsem čekal trochu víc,asi by mě ten výkon na silnici chyběl.Jinak velikostně je to supr a má krásný zvuk,jen by to chtělo dvakrát větší výkon


V porovnání se silničními motorkami větších kubatur se samozřejmě může těch cca 31 koní (23 kW) jevit jako málo, ovšem jedná se "jen" o lehkou 250 ccm 4T mašinu určenou nejenom na silnici, ale i do terénu. A u WR 250R hlavně do terénu...

A její poměr výkonu k hmotnosti je (byl) tak velký, že tuším ještě předloni bylo nutno vlastnit k jejímu řízení neomezený řidičák (ŘP skupiny "A" bez omezení výkonu a poměru výkonu k hmotnosti).

Zrychlení z nuly na 100 je za cca 7 sekund, což v provozu neudělá 95 procent moderních aut, a maximálka na WR250X je se zalehnutím okolo 160 km/h, ovšem na špuntech (WR 250R) tak o 10 až 15 km/h míň.

Otázkou ale ještě taky může být, v jakém stavu byla ta bazarová WR250R (je to ta "italská" kousek od Třebíče?), a taky jestli třeba to, co ten její "laďák" přidal na hlasitosti, neubral na výkonu.
  

Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

8.7.2014 v 12:17 | Nahoru | #495
 

sikos píše: Brzdy hodně slabé,ale bylo to enduro tak to je asi normál.


Na silnici mají špunty vždycky výrazně slabší brzdný účinek oproti hladkým motardovým nebo čistě silničním gumám.

Navíc jsi se svezl na enduru (250R) se slabší přední brzdou už z výroby - na motardu WR 250X je ale silnější (= na silnici a na motardových pneumatikách účinnější) brzda s větším brzdovým kotoučem.

_____

Ale určitě je dobré, žes na výkonostní limity na silnici a na případná omezení pro Tvoje potřeby přišel ještě teď před případnou koupí, než kdybys je objevoval až někdy potom jako rozčarovaný vlastník...
 

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

8.7.2014 v 13:59 | Nahoru | #496

sikos píše: Jinak velikostně je to supr a má krásný zvuk,jen by to chtělo dvakrát větší výkon



měl sem před 8lety potuněnýho 4válec naháče s objemem 1300 výkonem 130koní a krouťákem přes 120Nm a za 3 roky sem s nim nalítal 55tis km jen po čechách .. nutno tedy říct, že jsem nasycen těžkými a výkonnými stroji a tak mi teď výkon nechybí a užívám si i 30koní na WR ..

Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

8.7.2014 v 15:40 | Nahoru | #497
Asi jsem moc zmlsaný výkonem a potřebuju do něčeho slabšího dorůst .Ano je to ta u Třebíče,prodejce říkal,že jich tam měli víc a ten výkon je normální.No zatím to nechám uležet a uvidím co mi ještě padne do oka.

Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

8.7.2014 v 22:37 | Nahoru | #498
Já teda nevím, ale pro mě je těch 30 koní v terénu možná až moc , kdyby měla ještě víc, tak je to na silnici dobrý, ale v terénu bych se převážně trápil

Naposledy editováno 09.03.2015 21:01:25

Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

9.7.2014 v 07:51 | Nahoru | #499
Já mám rád,když mi to trhá ruce ,do terénu by to možná stačilo,ale já s tím chci i na silnici,jsem moc náročný

Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

9.7.2014 v 11:31 | Nahoru | #500
 
Jenom ještě malá nostalgická poznámka k tomu výkonu 30 koní - jak je to všechno relativní...

 

Vypůjčil jsem si (z jiné diskuze) aktuální nedělní fotky, jejichž autorem je kolega "Jiří78" a spol.
A k nim i Jiřího stručný a přitom výstižný komentář:

"Aero 30, r.v. 1935, 4sedadlový roadster, 3stupňová převodovka,
dvoutaktní vodou chlazený dvouválec 1000 ccm, výkon 30 koní.

Když víš, jak na to, tak je to pěkné svezení."


 













Pozn.:
Autorem snímků je "Jiří78" a spol. - ty copyrighty vkládá do obrázků automaticky zdejší server...

Naposledy editováno 10.07.2014 07:05:39

Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

9.7.2014 v 17:51 | Nahoru | #501
to je nádhera,já jednou za čas sednu na péráka 250 a taky to má něco do sebe,ten pocit je k nezaplacení

2 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

18.7.2014 v 14:59 | Nahoru | #502
Ahoj, vybírám první moto do města. Hlavní důvod pořízení jsou kolony v mým okolí. Skůtr nechci, papíry mám A2 a chci na motu vypadat důstojně. Je reálný se 180cm cca 87kg osedlat nějakou 250 a nestydět se sám za sebe, jak na tom vypadám?

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

18.7.2014 v 18:36 | Nahoru | #503

Sklenka píše: Ahoj, vybírám první moto do města. Hlavní důvod pořízení jsou kolony v mým okolí. Skůtr nechci, papíry mám A2 a chci na motu vypadat důstojně. Je reálný se 180cm cca 87kg osedlat nějakou 250 a nestydět se sám za sebe, jak na tom vypadám?


Ahoj,
s touto nikterak extrémní výškou a hmotností bys po ergonomické stránce neměl problém ani na mnohých dvácách, natož na čtvrtlitrech. Z těch "větších" 250 ccm strojů mám velmi dobré osobní zkušenosti s Hondama CBF 250 a CRF 250L a s Yamahama YBR 250, WR 250X a WR 250R.

Já i můj syn jsme oba trochu vyšší než Ty a jezdíme k plné spokojenosti na WR 250X a CBF 250 (každý na své mašině), a občas i na společné výlety...




1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

18.7.2014 v 22:17 | Nahoru | #504
paráda, díky ... pokud ve vší spokojenosti, výkon očividně stačí :)

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

19.7.2014 v 07:37 | Nahoru | #505

Sklenka píše: paráda, díky ... pokud ve vší spokojenosti, výkon očividně stačí :)


Ano, na to, k čemu je to určeno a k čemu to používáme, je výkon myslím si optimální - rozumný, přiměřený, dostatečný...

Čili pohodové ježdění okolo komína, město, okresky, státní silnice, občas nějaký ten 10 až 20 km dálniční přivaděč nebo obchvat. Údržba je nenáročná, provozní náklady (palivo, povinné ručení, olejový filtr a 1.5 litru motorového oleje, pneu, řetězovka apod.) přijatelně nízké třeba i pro nevýdělečně činného studenta, a pořizovací náklady např. u té Hondy CBF 250 z druhé ruky a v dobrém stavu se myslím pohybují převázně tak asi od 35 do 45 tisíc - podle nájezdu, počtu majitelů a vybavení. Jinak všechny ty zmiňované 250 ccm mašiny jsou lehce ovladalelné za jízdy i při manipulaci na místě, a hlavně jsou kvalitní až velmi kvalitní (WR 250R/X) a spolehlivé.

Nejsou to ale motocykly určené/vhodné pro rychlé dálkové přesuny stylem 1000 až 1500 km denně, delší jízdy po dálnici a pro převažující jízdy se spolujezdcem na tandemu.

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

19.7.2014 v 10:09 | Nahoru | #506

sikos píše: Tak jsem si ji včera půjčil v mototrade a docela zklamání,zdálo se mě to strasně slabounké,krátké kvalty jako by tam dal někdo větší rozetu,ale zuby jsem nepočítal.Brzdy hodně slabé,ale bylo to enduro tak to je asi normál.Celkově divný pocit,ale to bude možná i tím,že jsem nikdy nejel na špuntech,ale od toho motoru jsem čekal trochu víc,asi by mě ten výkon na silnici chyběl.Jinak velikostně je to supr a má krásný zvuk,jen by to chtělo dvakrát větší výkon



A cos čekal? Že bude 4T 250ka trhat ruce? To se musíš poohlídnout buď po dvoutaktu nebo čtyřtaktu od 450 vejš na značkách a motardovejch kolech. Ale tam taky musíš počítat s mnohem náročnějšim servisem Každá sranda něco stojí

Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

19.7.2014 v 11:09 | Nahoru | #507
Pěkné, diskuze, ač se přiznám že jsem tedy úplně vše nečetl.

Tak se taky nějak podělím, teď kde začít...

Prakticky pravidelně jezdíme parta, kdy jak se co sejde, vesměs ve složení:
Husqvarna WRE 125, Suzuki RMZ 250, KTM LC4 640, Husaberg FE 450, jezdíme prakticky čistě terén(lesní cesty, stezky atd) s trasami 80-120km což je povětšinou na 3-4hodiny. Osobně mám toho za 9let na Huse najezděno víc než dost.
Když to tak shrnu, KTM LC4 640, to je prostě kladivo na dinosaury, výkonu až na půdu, který stejně nejde v terénu který jezdíme využít, a kuli svojí váze 145kg s tím má robustní majitel co dělat to ukočírovat.
Z druhého konce moje Husqvarna WRE 125, jediný dvou-takt v sestavě. Jsou situace kdy jí proklínám, ale na druhou stranu je to výzva. Bez patřičných zkušeností(a nízké hmotnosti jezdce) je těžké na ní jezdit, za každou chybu tvrdě zaplatíte, a moc pohodlí vám nedopřeje.
Nakonec tu máme Suzuki RMZ 250 a Husaberg FE 450, to je podle mě zlatý střed, a naprosto ideální volba jak pro zkušeného tak začátečníka, váha srovnatelná se šlapacím kolem(sranda), snadná ovladatelnost, profesionální odpružení, a další...

Prakticky už pár let plánuji přestup na 4T 250cc nebo 300/310ku, stále se však nemůžu rozhoupat kam. Je jasné že zůstanu na značkách. Husqvarna mi vyhovuje, oproti nejvíce kupované konkurenci Yamaha DT 125R, je to nebe a dudy. Tím mě trošku odstrašuje možnost jít do WR 250R.
I když zas nesmím srovnávat hrušky s jablka-mi WR 250 bude snad už jinde :) no uvidíme co nakonec vyberu. (jestli vůbec)

jezdím něco ve smyslu jako borci tu, až teda na to brodění vodou

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

19.7.2014 v 12:23 | Nahoru | #508

Sklenka píše: Je reálný se 180cm cca 87kg osedlat nějakou 250 a nestydět se sám za sebe, jak na tom vypadám?



jasná věc .. na prvni pohled je wrko2pade stejně velký jako silnější endura .. zvuk je důstojnej a potáhneš-li trochu po městě tak neni nic co by tě předjelo .. naopak hravý kličkování mezi kolonama a nečekání na červenou v zácpách je také revír wr250r ..

osobně teď kvůli meniskům sundavam drapáky a dojezdim originální Bridgestony .. na nich můžeš ostatně jezdit úplnou hranu ..

edit: oproti skůtru máš lepší výkon (30koní žádnej 250skůtr nemá) brzdy (bez chyby) tlumiče (ideální na český silnice retardéry a díry schody skoky) posez (nemáš předkoplý nohy jak na choppru nebo skůtru takže si neničíš páteř) přehled (sedíš vysoko jak na ostrý mašině a vidíš přes auta) atd ..





Naposledy editováno 19.07.2014 12:28:45

Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

19.7.2014 v 13:07 | Nahoru | #509
Paráda, díky... na to vrkoX to budu asi směovat :)

Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

24.7.2014 v 12:33 | Nahoru | #510
 
Aktuální dotaz:

 
PM od ************ z 23.07.2014 v 20:05

Ahoj, ted jsem se docetl, ze jsi radil jednomu klukovi s problemy se startovanim, ja si uz s tim pomalu zacinam rvat vlasy. Palivove cerpadlo jsem vcera vecer vymenil s filtrem, nahodila se uplne sametove ale dnes nic a nic, cerpadlo nabehne, nekdy nastartuju a hned to zdechne a nekdy nenastartuju, je to asi spatne privod paliva, ale vcera to k sakru slo tolikrat,ani se nezakuckala... Palivove cerpadlo jsem menil, protoze jsem nemohl nastartovat, ani nenabehlo cerpadlo pri sepnuti klickem, kdyz byla motorka zahrata, jinak startovala bez zavad.
 
Co jsi napsal ty 26.08.2012 08:18 #7:


Poznáš to podle 3-4 znaků za úvodními JYADG...
Případně ještě koncové znaky - to je to číslo úplně napravo ve VINku za prostředníma nulama. To číslo je pořadí vyrobeného kusu v dané sérii.
 
Diky za jakoukoliv odpoved.

 

PM od ************ z 23.07.2014 v 20:19

VIN mám JYADG2010000*****, typ motoru G373E, typ motorky DG20, WR250R


 
_____

 

Ahoj ************,

chvíli mi trvalo, než jsem našel, co máš tím 26.08.2012 08:18 #7 na mysli...
Ne tuto diskuzi, ale vlákno Nestartuje!! http://www.motorkar...ft=132282&fid=71

Podívej se na druhou stranu zdejší diskuze Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
http://www.motorkari...amp;fid=65&pgr=2

V příspěvcích #54 a #55 z 08.12.2012 14:24 a 14:46 je odkaz na tehdejší svolávačku vyhlášenou v roce 2009 a taky anglický překlad s popisem problému a postižené výrobní série. Podle toho VINka by se to nemělo týkat Tvého stroje (a zřejmě ani zádného oficiálně distribuovaného v ČR)

Dovi

 

P.S.

Tady je když tak stručný výcuc:

Viz http://www.yamaha-m...fuel-pump/index.html

Tady je to v čitelnější formě - po automatickém (Google) překladu z japonštiny do angličtiny:
http://translate.goo...fuel-pump/index.html

Problem Description:
In the fuel pump, since there is a gap in the pump cover the fuel is insufficient and the (impeller for pumping the fuel) impeller made of resin, it may interfere with the inside of the fuel pump impeller such is swollen by the fuel. Therefore, a defective or non-start acceleration fuel discharge amount is decreased, in the worst case, there is a possibility that the engine stall during driving.

The contents of improvement:
Replaced with a good fleet, the fuel pump.

Jak je z toho přehledu vidět, týkalo se to celkem 4.125 kusů "původní japonské verze" Yamahy WR250R/X se sériovými čísly (VIN) od DG15J-000089 do DG15J-004274. Je taky vidět, že ta vadná čerpadla se dostávala i do spousty jiných motocyklů Yamaha z té doby.
 
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 275, 276] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 SuperSic58 8264 Včera v 14:50 mRKEF
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58


TOPlist