globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Laďáky + power commander
Taakže V-Stromáci, kteří máte na mazlech laďáky (pouze výfuky, ne celý svod), zajímá mě, jak se vám změnil průběh výkonu v různých spektrech otáček a jaký to mělo nebo má vliv na spotřebu motorky. Když bych je pořídil (LeoVince), počítám s tím, že bych k nim pořídil i KN vzducháč, ale netuším, jak se to bude chovat. Spotřeba s origo mi vyhovuje a vyšší bych mít nemusel, jen se mi líbí ten zvuk, ale byl bych nerad, kdyby to negativně změnilo vlastnosti motoru..?
Otázka č. 2, když jsou to jen laděné koncovky a ne komplet se svodem, má cenu k tomu pořizovat power commander pro nějaký další dolaďování a vyhlazování, nebo poslouží ten PC k nějakýmu zlepšení i s origo laufama?
Díky za každou odpověď.
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďáky + power commander

12.6.2012 v 17:38 | Nahoru | #31

dva_hrnce píše: Nebo ještě napiš klukům do Creptusu, za konzultaci nic nedáš a třeba Ti vymyslí koncovky za lepší cenu :)


tam ani psat nemusis protoze nejspis nemaji cas odepisovat, psal jsem 2x a 4 tyden a porad nic.....

....jako dalsi, creptus ti nic nevyresi, pokud je to mysleno tak ze by jsi nahodil jejich koncovky, oni nemaji homologaci

nepremyslej a ty vincky vem, jsou zadara, pokud je v nich vlozka, seridit masinu uz je to nejmensi i za cenu kdyz to vemes s tim comanderem,ten muzes kdykoliv prodat

(reakce na) Laďáky + power commander

12.6.2012 v 18:09 | Nahoru | #32
davidas> Což o to Creptus by odpověděl, ale to bych tam musel ještě být Což už není delší dobu pravda. Na jejich obranu musím říci, že toho mají hodně, ale odpovědět by to chtělo.

1 reakcí na tento příspěvek Laďáky + power commander

12.6.2012 v 18:13 | Nahoru | #33
PPC za litr bych bral, jen kvůli kšeftu, dá se pak prodat za víc. Když už se dává PPC, tak protože se komplet ladí motor, to znamená včetně svodů a úprav motoru. Je třeba vědět, na co to člověk má. Samotné koncovky ti motorku (její charakteristiku) nezmění natolik, abys musel dávat PPC. To bys musel provést velmi zásadní a razantní změnu celého výfukového systému = zkrácení či jiné průměry, atd.

(reakce na) Laďáky + power commander

12.6.2012 v 21:15 | Nahoru | #34

mara-brno píše: techn. proc nekoupis i svody?

tady to co je v té nabídce v inzerci jsou jen koncovky bez svodů a fakt mi jde jen o změnu zvuku, o nic víc

(reakce na) Laďáky + power commander

12.6.2012 v 21:17 | Nahoru | #35

saly.pce píše: PPC za litr bych bral, jen kvůli kšeftu, dá se pak prodat za víc. Když už se dává PPC, tak protože se komplet ladí motor, to znamená včetně svodů a úprav motoru. Je třeba vědět, na co to člověk má. Samotné koncovky ti motorku (její charakteristiku) nezmění natolik, abys musel dávat PPC. To bys musel provést velmi zásadní a razantní změnu celého výfukového systému = zkrácení či jiné průměry, atd.

ok popřemýšlím o tom, však aby ten PPC nebyl vadnej když je k tomu za takovou hubičku...

1 reakcí na tento příspěvek Laďáky + power commander

12.6.2012 v 21:46 | Nahoru | #36
jinak Creptus musím pochválit..dneska odpoledne jsem jim napsal a teď večer odpověď

(reakce na) Laďáky + power commander

13.6.2012 v 11:37 | Nahoru | #37

Mad_Cat píše: jinak Creptus musím pochválit..dneska odpoledne jsem jim napsal a teď večer odpověď



No tak super

Laďáky + power commander

Skvělá odpověď, děkuji! 13.6.2012 v 11:51 | Nahoru | #38
Leo vince mají krásný zvuk i s homologační vložkou. Bez ní je to fakt nářez,při kterém tě při delší jízdě brní hlava.
KN filtr+Leo v. jsem dal,aby motorka líp jela. Bez toho to byl děs. Je to cítit hlavně v nižších otáčkách,kde se motor začínal vzpouzet. I tak jsem ale přidal navíc 02 eliminator. Pow.c. jsem nepřidával. Je to podle mě moc peněz za málo muziky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďáky + power commander

13.6.2012 v 18:46 | Nahoru | #39

Mad_Cat píše: Tady v inzerci je nabídka, o kterou se mi jedná, a proto se ptám, jelikož cena vypadá zajímavě...



Co řešíš? Dva vincky s PC za devítku

Vejfuk bez homologace jsou vyhozený prachy.

(reakce na) Laďáky + power commander

13.6.2012 v 20:07 | Nahoru | #40

Váňa píše: Co řešíš? Dva vincky s PC za devítku

Vejfuk bez homologace jsou vyhozený prachy.

řeším další možný investice (případný odladění na brzdě, kn vzducháč), protože tohle pro mě není investice malá a taky řeším následující motorový změny (spotřeba, průběh výkonu)...

Laďáky + power commander

13.6.2012 v 20:37 | Nahoru | #41
.

Naposledy editováno 13.06.2012 20:39:56

(reakce na) Laďáky + power commander

14.6.2012 v 10:16 | Nahoru | #42

dva_hrnce píše: Mad_Cat> no, motor se musí nějak nadechnout a nějak vydechnout. Ideální je samo dát vše a doladit na brzdě (jenže pokud nelze stávající origo jednotka přehrát na jinou paliv. mapu, je třeba power commader.

Pokud dáš jen koncovky, motoru se bude "lépe vydechovat". Uvozovky proto, protože i odpor výfukového potrubí je nějak spočítaný pro optimální fci motoru. (ale to je taky sporné, ptž dnes zasr. EU tlačí na hluk, emise..)
Ale pořád ovlivňuješ jen výdech.

Pokud dáš filtr, ovlivníš nádech - propustnější filtr = víc vzduchu = chudší směs = vyšší teplota.

Já vyhodil kat, origo koncovku, nahradil to otevřeným potrubím a zmizela mi výkonová díra okolo 4tis.ot (právě v těchto otáčkách se měří emise které následně udávají jaký eurostupeň bude motocykl plnit až půjde do prodeje a provozu).

Konzultoval jsem to s pár lidma který se okolo Guzzin motaj a víceméně se většina shodla na tom, že samotný výfuk nevadí, ale filtr už by vadit mohl.

Samo se může stát že dáš jiné koncovky a průběh motoru a spotřeba bude horší než s origo.
Jeden pán to u Duc pak řešil tak, že zkoušel do koncovky dávat přepážky různých velikosstí, aby motoru dopřál ten správný "odpor" výfuk. plynů.
A podařilo se mu to doladit vpodstatě v garáži.

Ale každý motor je origo a univerzální recept neexistuje



Jezdím na servis k klukovi co dělal technika nějakému manšaftu a tvrdí úplně nasráč to samé - takže za mne říkám dobře napsáno

Co se týká toho "poweru" je to za fungl 8tis a pokud člověk není závodník, nemá problém se směsí a nebo fakt neví co s prachama - pak si pokládám otázku stojí takovej peníz za třeba 10% výkonu /odvislé ještě od obsahu motoru/?

Edit: zapoměl jsem za sebe dodat, že osobně mám jen koncovku s orig filtrem a krom toho, že to začalo žrát nějako moc benzínu což stejně přisuzuji svému zacházení s plynem tak motoru se nic nestalo což potvrzuje i graf z brzdy


Naposledy editováno 14.06.2012 10:28:12

Laďáky + power commander

14.6.2012 v 15:17 | Nahoru | #43
Instaloval sem creptusy a KN filtr, vše v pohodě, nic vidětelného a pocitového. Kromě krásného zvuku a motor táhne odspoda ještě líp. Brzda je v plánu, ale není moc času..

2 reakcí na tento příspěvek Laďáky + power commander

14.6.2012 v 18:54 | Nahoru | #44
Takže filtr to rozhodí víc jak ladák?? já si vždycky myslel, že filtr=víc vzduchu pobere jednotka díky lambdě... víc zbytkové kyslíku ve výfuku=přidá benzínu...
a že otev. výfuk tomu spíš uškodí... budou jiné zpětné tlaky a v nízkých otáčkách se to musí propadnout...! tak jak to je?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďáky + power commander

14.6.2012 v 18:59 | Nahoru | #45
oioi01> ono to bude u každé motorky trošku jinak..

záleží na počtu válců a dalšímu milionu proměných

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďáky + power commander

14.6.2012 v 19:03 | Nahoru | #46
dva_hrnce> aha... takže hlavně jezdit a neřešit to...

(reakce na) Laďáky + power commander

14.6.2012 v 19:16 | Nahoru | #47
oioi01> když to funguje, tak asi tak

(reakce na) Laďáky + power commander

15.6.2012 v 09:09 | Nahoru | #48

oioi01 píše: Takže filtr to rozhodí víc jak ladák?? já si vždycky myslel, že filtr=víc vzduchu pobere jednotka díky lambdě... víc zbytkové kyslíku ve výfuku=přidá benzínu...
a že otev. výfuk tomu spíš uškodí... budou jiné zpětné tlaky a v nízkých otáčkách se to musí propadnout...! tak jak to je?



Ano, otevřený filtr ti může uškodit. Respektive základ je vždy otestovat s origo filtrme a v případě problémů instalovat otevřený. Ale co motorka, to jiný postup. Nicméně i slova dvorního ladiče Murárika jsou, že je nesmysl hned kupovat KN filtr či jiný otevřený - je to jen marketingový bublina dobrá pro prodejce
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
Origo kufry DL 1000 14-16 Suzuki DL 1000 V-Strom Hlubas 8 21.1.2024 v 15:00 jarekol
v strom Suzuki DL 1000 V-Strom aldags 6 20.1.2024 v 21:47 aldags
Rozsvicující se kontrolka motoru Suzuki DL 1000 V-Strom Mastik4 9 17.9.2023 v 21:03 dzudas
kontrolka oleje Suzuki DL 1000 V-Strom akimek314 1 8.9.2023 v 06:36 milor


TOPlist