globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jiný karbec na ČZ 175,180/487
28.2.2012 v 13:49
Zdravím,
budu generálkovat ČZ 180/487 a při té příležitosti zvažuju výměnu karburátoru Jikov 2826 za jiný.
Četl jsem, že někteří z vás tam dávají karbec z Jawy 368. Kromě toho, že má místo cupáku sytič, má to nějaký další výhody? Lepší míšení, vyšší výkon nebo menší spotřebu?
Taky bych se chtěl zeptat, zda existuje nějaký mezikus mezi karbecem a otvorem sání na válce pro tento typ.
Předem díky za rady!

Jiný karbec na ČZ 175,180/487

28.2.2012 v 15:42 | Nahoru | #1
Výhody žádné,akorát to bude víc žrát,protože tam budou větší trysky.Myslím si že tomu to výkon nezvedne.To radši sniž hlavu to ti 100% zvedne zvedne výkon a vylapuj kanále to taky dělá hodně.

Jiný karbec na ČZ 175,180/487

28.2.2012 v 18:19 | Nahoru | #2
Sice nejsu ladič zetek, ale spíš si polož otázku, co od toho čekáš. Jestli vyšší výkon v maximu, asi uspěješ, jestli lepší průběh, to se spíš zhorší. Možná bych uvažoval spíš o výměně za karburátor konstrukčně modernější, mikuni nebo pod, občas je nějaký na prodej, Obecně: nečekej zázraky, zvýšení výkonu o 10 procent je výrazné a u takového motoru je to cca 1 koník nebo kw, to je možná poznat, celkově se ale letadlo z toho nestane... Tenhle motor je prostě užitkový. drn drn někam, drn drn zpět

Jiný karbec na ČZ 175,180/487

28.2.2012 v 19:10 | Nahoru | #3
Na poslední 180tky se dávál karbec z 640 ale musís ho otryskovat pro 487/477 a sehnat přechodku (třeba sesa jí má)

Jiný karbec na ČZ 175,180/487

28.2.2012 v 19:18 | Nahoru | #4
Na snižování hlavy a podobný nesmysly kašli. Radši než vymejšlet takový nesmysly, tak si pořádně dofoukej kola, napni+namaž řetěz a skontroluj ložiska. U týhle motorky to poznáš mnohem víc.

Jiný karbec na ČZ 175,180/487

28.2.2012 v 19:26 | Nahoru | #5
Jinak teoreticky by ti větší difusor pomohl akorát tak ve vyšších otáčkách a dole by to bylo ještě mrtvější. Sám jezdím na ČZ 125 s karbem z 175ccm a pod 3 tisíce se s tim prakticky nedá jezdit, ale zase motor uměl stabilně točit přes 6 000 rmp a to byla série. Samozřejmě dobrý tak na rovinky, protože v kopci ji uženeš. Přidalo to tak 1 koně a 1 potkana, ale spotřeba stoupla o 1l až 1,5l na sto.

1 reakcí na tento příspěvek Jiný karbec na ČZ 175,180/487

28.2.2012 v 19:29 | Nahoru | #6
Nevím také čím si výměnou karburátoru pomůžeš i kdybys ho otryskoval podle čízy, dal tam redukční mezikus, stejně to nebude asi o moc lepší a stoupne ti žravost.Je tam jinej difuzér. V současnejch teplotách ráno kolem nuly nastartuju čízu 477 bez problémů a jen pomocí zmáčknutí přeplavovacího kolíku na druhý šlápnutí, s třindou 638 mám i se sytičem zlobení o dost větší. Takže já bych sytičák na čízu nedával.

(reakce na) Jiný karbec na ČZ 175,180/487

28.2.2012 v 23:00 | Nahoru | #7
Bimbam>
Díky za rady, jen jsem koukal, že to něktěří dělají (tu výměnu karburátoru), tak jsem chtěl vědět proč.
Snižovat hlavu raději nebudu, to ostatní (dobrý stav všech dílů a seřízení) je samozřejmost :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výměna prachovek přední vidlice + g... ČZ 180/487 MindaMour 4 31.3.2024 v 20:23 MindaMour
ČZ 175/487 po zahřátí ztratí vykon ČZ 175/478 Vildamir 9 18.9.2023 v 21:46 Vildamir
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 25 5.9.2023 v 08:47 Medved
Motory z ČZ 175/477 175/487 180/487 [1, 2] ČZ 175/478, ČZ 175/477, ČZ 180/487 Jackun 39 7.3.2023 v 13:38 Kalasnikov
ČZ 180 ČZ 180/487 fek77 12 12.7.2022 v 19:10 fek77


TOPlist