globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple
17.3.2012 v 19:54
Pár kamarádů si o toto porovnání psalo. Neberte to prosím jak objektivní test. Jde čistě o moje pocity.

Aprilia Tuono 1000R
Supersportovní bike, pro který není problém atakovat rychlosti přes 250km/h. Posez je vyloženě „na motorce“ a nezasvěcenému se může zdát, že sedí na prkenné lavici. Super pevný a přesný podvozek. Uvolněná jezdecká pozice, příjemně tvarované široké řidítka dobře padnou do ruky, avšak pilot má docela sportovně zalomené nohy. Jako na superbiku. Všude dostatek prostoru a tuono navozuje pocit „velké motorky“. Dostačující, ikdyž ne příliš kousavé brzdy. Hodně atraktivní look díky válečnému lakování. Celkově kvalitně postavený bike s dobrou ochranou proti větru. Vítěz srovnávacích testů v letech 06-07-08. Výkon 138PS.
Triumph Speed Triple 1050
Více univerzální stroj ne tak atraktivního vzezření, obzvlášť když stojí vedle sebe. Vzhledově i pocitově menší (kratší) motorka. Nádrž kratší, ale stejně široká jako na Tuona. A posez? Jezdec sedí jako by v motorce, s podobnými řidítky jak na Tuonu, avšak s méně zalomenými nohami. Účinnější brzdy díky radiální pumpě a krásné, letmo uchycené zadní kolo. Zepředu více „ufo“ vzhled a celkově nepůsobí tak agresivně jako Tuono. Vítěz srovnávacího testu 2011. Výkon 135PS.
DUCATI STREETFIGHTER/S
...a jeho dvouválcových 155PS. Vrchol evoluce. Nejnašlapanější naked, který stál nový 489tisíc Kč. Motorka, která nutí jezdce jet strašnou pilu a stroj, který neodpouští chyby. V běžném provozu nebezpečná zbraň, která zesměšní vše ostatní a z aut udělá pomalu se šinoucí a zavazející figurky. Brutální posez, vzhled a jízdní parametry. 155 koní, kovaná kola MARCHESINI, brzdy Brembo monoblok a kompletní šasi od Ohlinsu. Nic lepšího v roce 2011 po zemi nejezdilo. Vrchol pyramidy, luxusu a sportovních vlastností, které ovšem průměrně zdatný pilot ani z poloviny nemá šanci využít. Nevhodný pro jízdu ve dvou a pro delší trasy a klidnější jízdu „na kochačku“ naprosto nepoužitelný. Buď jedeš na hraně a nebo se trápíš. Přes všechny malé nedostatky radikální bike se kterým leze kdykoliv a kdekoliv udělat hodně parády.

Naposledy editováno 18.05.2015 21:14:43

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

11.4.2012 v 19:21 | Nahoru | #1

MartinXXX píše: blbost speed triple 1050 se dělá od 2005

2011 je jen ,,trochu´´ vylepšená , ale zas ty světla : )



Hoši neblázněte... Ano, Speed se dělá už 18 let, ale ty předchozí modely mají s tímhle novým společný jenom název a počet válců. A to vám potvrdí nejenom Pepa Sršňů, ale i spousta testovacích novinářů. Nic proti starším verzím, ale teprve tenhle Speed "dohnal" Tuono 07 a předběhl Z1000, CB1000R a FZ1 co se jízdních vlastností, ovladatelnosti a všeho ostatního týče. Svezte se na tom starším a potom se sklouzněte na tom novém. Je to úplně jiná motorka. (posez, ovladatelnost, ochota zatáčet,...) Kdo měl možnost bezprostředně porovnat tyto dva modely 2009/2011 např. ten mi dá za pravdu.

A teď nechci vypadat jako blb, co si chválí svůj strojek, pokrok nezastavíš a tohle tak prostě je. Model 2011/12 je nejpovedenější Triumph co kdy sjel z výrobního pásu v Hinckley.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

11.4.2012 v 20:27 | Nahoru | #2
drippera> tak to pardon, motor je od roku 2005 upně stejnej, jen se trošku uprvila palivová mapa A malinko ho naklonili dopředu. Budu si muset toho novýho speeda vyzkoušet, ale nemyslím si že to bude taková řacha jak říkáš. Jestli si trošku nehoníš triko, co?
Je zajímavý že speed s obsahem 1050 vyhrával většinu srovnávaček, ale ti chlapi co ty motorky testujou tomu asi nerozuměj, že?

Naopak, když jsem četl srovnávačku novej Speed versus novej Zed, speed to na akceleraci prohrál.

Naposledy editováno 11.04.2012 20:30:19

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

13.4.2012 v 08:11 | Nahoru | #3
drippera> vozil som sa na 2011, a mozem si ju vziat na skusobnu jazdu kedykolvek, a na kolkokolvek. rozdiel necitim, je fakt, ze moja zhodila par kilo, takze ani vo vahe rozdiel nebude, a co je dolezite, starsi speed mal zbytocne moc tuho nastaveny predok, novy ho uz taky tuhy z fabriky nema, ak tomu niekto rozumiete, nastavite si sagy po svojom (predok aj zadok), tak sa znej stane v momente ovladatelnejsia motorka, podobna streetu. pokial na okruhu traja nezavysly jazci neskusia urobit najlepsie casy na jednej a druhej, tak to budu len subiektyvne dristy o tom ze pokrok nezastavis.

Naposledy editováno 13.04.2012 08:13:41
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist