Téma: Yamaha wr 250 ver 450 07
 
17.5.2007 v 07:24
zdar!

jak velkej rozdíl je ve výkonu a průběhu motoru mezi 250 a 450.
je jasný že 450 je silnější ale nestačí na enduro 250?

zkušenosti s moto a tak

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha wr 250 ver 450 07

19.5.2007 v 03:02 | Nahoru | #1

RadiXS píše: Patriot DR> Asi budeš naštvaný, ale tak nějak nesouhlasím. Kamarádovi na YZ250F ventil taktéž potkal píst a to dost drasticky. Vůle byly vždy OK. Už jsem to tu kdysi psal. U rozborky jsem byl osobně a ten motor je velice špatně vyřešený. Výměna rozvodů vyjde na veliké peníze, jelikož rozvodové kolco je součásti kliky. Je to prostě neopravitelná věc, pokud máš zuby v háji. Titanové ventily taky majland. WR je tupá a jinak zpřevodovaná YZF, ale principielně ten motor bude stejný...
Určitě je hodně spokojených hobíků s 250F, kterým motka v poho drží, ale s tím dvouročním závoděním bez výměny čehokoliv, to už jsem na pohádky dost starý...
A ještě nějak nepochopuju, jaký vliv má podtáčení motorky na vytahanost rozvoďáku. To si rád nechám vysvětlit. A myslím to vážně...


tak ty nepochopujes jo!?
helle podtaceni ma tak trochu vliv i na vytahani sekundaru(a cokoli v motoru/prevodoffce)..
rika ti neco rozdil statika/dynamika!?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha wr 250 ver 450 07

19.5.2007 v 03:04 | Nahoru | #2
rod jmenem b©®>Hele,ty tepláku jdi si votravovat do smetiště a slušný lidi v enduro a cross nech laskavě na pokoji :mad:

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha wr 250 ver 450 07

20.5.2007 v 11:09 | Nahoru | #3
rod jmenem b©®> No o statice/dynamice bych něco vědět mohl :) Ale než tvé narážky bych uvítal radši vysvětlení.
Ano s tím souhlasím, že na vytahanost sekundáru, popřípadě poškození zubů v převodovce má akcelerace/decelerace vliv, páč ten řetěz (převodovka) přenáší sakra porci kilonewtonů. Navíc se ty kN stále mění (terén, zařazená rychlost, váha jezdce a jánevímcoještě).
Ale u primáru jsou podmínky prakticky konstantní. Tuhost ventilových pružin je "konstantní" přítlačná síla napínáku taky. Takže proč by měl podtočený motor víc vytahovat rozvoďák? Otáčky rozvodového kolečka z kliky jsou menší, řetězová rychlost menší... Jizdou s podtočeným motorem, můžeš korát pálit ventily, ale vytahovat řetízek...
Já bych "vytahanost" rozvoďáku připisoval jen z části náhlým změnám otáček. Ale je prakticky jedno, jestli akceleruješ z 2000ot/min na 5tis nebo z 5 na 8... Hlavně však tomu, že se opotřebovávají čepy řetízku a zuby na kolečkách. Řetízek přestane dobře zapadat a už to jede. Proto taky vyměněný rozvoďák nevydrží tolik co nový s novýma kolečkama...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist