3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přihlášení stavby v Německu.
radimXVZ píše: ...v německu je již trochu jinak - stavíš to dnes, takže platí dnešní normy. Bude asi docela problém dodržet emisní normy a hlučnost - i hlučnost při jízdě. Dále je nutno mít pevnostní zkoušky, zkouška účinnosti brzd....atd. Bude to stát tolik peněz, že by bylo dobré to nechat. Být tebou, poslal bych nejdříve dokumentaci s dotazem na DEKRA.
Pokud stavba bazíruje již na nějakém schváleném modelu - což asi ano, bude asi stačit udělat u TÜV Einzelabnahme nach §21. Jestli je to dvoutakt, tak od jisté hodnoty emisí nebude pro provoz schválen - toto platí i pro nové stroje !
Nejjednoudušší asi je koupit celou motorku na evidenčku a STK nechat původní stav a pak to předělat: vyměnit vidlici, kola, blatníky, nádrž, řidítka přepákování, ruční řazení. Dva roky pojezdit a před STK to zase hodit na seriovku.... hmmmmm....
Základ je z českého hardtailu čz 150 neodpružené + motor. Tzn. bez zásahu do rámu.
Naposledy editováno 20.07.2012 09:44:54
cheops píše: Nejjednoudušší asi je koupit celou motorku na evidenčku a STK nechat původní stav a pak to předělat: vyměnit vidlici, kola, blatníky, nádrž, řidítka přepákování, ruční řazení. Dva roky pojezdit a před STK to zase hodit na seriovku.... hmmmmm....
Základ je z českého hardtailu čz 150 neodpružené + motor. Tzn. bez zásahu do rámu.
Nejlepší je najít někoho, kdo se živí přihlašováním aut. Tomu něco málo odhodíš a máš po starostech
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
cheops píše: Nejjednoudušší asi je koupit celou motorku na evidenčku a STK nechat původní stav a pak to předělat: vyměnit vidlici, kola, blatníky, nádrž, řidítka přepákování, ruční řazení. Dva roky pojezdit a před STK to zase hodit na seriovku.... hmmmmm....
Základ je z českého hardtailu čz 150 neodpružené + motor. Tzn. bez zásahu do rámu.
Není to náhodou ta ČZ 150, co byla teď na inzerci? - nádrž ve stylu žraločí ploutve atd... Stavěl to jeden zdejší uživatel...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přihlášení stavby v Německu.
cheops píše: Nejjednoudušší asi je koupit celou motorku na evidenčku a STK nechat původní stav a pak to předělat: vyměnit vidlici, kola, blatníky, nádrž, řidítka přepákování, ruční řazení. Dva roky pojezdit a před STK to zase hodit na seriovku.... hmmmmm....
Základ je z českého hardtailu čz 150 neodpružené + motor. Tzn. bez zásahu do rámu.
....jojo...a riskovat při běžné siliční kontrole nařízení STK policajtem,odtah, odstavení stroje na dobu neurčitou a flastr jak sfiňa,včetně trestných bodů.....