globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple
17.3.2012 v 19:54
Pár kamarádů si o toto porovnání psalo. Neberte to prosím jak objektivní test. Jde čistě o moje pocity.

Aprilia Tuono 1000R
Supersportovní bike, pro který není problém atakovat rychlosti přes 250km/h. Posez je vyloženě „na motorce“ a nezasvěcenému se může zdát, že sedí na prkenné lavici. Super pevný a přesný podvozek. Uvolněná jezdecká pozice, příjemně tvarované široké řidítka dobře padnou do ruky, avšak pilot má docela sportovně zalomené nohy. Jako na superbiku. Všude dostatek prostoru a tuono navozuje pocit „velké motorky“. Dostačující, ikdyž ne příliš kousavé brzdy. Hodně atraktivní look díky válečnému lakování. Celkově kvalitně postavený bike s dobrou ochranou proti větru. Vítěz srovnávacích testů v letech 06-07-08. Výkon 138PS.
Triumph Speed Triple 1050
Více univerzální stroj ne tak atraktivního vzezření, obzvlášť když stojí vedle sebe. Vzhledově i pocitově menší (kratší) motorka. Nádrž kratší, ale stejně široká jako na Tuona. A posez? Jezdec sedí jako by v motorce, s podobnými řidítky jak na Tuonu, avšak s méně zalomenými nohami. Účinnější brzdy díky radiální pumpě a krásné, letmo uchycené zadní kolo. Zepředu více „ufo“ vzhled a celkově nepůsobí tak agresivně jako Tuono. Vítěz srovnávacího testu 2011. Výkon 135PS.
DUCATI STREETFIGHTER/S
...a jeho dvouválcových 155PS. Vrchol evoluce. Nejnašlapanější naked, který stál nový 489tisíc Kč. Motorka, která nutí jezdce jet strašnou pilu a stroj, který neodpouští chyby. V běžném provozu nebezpečná zbraň, která zesměšní vše ostatní a z aut udělá pomalu se šinoucí a zavazející figurky. Brutální posez, vzhled a jízdní parametry. 155 koní, kovaná kola MARCHESINI, brzdy Brembo monoblok a kompletní šasi od Ohlinsu. Nic lepšího v roce 2011 po zemi nejezdilo. Vrchol pyramidy, luxusu a sportovních vlastností, které ovšem průměrně zdatný pilot ani z poloviny nemá šanci využít. Nevhodný pro jízdu ve dvou a pro delší trasy a klidnější jízdu „na kochačku“ naprosto nepoužitelný. Buď jedeš na hraně a nebo se trápíš. Přes všechny malé nedostatky radikální bike se kterým leze kdykoliv a kdekoliv udělat hodně parády.

Naposledy editováno 18.05.2015 21:14:43

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

10.4.2012 v 17:38 | Nahoru | #1

drippera píše: Buteo> Moje řeč, podbnost se starším Tuonem je neodiskutovatelná. A je fakt, že talijáni tohle předvedli o několik let dříve (aprilia 2006/07) i TnT. Tuono byl už tehdy stejně vypilovaný superbike s rovnýma řidítkama. Triumph tohle ukázal "až" nyní.



blbost speed triple 1050 se dělá od 2005

2011 je jen ,,trochu´´ vylepšená , ale zas ty světla : )

Naposledy editováno 10.04.2012 17:57:05

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

11.4.2012 v 19:21 | Nahoru | #2

MartinXXX píše: blbost speed triple 1050 se dělá od 2005

2011 je jen ,,trochu´´ vylepšená , ale zas ty světla : )



Hoši neblázněte... Ano, Speed se dělá už 18 let, ale ty předchozí modely mají s tímhle novým společný jenom název a počet válců. A to vám potvrdí nejenom Pepa Sršňů, ale i spousta testovacích novinářů. Nic proti starším verzím, ale teprve tenhle Speed "dohnal" Tuono 07 a předběhl Z1000, CB1000R a FZ1 co se jízdních vlastností, ovladatelnosti a všeho ostatního týče. Svezte se na tom starším a potom se sklouzněte na tom novém. Je to úplně jiná motorka. (posez, ovladatelnost, ochota zatáčet,...) Kdo měl možnost bezprostředně porovnat tyto dva modely 2009/2011 např. ten mi dá za pravdu.

A teď nechci vypadat jako blb, co si chválí svůj strojek, pokrok nezastavíš a tohle tak prostě je. Model 2011/12 je nejpovedenější Triumph co kdy sjel z výrobního pásu v Hinckley.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist