1 reakcí na tento příspěvek Přihlášení stavby v Německu.
Pokud stavba bazíruje již na nějakém schváleném modelu - což asi ano, bude asi stačit udělat u TÜV Einzelabnahme nach §21. Jestli je to dvoutakt, tak od jisté hodnoty emisí nebude pro provoz schválen - toto platí i pro nové stroje !
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přihlášení stavby v Německu.
radimXVZ píše: ...v německu je již trochu jinak - stavíš to dnes, takže platí dnešní normy. Bude asi docela problém dodržet emisní normy a hlučnost - i hlučnost při jízdě. Dále je nutno mít pevnostní zkoušky, zkouška účinnosti brzd....atd. Bude to stát tolik peněz, že by bylo dobré to nechat. Být tebou, poslal bych nejdříve dokumentaci s dotazem na DEKRA.
Pokud stavba bazíruje již na nějakém schváleném modelu - což asi ano, bude asi stačit udělat u TÜV Einzelabnahme nach §21. Jestli je to dvoutakt, tak od jisté hodnoty emisí nebude pro provoz schválen - toto platí i pro nové stroje !
Nejjednoudušší asi je koupit celou motorku na evidenčku a STK nechat původní stav a pak to předělat: vyměnit vidlici, kola, blatníky, nádrž, řidítka přepákování, ruční řazení. Dva roky pojezdit a před STK to zase hodit na seriovku.... hmmmmm....
Základ je z českého hardtailu čz 150 neodpružené + motor. Tzn. bez zásahu do rámu.
Naposledy editováno 20.07.2012 09:44:54