globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.4.2024 v 23:22 | Nahoru | #8221
MT21 kousek vyšší, a přední 80/90, protože 3.0 taky není skoro nikde. Co se dá dělat. Ale na silnici MT21 fakt není. Naopak ty IRC byly na silnici celkem dobrý, i na mokru, do zatáček, bez vlnění. Pokud nechceš jezdit HLAVNĚ MIMO silnici, tak kup co koliv, co má správnej rozměr. klidně E07 nebo Heidenau K60 (ještě víc silniční než IRC), Maxis M6006 (taky), a pod, prostě to, co má víc gumy než mezer. Na šotolině se s tím neztratíš a bláto a hlubší písek si prostě musíš odpustit... Ostatně tyhle motorky jsou spíš než na hard enduro určený na ty cesty, kde je víc děr než pěknýho asfaltu, a k tomu patří podobný pneu.
P.S: lehce jetý IRC, od roku 2018, tj. uloženka s cca 2kkm?

Naposledy editováno 08.04.2024 23:27:37

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.4.2024 v 05:58 | Nahoru | #8222
karelsychra> díky za odpověď. motorka byla 2018ka s cca 4500km, pěkně vybavená, no jsem furt přesvědčený, že jsem koupil moc dobře, ježděna na silničnějších gumách, a na IRC mi ji postavili ke koupi. jak píšeš, na asfaltu s nima vubec nemám problém, ale za prvé, vidím jak ubývají a brzo se dostanu k okamžiku výměny.
na hard terén mám kolo takže jak bylo řečeno, šotoliny, lesní cesty apod. jít se brodit do bažin a kaluží po lesácích jsem nikdy netíhl a kdyby jo, koupím lehčího vozemboucha.
které gumy vlastně jdou sehnat v legálním/předepsaném rozměru?

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.4.2024 v 07:37 | Nahoru | #8223
Deadman> Jak se ty gumy chovají na suchým a mokrým asfaltu?

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.4.2024 v 08:16 | Nahoru | #8224
Lazyfucker> když jsem měl 250, tak ty MT21 byly v rozměru dle TP, ale je to už x let. Teď jsem dával dopředu Tracker a dozadu MT21. Ale ani jedno bych nedával na silnic. Jestli ti ty IRC vyhovuji, tak jich asi koupíš dost skoro najetých za levno. Koukni na Anakee Wild, to byla tvoje jezdeni mohlo být dobrý

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.4.2024 v 09:17 | Nahoru | #8225

Lazyfucker píše: Cau borci. Mam rally 2018ku 250, od podzimu. ... Oslobili mne ty d606 nebo mt21 (dle par prectenych hodnoceni a pohledu na vzorek) ale jestli jsem pochopil a dobre hledal, nesedi rozmery s tim co je v TP. Co vozite za rozmery?



Obouváme rozměry, ve kterých se ty gumy dělají. Tedy libovolné profilové číslo. Na STK obvykle přejdou jinou výšku profilu jen slovní poznámkou pokud vůbec. Pojišťovna v případě plnění musí prokázat příčinnou souvislost s nehodou, což je téměř nemožné. Takže se ničeho neobávám. Origo IRC gumy mám pro jistotu ve sklepě, kdybych na STK v budoucnu trvali na předepsaném rozměru.

Fridex_01 píše: Deadman> Jak se ty gumy chovají na suchým a mokrým asfaltu?



D606 na suchým asfaltu dobrý. Nepřešlapují v zatáčkách na rozdíl od drapáků jako je Tracker nebo C-02. Jdou naklopit, nekloužou. Jsou trochu hlučné při vyšší rychlosti, ale nic zásadního. Ten hluk bych přirovnal k E-09.
Na mokrém asfaltu nejsou špatné, v běžných situacích nekloužou. Ale chybí jim rezerva v přilnavosti. Přilnavostí bych je přirovnal k Heidenau K60. Mnohem lepší než E-cokoliv od Mitasu, ale o kousek horší než TKC-80. Možná o kousek lepší než IRC, ale na těch jsem jel na mokrém asfaltu jen jednou, než jsem je sundal. Ani zdaleka nedrží na studeném mokru jako silniční cestovní gumy GT501/601, ale to od enduro gum asi nikdo nečeká.

Moje volba je asi takováhle: Pokud bych s tím jezdil jen polňačky a asfalt jen v případě nutnosti, volil bych Tracker nebo MT16. Protože vyhledávám terén, ale chci jezdit normálně i po asfaltu a jezdím na motorce do práce, volím D606. Pokud bych jezdil hlavně asfalt, občas šotolinu a polňačky spíše výjimečně, zvolil bych TKC-80.

Dříve oblíbené C-02 a Mitas obecně jsem z výběru zcela vyřadil. Výroba v ČR je už rok ukončená a cokoliv není ze starších zásob, jsou lisovaná hovna dovezená z Indie.

Naposledy editováno 09.04.2024 09:21:46

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.4.2024 v 19:31 | Nahoru | #8226
karelsychra> Ty Metzerel aktuálně jezdím ...na blátě a na mokru jsou jako přibitý, ale na sucho a asfalt je jich škoda.

Naposledy editováno 09.04.2024 19:32:34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.4.2024 v 21:43 | Nahoru | #8227
HaroldENG> ahoj , jak se chova predni , kdyz delas prejezd po silnici pri rychlosti kolem 100km/h ? diky za odpoved

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.4.2024 v 19:10 | Nahoru | #8228
FatBoy105th.> Já si do kol dal haltry a mám je docela měkké. Takže na asfaltu si to lehce nadskakuje, špunty cvakají. Je to spíš do terénu, přes suchou sezónu budu dávat něco podobného originálu.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.4.2024 v 22:51 | Nahoru | #8229
HaroldENG> Rozumim , diky

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.4.2024 v 08:34 | Nahoru | #8230
HaroldENG> čau, mne to tiež skákalo, jazdím enduro husku TE 449 a keď som kúpil novú gumu dopredu, tak som si odvážil halter (72g) a odlial som si závažie čo som prikvačil na špic oproti halteru. Jazda po ceste sa zlepšila, už sa nebojím, že mi dá predný blatník facku. Na zadok som sa vykašlal. Dajú sa aj kúpiť na nete také valčeky na vyváženie čo sa montujú na špic.
PS: po asfalte jazdím len pri preprave na trať.

Naposledy editováno 11.04.2024 08:35:21

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.4.2024 v 12:49 | Nahoru | #8231
test nové bety alp na více stránkách, docela odhalí plusy-minusy po přeložení:
https://www.motocicl...i-guida-prezzo-84350

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.4.2024 v 14:23 | Nahoru | #8232

HaroldENG píše: FatBoy105th.> Já si do kol dal haltry a mám je docela měkké. Takže na asfaltu si to lehce nadskakuje, ....


Koupil jsem si haltr, že ho tam na dovolenou s novou gumou namontuji. Zajímá mě, jaké negativní účinky může mít.
Ten můj váží 130g, to je docela hodně závaží....

Aby člověk měl 2 haltry proti sobě, ale to by se zase špatně obouvala guma.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.4.2024 v 15:17 | Nahoru | #8233

bledemon píše: test nové bety alp na více stránkách, docela odhalí plusy-minusy po přeložení:


Vypadá to jako 100% čína s nápisy Beta.


Naposledy editováno 12.04.2024 07:51:39

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.4.2024 v 15:58 | Nahoru | #8234
Deadman> to na aké koleso? Zadné?Lebo na mojej je vpredu len taký plastový a váži 72 g. Príspevok 8230.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.4.2024 v 17:09 | Nahoru | #8235
krokoš> Na zadní kolo. Předek nepotřebuji, tam se mi guma neprotočila, když jsem celý den jezdil na 1.0 baru. Zadek se mi na 1.0 baru trochu posunul, tak jsem zbytek dovolené jezdil minimálně 1.2 bar. Méně než 0.8 jezdit nechci ani s haltrem.
Podhušťuji hlavně kvůli jízdě po velkých volných šutrech a balvanech, kterých je na balkáně spousta. S plným tlakem buďto kola odskakují do stran, nebo se z pod nich odvalují šutry. Podhuštěná guma se na ně "obalí" a jede po nich o řád lépe. Na měkkém terénu podhušťovat nepotřebuji, případně stačí jen trochu. V ČR nemám příležitost jezdit nikam, kde bych ten haltr potřeboval. Od té doby, co ze lidi za Covidu naučili chodit ven, se tady dá někde jezdit větší terén jen v pracovní dny dopoledne, když je hnusné počasí.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.4.2024 v 18:52 | Nahoru | #8236
Čau, ja to fúkam cca 1 bar. . Ono halter vpredu potrebuješ kvôli brzdeniu, ja jazdím na trati a brzdy používam na plno. Obidve. No na trať sa prepravujem po vlastnej osy. No, všetky tie štupľové pneu, čo sú schválené na cestu , majú tvrdé bočnice, lebo sú schválené na cestu. Domov dôjdem aj na prázdnej gume, čo sa na origo crosovej určenej len mimo cestu dá len veľmi ťažko. Na kamene sa dajú kúpiť origo crosové pneu, ale tie zas nie sú schválené na cestu, ale sú mäkučké a majú aj mäkké bočnice. A na ceste veľmi rýchlo ubúdajú.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.4.2024 v 19:55 | Nahoru | #8237
Nazdar, potreboval by som poradit. Oficial Honda mi ponuka 2 fungel nove CRF 300L, prva 2023 s krytom motora honda v cene 150 eur, druha 2024 bez krytu. Cena je rovnaka za obe. Ktoru by ste brali ? Je nejaky rozdiel 2023 vs 2024 ??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.4.2024 v 20:15 | Nahoru | #8238

quizath píše: Nazdar, potreboval by som poradit. Oficial Honda mi ponuka 2 fungel nove CRF 300L, prva 2023 s krytom motora honda v cene 150 eur, druha 2024 bez krytu. Cena je rovnaka za obe. Ktoru by ste brali ? Je nejaky rozdiel 2023 vs 2024 ??



Neměl by tam být žádný rozdíl, obě už mají bastry. Navíc pokud to nebylo přihlášený tak i ta z roku 23 bude mít v tp jako první přihlášení 24.
Kupoval jsem model 22 a přihlašel v březnu 23. Podle tp nejde zjistit že je to starší model.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.4.2024 v 07:43 | Nahoru | #8239

JAVR píše: Neměl by tam být žádný rozdíl, obě už mají bastry. Navíc pokud to nebylo přihlášený tak i ta z roku 23 bude mít v tp jako první přihlášení 24.
Kupoval jsem model 22 a přihlašel v březnu 23. Podle tp nejde zjistit že je to starší model.


Rozdíl je vidět na první pohled na štítku na krku řízení.
Model je:
CRF300LAM = 2021
CRF300LAN = 2022
CRF300LAP = 2023
CRF300LAR = 2024

Model bez A je bez ABS (v Evropě a Austrálii se neprodává)
Model s D je snížený - (např CRF300LDP) bez ABS je jediná verze prodávaná v jihovýchodní Asii, (např CRF300LDAP) s ABS se prodává (asi) pouze v USA pod označením LS.

quizath> Není známo, že by se model 2024 vůbec něčím lišil od 2023.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.4.2024 v 18:45 | Nahoru | #8240
Čau, mám blbou otázku, dával sem ledky blinkry(crf 250l-2015) , bez rele...nějak sem neřešil že bliká rychle , teď mě čeká stk...takže musím dát rele nebo odpory ..odpory nechci ..chci dát rele ...máte někdo na prodej ?? Nechce se mi čekat z než dojde z aliexpresu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.4.2024 v 19:00 | Nahoru | #8241

Švejdy45 píše: Čau, mám blbou otázku, dával sem ledky blinkry(crf 250l-2015) , bez rele...nějak sem neřešil že bliká rychle , teď mě čeká stk...takže musím dát rele nebo odpory ..odpory nechci ..chci dát rele ...máte někdo na prodej ?? Nechce se mi čekat z než dojde z aliexpresu


Ten koupíš normálně v ČR.
Např https://www.alza.cz...da-3pin-d7510234.htm nebo https://www.mall.cz...blinkru-100080332907 někdo ho bude mít skladem a vyrábí ho víc firem než tahle. Tohle byly 2 minuty hledání.
Potřebuješ oválný 3 pin.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.4.2024 v 19:18 | Nahoru | #8242
Deadman> no tyhle sem nasel ale na aliku jsou levnější tak jestli nemá někdo doma náhodu navíc
Jinak blbá otázka kde vůbec najdu to rele na motorce, předpokládám že asi bude u pojistek ne ?

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.4.2024 v 19:40 | Nahoru | #8243

Švejdy45 píše: ...
Jinak blbá otázka kde vůbec najdu to rele na motorce, předpokládám že asi bude u pojistek ne ?


Nevím, jestli je to na 250 stejné, ale na 300L je pod levým plastem hned za relátkem startéru.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.4.2024 v 09:30 | Nahoru | #8244
Švejdy45> Už si to nepamatuji přesně, ale mám pocit že to snad bylo někde vpravo a docela blbě přístupný. Měl jsem relé z aláče na kablíku, a pak jsem ho nechal vyvedený jinde, abych ho nemusel zajebat zpátky do toho místa. Na káblu jsem ho pak měl myslím u baterky na levé straně.

Pamatuju si dobře, bylo to vpravo:



Spíš bych doporučil tu verzi na kabelu. Není potřeba ji pak cpát do původního místa, vím že jsem u toho dost rodil :D.

Naposledy editováno 16.04.2024 09:34:07

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.4.2024 v 10:30 | Nahoru | #8245
mRKEF> tak to bude o nervy teda ? ja sem viděl video kde bylo v předu pod levým plastem je to možný? Nebo jsou dvě rele a na úplně jiným místě

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.4.2024 v 17:20 | Nahoru | #8246
Švejdy45> V servisní příručce pro "předfacelift" je vyfocené nad klaksonem.
Mohlo se přesunout s faceliftem 2017. Také je možné, že je jinde podle verze s/bez ABS, protože ABS verze má jiný celý hlavní kabelový svazek, než verze bez. To samé platí pro CRF300L.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.4.2024 v 18:27 | Nahoru | #8247
Deadman> díky, kouknu na to , snad tam bude lepší přístup

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.4.2024 v 23:59 | Nahoru | #8248
V neděli se mi podařilo překonat sám sebe. Mám za barákem takovej kopeček, místně zvanej prudkáč, což je cestička do kopce, výrazně skloněná vlevo do strže a vpravo to lemuje plot, pěšky je potřeba použít přední náhon, abys to vydrápal. Jako kluci jsme tam zkoušeli , kdo na fichtlu vyjede vejš. Pak jsem na to na skoro 30 let zapoměl, až loni jsem udělal první pokus, kterej dopadl neslavně, pěkně jsem se vyválel po tom, co mi uklouzlo zadní kolo na přerostlé trávě a už nebylo kam došlápnout nohou na straně svahu. Teď v neděli jsem se byl kousek projet a když už jsem byl trochu rozježděnej, odhodlal jsem se k dalšímu pokusu. Když jsem byl ve druhé třetině výjezdu, tak mi hlavou prošla myšlenka, že to vlastně není nic velkýho a že asi nejhorší bylo překonat psychyckej blok, že jsem to nikdy nevyjel. V horní části, kde jsem hrozně dlouho nebyl, to bylo možná horší než spodní prudší úsek - klikatě vyšlapaná stezka mezi keři, kde se motorka nezmotá, musel jsem to dávat přímo proti svahu, ale už jsem měl v hlavě to, že to dám a to asi stačilo... Samozřejmě pro leckoho z vás je tohle kopeček na každodenní ježdění, a pro mě se tím možná stane taky...

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.4.2024 v 07:49 | Nahoru | #8249
Vzdycky je bezva, posunout svoje hranice

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

24.4.2024 v 10:30 | Nahoru | #8250
Ahoj, poradíte nějaký držák mobilu na enduro?
Na předchozí moto jsem měl držák DR2, ale ten se mi zdál už dost težký a takový složitý.
Nepotřebuji zamykání. Připevnění na trubku ?12 mm nebo na plotnu - je mi to jedno, protože budu teprve dělat lešení na plexi, takže to přizpůsobím.
Díval jsem se Quadlock, ale nemají originál kryt na můj mobil a navíc se bojím přehřívaní v létě.
Takže hlavní požadavek je, aby to nevážilo 0,5 kg a něco spolehlivého, abych neztratil mobil.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist