globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
 
Po vyzkoušení motorek různých značek a typů (v mládí Jawa Stadion S11 a S22 a Pionýr 50/20, na stará kolena pak 4T padesátka TMEC Betka, Honda CBF125, BMW F650GS, Honda VT750C4 Shadow, BMW R1100GS, BMW R65, BMW R1200ST) jsem si začal víc a víc uvědomovat, že netřeba mi už nadlitrových čtvrttunových silničních korábů s maximálkama až přes 200 km/h a s potenciálem cestování ve dvou (a ještě obtěžkaný bagáží) skrzevá alpské průsmyky, a když je dost benzínu a času, tak i dál...
A že pro moje potřeby relaxace na dvou kolech mi mírou vrchovatou a vlastně i mnohem lépe vyhovují menší, lehčí a obratnější stroje.

Takže po redukci vozového parku v poslední době jsem se rozhodnul udělal si velkou radost a poprvé v životě jsem si dopřál ten luxus pořídit si úplně novou a ještě nikým neježděnou motorku (zatím všechny moje předchozí byly z druhé ruky), a proto jsem si taky dovolil toto vlákno tematicky zařadit do rubriky "Moje první motorka"...
 
EDIT 10.4.2013:
Aktualizace z původního názvu "Jak si dobře vybrat a koupit funglovku WR250X" na název dnes už lépe vystihující diskutovaná témata.

Naposledy editováno 10.04.2013 21:32:25

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

18.7.2014 v 22:17 | Nahoru | #1
paráda, díky ... pokud ve vší spokojenosti, výkon očividně stačí :)

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

19.7.2014 v 07:37 | Nahoru | #2

Sklenka píše: paráda, díky ... pokud ve vší spokojenosti, výkon očividně stačí :)


Ano, na to, k čemu je to určeno a k čemu to používáme, je výkon myslím si optimální - rozumný, přiměřený, dostatečný...

Čili pohodové ježdění okolo komína, město, okresky, státní silnice, občas nějaký ten 10 až 20 km dálniční přivaděč nebo obchvat. Údržba je nenáročná, provozní náklady (palivo, povinné ručení, olejový filtr a 1.5 litru motorového oleje, pneu, řetězovka apod.) přijatelně nízké třeba i pro nevýdělečně činného studenta, a pořizovací náklady např. u té Hondy CBF 250 z druhé ruky a v dobrém stavu se myslím pohybují převázně tak asi od 35 do 45 tisíc - podle nájezdu, počtu majitelů a vybavení. Jinak všechny ty zmiňované 250 ccm mašiny jsou lehce ovladalelné za jízdy i při manipulaci na místě, a hlavně jsou kvalitní až velmi kvalitní (WR 250R/X) a spolehlivé.

Nejsou to ale motocykly určené/vhodné pro rychlé dálkové přesuny stylem 1000 až 1500 km denně, delší jízdy po dálnici a pro převažující jízdy se spolujezdcem na tandemu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 276, 277] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 SuperSic58 8285 13.5.2024 v 15:50 Slávek-TDM
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58


TOPlist