Děkuji za věcné odpovědí a ješte jednou se omlouvám, nikdy jsem se s touto problematikou nesetkal a zajímají mě konkrétní zkušenosti.
Hodně km, bez přebržděných předních kol Dzgofmann
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vlastně funguje ABS u motocyklů ?
Dzgofmann píše: Dolph-cz> Právě to si říkám, protože to abs vlastně zapne, až když se kolo zablokuje, tak pozná, že je problém... a v zatáčce, a i v ne tak velkym náklonu stačí, aby se nachvilku to kolo zablokovalo, a už letíš, nebo dostaneš pěknej kopanec a stejně slítneš.... Proto pochybuju o významu .... přeci jen když umíš brzdit ...
když umíš brzdit...tak jo.nebo jinak-když jsi připravený-teď jedu palbu,teď jdu na brzdy,zatáčka čistá,znáš to tam....to je pohoda.ale když vletíš na běžné vyjížďce do zatáčky a tam je rozsypaný štěrk,tak jsi rád,že to narovnáč,dupneš na brzdy a čekáš až to absko za tebe bezpečně zastaví.
je to fakt dobrá věc,mně osobně jen vadí,když to někdo takhle zveličuje a točí videa s ocasem co to schválně blokne a na sílu pak prosazuje-abs povinně na všechny motorky a pod.osobně bych abs,kontrolu tarkce a podobné věci klidně bral.
Dolph-cz píše: je to fakt dobrá věc,mně osobně jen vadí,když to někdo takhle zveličuje a točí videa s ocasem co to schválně blokne a na sílu pak prosazuje-abs povinně na všechny motorky a pod.osobně bych abs,kontrolu tarkce a podobné věci klidně bral.
když to nebude povinně, tak si za to málokdo připlatí a cena se pořád bude dělit mezi pár jedinců. když to budou montovat do každé motorky, tak se jim rychle vrátí náklady na vývoj...je to sice naprd, zvlášť, když se abs vypnout nedá, ale z pohledu ceny to tak je