jak velkej rozdíl je ve výkonu a průběhu motoru mezi 250 a 450.
je jasný že 450 je silnější ale nestačí na enduro 250?
zkušenosti s moto a tak
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha wr 250 ver 450 07
Ale moc moudra jsem z tvého příspěvku nepobral. Příklad se stabilním motorem 3500 a 7000ot/min. Tam si právě myslím, že dochází pouze k mechanickému opotřebení koleček a čepů...
Prostě pořád nevím, proč by u primárního řetízku neměly být podmínky konstantní. Ten řetízek překonává pouze sílu pružin ventilů a napínáku potažmo vodítek.A je naprosto jedno, jestli jede motorka z kopce nebo do kopce, přenášená síla je stále stejná. A jestli je motor podtočený nebo přetočený, je to fuk. Myslím, že hlavní příčinou je opravdu hlavně opotřebení koleček a čepů a tam záleží na tom "kolik řetízek článek naběhá km"
No ale každý má svoji hlavu, tak já si ji nechám :lol: Nejlepší bude motor nepodtáčet a jezdit jak se má. Pak si člověk ušetří otázky typu jestli vejce nebo slepice :lol:
RadiXS píše: rod jmenem b©®> Já tu o ucukanosti nepsal, to psal Joraell...
Ale moc moudra jsem z tvého příspěvku nepobral. Příklad se stabilním motorem 3500 a 7000ot/min. Tam si právě myslím, že dochází pouze k mechanickému opotřebení koleček a čepů...
Prostě pořád nevím, proč by u primárního řetízku neměly být podmínky konstantní. Ten řetízek překonává pouze sílu pružin ventilů a napínáku potažmo vodítek.A je naprosto jedno, jestli jede motorka z kopce nebo do kopce, přenášená síla je stále stejná. A jestli je motor podtočený nebo přetočený, je to fuk. Myslím, že hlavní příčinou je opravdu hlavně opotřebení koleček a čepů a tam záleží na tom "kolik řetízek článek naběhá km"
No ale každý má svoji hlavu, tak já si ji nechám :lol: Nejlepší bude motor nepodtáčet a jezdit jak se má. Pak si člověk ušetří otázky typu jestli vejce nebo slepice :lol:
...Nejlepší bude motor nepodtáčet a jezdit jak se má...
takze je zas po mem..
p.s.:
kdosi ma dotaz na pretaceni a podtaceni vedle v foru a zas je tam plno lekrace..