1 reakcí na tento příspěvek Sportovo cestovna motorka alebo cestne enduro
Na BMW K1300GT je original topcase dostupny, je stejny jako na R1200RT, je to velky kufr (temer 50l). Pokud se da do barvy (original byva vetsinou stribrny vrsek), tak je i docela v pohode. Ale je mozno sehnat i mensi. Nicmene je to stale GT, takze to vypada obrovsky, naplacane a pomalu jako maxi skutr.
Co se tyce jizdy s ni. Mam uz druhe GT, predtim jsem mel 1200, ted 1300. Je to neuveritelne, jak muze byt velky rozdil mezi v podstate dvemi stejnymi motorkami. Kazdopadne oboji jsou skvely masiny, jak pr jezdeni ve dvou, tak ale i sam. Vykon je opravdu vice nez dostatecny, 1300 ho ma plynulejsi, ma taky o neco kratsi zprevodovani. 1200 je sportovnejsi, do zatecek je potreba trosku pritlacit, 1300 tam pada uplne sama, nikde neni tech 300kg citit, mozna jen s vyjimkou uplnych vracecek, ktere se fakt musi jezdit za 1.
K vlastni diskusi, zda cestovni enduro a nebo cestak. No opravdu zalezi, kde se jezdi. Ten cestak ma preci jen limity v perovani, kdyz je horsi silnice, tak sice pres elektronicke pomocniky se da pomoci, ale ten zdvih se nicim nahradit neda, preci je to jen uskakaknejsi a mene kofortni. Ale na druhou stranu, nejen dlouhe prejezdy, ale prave ty vyjezdy ze zatacek, predjizdeni a spousta dalsich okamziku, v mych ocich uprednostnuje cestaky.
Nase "banda" je jak motorkove, tak i vekove docela ruznorada, mame najezdeno hooodne spolecnych kilometru. Co se tyce motorek, tak myslim oprvavdu dnesni klasika - GS, Varan, Crostourer, ja na GT a taky obcas kluci se sportovnimi cestaky. Jaky je vysledek toho jezdeni? V zasade stale stejny ... obcas se pohonim se supersportama, ale na dalku bez problemu hltam kilometry s endurama. Kde supersporty konci, tam ja jeste v klidu pokracuju, a pokud je potreba, tak i si dam lehke endurko (tedy trpim jak zvire, tam ta hmotnost je fakt znat)- Ale na druhou stranu, kluci s endurama maji obcas problem se mnou drzet krok.
Co se tyce nakladu, tak je to taky nekde uprostred, benzin cca kolem 6l/100km, gumy lehce pod 10 tis km, na endurech daji i 12 tis, spotrebou se vejdou do 6ti.
Takze je to fakt jen o tom, co hledas a ajky je tvuj styl ... jestli jsi spis pohodar a nebo se rad obcas pohonis. Na tom velkym sportovnim cestaku (at je to FJR, GT ci neco nineho) se daji delat fakt rychly kilomentry a ta ky se obcas hezky svezt. Ficury a komfort jsou prijemnym bonusem.
P.
PS: Mesta se bat nemusis, tak velky a tezky to zase neni
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hluk řazení GTR 1400 a typ oleje Kawasaki GTR 1400 | Niki76 | 7 | 19.2.2024 v 20:49 1Václav1 |
BMW K1200S - "poskakující" spojka [1, 2, 3] BMW K 1200 R, BMW K 1200 S, BMW K 1200 GT, BMW K 130... | wimi | 71 | 5.9.2023 v 16:48 Dýmovnice |
Servis gtr1400 Kawasaki GTR 1400, Kawasaki GTR 1000 | bubuolin | 7 | 7.8.2023 v 10:54 bubuolin |
Servis gtr1400 Kawasaki GTR 1400, Kawasaki GTR 1000 | bubuolin | 0 | 31.7.2023 v 15:15 bubuolin |
Dominátor na GTR 1400 a boční kufr Kawasaki GTR 1400 | Niki76 | 10 | 9.7.2023 v 18:00 Niki76 |