globalmoto_kveten





Téma: Yamaha wr 250 ver 450 07
 
17.5.2007 v 07:24
zdar!

jak velkej rozdíl je ve výkonu a průběhu motoru mezi 250 a 450.
je jasný že 450 je silnější ale nestačí na enduro 250?

zkušenosti s moto a tak
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha wr 250 ver 450 07

18.5.2007 v 19:53 | Nahoru | #31
jerryc>já zrovna hledám kua bohatýho sponzora...to asi né, že? :lol: :cool:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha wr 250 ver 450 07

18.5.2007 v 19:59 | Nahoru | #32
hAjPR>Kdybych byl bohatej tak jí rok nechám klidně ležet :/

(reakce na) Yamaha wr 250 ver 450 07

18.5.2007 v 20:19 | Nahoru | #33
jerryc>nebo by jsi ji půjčil *yes* Ne, je to blbý, tak ať prodáš a hlavně se uzdravíš :thmubup:

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha wr 250 ver 450 07

19.5.2007 v 03:02 | Nahoru | #34

RadiXS píše: Patriot DR> Asi budeš naštvaný, ale tak nějak nesouhlasím. Kamarádovi na YZ250F ventil taktéž potkal píst a to dost drasticky. Vůle byly vždy OK. Už jsem to tu kdysi psal. U rozborky jsem byl osobně a ten motor je velice špatně vyřešený. Výměna rozvodů vyjde na veliké peníze, jelikož rozvodové kolco je součásti kliky. Je to prostě neopravitelná věc, pokud máš zuby v háji. Titanové ventily taky majland. WR je tupá a jinak zpřevodovaná YZF, ale principielně ten motor bude stejný...
Určitě je hodně spokojených hobíků s 250F, kterým motka v poho drží, ale s tím dvouročním závoděním bez výměny čehokoliv, to už jsem na pohádky dost starý...
A ještě nějak nepochopuju, jaký vliv má podtáčení motorky na vytahanost rozvoďáku. To si rád nechám vysvětlit. A myslím to vážně...


tak ty nepochopujes jo!?
helle podtaceni ma tak trochu vliv i na vytahani sekundaru(a cokoli v motoru/prevodoffce)..
rika ti neco rozdil statika/dynamika!?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha wr 250 ver 450 07

19.5.2007 v 03:04 | Nahoru | #35
rod jmenem b©®>Hele,ty tepláku jdi si votravovat do smetiště a slušný lidi v enduro a cross nech laskavě na pokoji :mad:

(reakce na) Yamaha wr 250 ver 450 07

19.5.2007 v 03:05 | Nahoru | #36
Carlos_XT600>>
se starej o sebe pisu to snad tobe!?

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha wr 250 ver 450 07

20.5.2007 v 11:09 | Nahoru | #37
rod jmenem b©®> No o statice/dynamice bych něco vědět mohl :) Ale než tvé narážky bych uvítal radši vysvětlení.
Ano s tím souhlasím, že na vytahanost sekundáru, popřípadě poškození zubů v převodovce má akcelerace/decelerace vliv, páč ten řetěz (převodovka) přenáší sakra porci kilonewtonů. Navíc se ty kN stále mění (terén, zařazená rychlost, váha jezdce a jánevímcoještě).
Ale u primáru jsou podmínky prakticky konstantní. Tuhost ventilových pružin je "konstantní" přítlačná síla napínáku taky. Takže proč by měl podtočený motor víc vytahovat rozvoďák? Otáčky rozvodového kolečka z kliky jsou menší, řetězová rychlost menší... Jizdou s podtočeným motorem, můžeš korát pálit ventily, ale vytahovat řetízek...
Já bych "vytahanost" rozvoďáku připisoval jen z části náhlým změnám otáček. Ale je prakticky jedno, jestli akceleruješ z 2000ot/min na 5tis nebo z 5 na 8... Hlavně však tomu, že se opotřebovávají čepy řetízku a zuby na kolečkách. Řetízek přestane dobře zapadat a už to jede. Proto taky vyměněný rozvoďák nevydrží tolik co nový s novýma kolečkama...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha wr 250 ver 450 07

21.5.2007 v 03:04 | Nahoru | #38

RadiXS píše: rod jmenem b©®> No o statice/dynamice bych něco vědět mohl :) Ale než tvé narážky bych uvítal radši vysvětlení.
Ano s tím souhlasím, že na vytahanost sekundáru, popřípadě poškození zubů v převodovce má akcelerace/decelerace vliv, páč ten řetěz (převodovka) přenáší sakra porci kilonewtonů. Navíc se ty kN stále mění (terén, zařazená rychlost, váha jezdce a jánevímcoještě).
Ale u primáru jsou podmínky prakticky konstantní. Tuhost ventilových pružin je "konstantní" přítlačná síla napínáku taky. Takže proč by měl podtočený motor víc vytahovat rozvoďák? Otáčky rozvodového kolečka z kliky jsou menší, řetězová rychlost menší... Jizdou s podtočeným motorem, můžeš korát pálit ventily, ale vytahovat řetízek...
Já bych "vytahanost" rozvoďáku připisoval jen z části náhlým změnám otáček. Ale je prakticky jedno, jestli akceleruješ z 2000ot/min na 5tis nebo z 5 na 8... Hlavně však tomu, že se opotřebovávají čepy řetízku a zuby na kolečkách. Řetízek přestane dobře zapadat a už to jede. Proto taky vyměněný rozvoďák nevydrží tolik co nový s novýma kolečkama...


praveze podminky moc konstantni nejsou..
a kdyby se nahodou sesli absolutne stejna2cata na stejnych strojich a trasach a1jen brzdil jen brzdama a motor vzdy vyspojkoval a druhy motorem skoro bez brzd tak to kazdy ojede dost jinak v vsech ohledech..
kdyby pouzils motomotor jako stabilak dejmetomu u4t endura nizkootackoveho furt na3500a u vysokootackoveho furt na7000tak ho ojedes daleko min at uz na primaru nebo sekundaru nebo prevodovce nez pri tom stilu jaky zaziva u prumerne se chovajiciho jezdce v motorce..
to je prave rozdil mezi statickym a dynamickym zatizenim nahrubo receno..
podtoceny motor tomu dava vic zabrat nebo to jako necuka!?
nejsme u emerickeho7l8valce ze ne!?
on zhruba stejne konovy a newtonmetrovy1val da retezu tez vic zabrat nez2val..
ten rozvodak mas moznost zkousek bravej furt ten sam druh a jezdi nastridacku1x s zavazkem nejet pod dejmetomu pod2500otacek a druhy retez podtacej dle me to proste vliv ma..
me ucili ze motoru se ma vyhovet..
rozhodne to delam castej a radej nez vyhoveni clovekum ten motor se mi aspon odvdeci..
p.s.:
kdo tu dnes napsal:
...4takty jsou takove ucukane uhadane...!?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha wr 250 ver 450 07

21.5.2007 v 14:11 | Nahoru | #39
rod jmenem b©®> Já tu o ucukanosti nepsal, to psal Joraell...

Ale moc moudra jsem z tvého příspěvku nepobral. Příklad se stabilním motorem 3500 a 7000ot/min. Tam si právě myslím, že dochází pouze k mechanickému opotřebení koleček a čepů...
Prostě pořád nevím, proč by u primárního řetízku neměly být podmínky konstantní. Ten řetízek překonává pouze sílu pružin ventilů a napínáku potažmo vodítek.A je naprosto jedno, jestli jede motorka z kopce nebo do kopce, přenášená síla je stále stejná. A jestli je motor podtočený nebo přetočený, je to fuk. Myslím, že hlavní příčinou je opravdu hlavně opotřebení koleček a čepů a tam záleží na tom "kolik řetízek článek naběhá km"

No ale každý má svoji hlavu, tak já si ji nechám :lol: Nejlepší bude motor nepodtáčet a jezdit jak se má. Pak si člověk ušetří otázky typu jestli vejce nebo slepice :lol:

(reakce na) Yamaha wr 250 ver 450 07

21.5.2007 v 14:31 | Nahoru | #40
RadiXS> Nizkyma otackama zatezujes celou hnaci soustava nadmernym krouticim momentem,protoze vykon motoru je vlastne soucinem otacek a krouticiho momentu + nejake konstanty. Pokud motor tocis,nezatezujes ho velkym Mk.

(reakce na) Yamaha wr 250 ver 450 07

21.5.2007 v 14:37 | Nahoru | #41
mfr>jiz mnoho lidi vymenilo 450 za 250. Proste pokud na tom nesedis nekolikrat tydne, tak te 450 vodi i tam,kam nechces:)) Ja kdybych si mel vybrat,tak jdu taktez do 250 a to bez vahani. Klidne i za cenu drazsiho provozu,protoze pozitek z jizdy je pro me priorita.
250 je proste hodnoucka a kdyz si obcas nedobrovolne sam pridas plynu,tak te to okamzite nestaruje do nebes. hmotnosti rozdil jde taky citit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha wr 250 ver 450 07

21.5.2007 v 14:42 | Nahoru | #42
RadiXS>Abych se priznal,taky marne hledam souvislot s Mk na zadnim kole s Mk na vackove hrideli. na vackove hrideli je dan Mk vlastne jen roztacenim vacky + nejake sily od ventilu.

Yamaha wr 250 ver 450 07

21.5.2007 v 15:15 | Nahoru | #43
Už se na to vyprdněte.Já taky nedokážu vědecky vysvětlit,proč se při nižších otáčkách
motoru více vytahá rozvoďák, ale prostě to tak je! Kdybych to neviděl na své WR450,
která má najeto cca do 3000km hobíkem nebo spíš amatérem,tak vám to tu nebudu psát! Dle mě tam vznikají větší rázy a síly,než když motor točí třeba 7.000 ot./min. a proto se řetěz více a rychleji vytahá.Víc nad tím bádat nebudu.
A co se požitku jízdy u hobbíka týče,dobře to napsal "spalovac". Na 450 musí mít člověk opravdu něco natrénováno, protože i při minimálním přidání plynu to tahá a tahá za ruce.
Zato 250 je hodňoučká a tahá jen když chci a potřebuju já.Daleko více si jízdu na ní hobbík užije.Otázka ta životnost...

Já byl v pátek na cca 3,5h projížďce mimo jiné s klukem, co jezdí i závody na WR450 a byl jsem tak vyšťavený, jako ještě nikdy.Dokonce jsem od mačkání spojky dostal křeč do levé ruky a prsty jsem nemohl narovnat,jak tam jde těžko spojka.Na 250 dvěma prsty...pohodička.Samozdřejmě to všechno taky kvůli tomu, že nejezdím aspoň 3x týdně jako on a nemám natrénováno.
Vzpomínám na hodný motor předchozí Suzuki DR-Z400 ! Jen ta váha mi nechybí :D
Kdyby to šlo,namontoval bych si motor z DR-Z400 do rámu a podvozku WR.To by byl pro hobíka stroj!!! Olej jednou za 3.000-6.000km....,pohoda,ne jako u WR po 500-1000km.
*yes*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha wr 250 ver 450 07

21.5.2007 v 20:22 | Nahoru | #44
spalovac>>
No vždyť to tu celou dobu píšu :lol: U sekundáru je to jasnačka, ale rozvody podle mě podtáčením netrpí... Ale je to fuk. Nechme to být a radši jezděme *yes*

(reakce na) Yamaha wr 250 ver 450 07

22.5.2007 v 03:22 | Nahoru | #45

RadiXS píše: rod jmenem b©®> Já tu o ucukanosti nepsal, to psal Joraell...

Ale moc moudra jsem z tvého příspěvku nepobral. Příklad se stabilním motorem 3500 a 7000ot/min. Tam si právě myslím, že dochází pouze k mechanickému opotřebení koleček a čepů...
Prostě pořád nevím, proč by u primárního řetízku neměly být podmínky konstantní. Ten řetízek překonává pouze sílu pružin ventilů a napínáku potažmo vodítek.A je naprosto jedno, jestli jede motorka z kopce nebo do kopce, přenášená síla je stále stejná. A jestli je motor podtočený nebo přetočený, je to fuk. Myslím, že hlavní příčinou je opravdu hlavně opotřebení koleček a čepů a tam záleží na tom "kolik řetízek článek naběhá km"

No ale každý má svoji hlavu, tak já si ji nechám :lol: Nejlepší bude motor nepodtáčet a jezdit jak se má. Pak si člověk ušetří otázky typu jestli vejce nebo slepice :lol:


...Nejlepší bude motor nepodtáčet a jezdit jak se má...
takze je zas po mem..
p.s.:
kdosi ma dotaz na pretaceni a podtaceni vedle v foru a zas je tam plno lekrace..

(reakce na) Yamaha wr 250 ver 450 07

22.5.2007 v 03:23 | Nahoru | #46
RadiXS>>
No vždyť to tu celou dobu píšu :lol: U sekundáru je to jasnačka, ale rozvody podle mě podtáčením netrpí... Ale je to fuk. Nechme to být a radši jezděme *yes* [/quote]
patriota cetnuls!?
...Už se na to vyprdněte.Já taky nedokážu vědecky vysvětlit,proč se při nižších otáčkách
motoru více vytahá rozvoďák, ale prostě to tak je! Kdybych to neviděl na své WR450,
která má najeto cca do 3000km hobíkem nebo spíš amatérem,tak vám to tu nebudu psát! Dle mě tam vznikají větší rázy a síly,než když motor točí třeba 7.000 ot./min. a proto se řetěz více a rychleji vytahá.Víc nad tím bádat nebudu...
proste statika a dynamika..
jak to cuka tak se to jebe..
a to i u kardanu..

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha wr 250 ver 450 07

4.6.2007 v 19:12 | Nahoru | #47
<strong>mfr</strong> Zdar, poslal jsem ti PM...

Kluci, neměl by někdo zájem o dovoz krosky/endura z USA? Jednalo by se o nový kusy...

(reakce na) Yamaha wr 250 ver 450 07

5.6.2007 v 08:11 | Nahoru | #48
hAjPR>zdar co jsi poslal a kam nic nemám :cool:

Yamaha wr 250 ver 450 07

1.7.2007 v 11:17 | Nahoru | #49
Jak tu tak ctu o te 450 jak si s amaterem dela co chce.. plati to i pro starsi 400?
Ja jen, ze me zrovna Hajpr uvrtal do toho WRka a ja v zivote v terenu nejezdil
Takze zkusenosti nulovy.
Jenze bych na to taky rad dal motard kola (60% motard 40%bahno) a nevim jestli to by 250 nebylo malo.
A hlavne potrebuju aby se to nevysralo.
A taky se bojim jakto tu ctu, ze tu motorku akorat zkurvim pomalou jizdou (rozvodak..).
Mno jestli me 400 bude furt nekde kopat dohajzlu, tak budu akorat nasranej.

Joo.. zlaty SVcko )


Tak a ted chci slyset nebooj, wr neni zas tak zly, to zkrotis. Diky

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha wr 250 ver 450 07

1.7.2007 v 12:47 | Nahoru | #50
http://husqvarnaraci...tranky_clanky/51.htm
neco k tem 250 4t endurum ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha wr 250 ver 450 07

1.7.2007 v 12:50 | Nahoru | #51
jinak 400 nejni zadne zverstvo ale zase to neni zadna hracicka pro zacatecnika .. proste kdyz na tom das plnej tak to podle toho jede .. neni zadne cekani na to az ta motorka zacne tahat nebo tak neco ... ale vice nez bych se bal ze me nejake 400 nakope na SM tak bych se ho spise bal v terenu .. na ceste precejenom lip brzdis atd.. lepsi prilnavost (samo mluvim o SM a ne o enduru na spalkach na ceste :) ) takze pokud chces 400 ku na motardeni tak se toho myslim nemusis vubec bat.. skoro bych uz rekl ze ten zvuk co to vydava je agresivnejsi nez projev cele motorky :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha wr 250 ver 450 07

1.7.2007 v 13:17 | Nahoru | #52
Joraell-TE> Super. Ale asfaltu jsem se po precteni tehle diskuze tolik nebal, preci jen uz jsem na silnici neco zazil a vim co a jak. Tim netvrdim ze budu-li fakt mit to WR ze me to na motardu nenakope

No a v terenu me bude ucit hajpr. Tak pohoda.
Jako ja se uplne lek ze snad wr bude mit povest jako cr500

(reakce na) Yamaha wr 250 ver 450 07

1.7.2007 v 15:37 | Nahoru | #53
fallen.ang3l>...a hAjPR se bude ucit pri uceni :lol: :lol: :lol:

(reakce na) Yamaha wr 250 ver 450 07

1.7.2007 v 19:58 | Nahoru | #54
hAjPR>To máš pravdu, kámoš má exc 250 r.2003 koupil jí rok jetou a ještě do motoru nekoukal :thmubup: a na ůdržbu je to taky v poho
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist