globalmoto_kveten





Téma: Co po XR 600? Tak už to vím.-)
 
22.3.2007 v 17:33
Nazdar bahňáci, tak už jsem vyřešil tu moji "neřešitelnou" otázku a koupil WR 426. R.v 11/2002, s TP a SPZ. Dneska jsem ji přivezl. Není to sice žádná voňafka, ale motor je OK a na polepy to nejezdí. Dostal jsem k ní jak origo nové plasty, tak potah sedla, ale zatím ji nechám tak. Jede pěkně, chytá hezky, je to taková lehká hračička. Víc budu vědět po prvním pořádném výjezdu. Ale nejprve ji budu muset přezout a doladit pár drobností ;)
Kdo by věděl, odkud stáhnout manuál na WR 426, hoďte prosím link. Díky moc *yes*




(reakce na) Co po XR 600? Tak už to vím.-)

23.3.2007 v 17:37 | Nahoru | #31

Petr 11 píše: Gratuluji k přechodu od zahradní techniky k Motocyklu... *yes*
Modrá je dobrá... :thmubup:
YAMAHÁÁÁÁ :lol:


Víš na jaké akci vyhrává Yamaha?

1 reakcí na tento příspěvek Co po XR 600? Tak už to vím.-)

23.3.2007 v 21:25 | Nahoru | #32
Jo, na hudební scéně.Yamaha jsou jedny z nejlepších kláves :D

(reakce na) Co po XR 600? Tak už to vím.-)

23.3.2007 v 21:29 | Nahoru | #33
Patriot DR>bingo!:D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co po XR 600? Tak už to vím.-)

24.3.2007 v 10:15 | Nahoru | #34
RadiXS>Moc pěkná - taky jsem po ní koukal , až jsem zjistil , že téměř všechny díly jsou jednou tak drahý oproti WR 450- Nevím sice proč ,ale koukal jsem na to se znamým který prodává přímo Yamahu.A je to tak! Na konec jsem koupil DRZ 400E 2002 a 100% Bomba!!
Jinak WR super *yes* *yes*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co po XR 600? Tak už to vím.-)

24.3.2007 v 10:18 | Nahoru | #35
Jára Buell pičo> DRZ je pičo dobrá! Tu ti kurva schvaluju! :) *yes*

(reakce na) Co po XR 600? Tak už to vím.-)

24.3.2007 v 10:21 | Nahoru | #36
Autor>Já vím a díky!! :D :D

3 reakcí na tento příspěvek Co po XR 600? Tak už to vím.-)

24.3.2007 v 17:47 | Nahoru | #37
Tak jsem dneska pojezdil a jsem nadšen *yes* WR jede jak z praku. Pořád se vpírá a je fakt zábava to krotit :lol: Dali jsme přes 75km hoodně težkým terénem a ještě jsem přivezl 3l benzínu domů, takže dojezdnost bude super *yes* No a taky jsem ji stihl dvakrát polož?t :lol: Startuje to fakt v poho, akorát se nesmí vůbec potočit heftem, páč akcelerační pumpička v ten moment zafunguje a moto je uchcané. Ale použil jsem záchranný červený čudlík na karbu, který ochuzuje směs a chytne hned *yes*
Škoda že nemám foto z vyjížďky, tak dávám aspoň po dojezdu. Jo a koupil jsem z Motonetu monterpáky a jsou fakt výborné *yes*

































1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co po XR 600? Tak už to vím.-)

24.3.2007 v 21:31 | Nahoru | #38
RadiXS>no paráda :) *yes*
Představoval jsem si tě staršího :D

(reakce na) Co po XR 600? Tak už to vím.-)

24.3.2007 v 21:34 | Nahoru | #39
RadiXS>pěkný fotky :)

Jen vidim jeden zásadní nedostatek - měl by ses přebarvit na modro :P

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co po XR 600? Tak už to vím.-)

24.3.2007 v 21:37 | Nahoru | #40
Jinak pro všechny co si ze mě dělali prdel že chci tank :D :
Dneska jsem se svezl na ostré DR-Z 400 a je to přesně to co jsem si představoval - ovladatelnost jak kolo, lepší podvozek jak XR, pocitově váží tak polovinu, lehoučkej plyn a krásně jemnej nástup odspoda - ač je to 400 tak jsem musel řadit mnohem míň jak s XRem!! Netáhlo to vespod zdaleka tolik, ale zvládla mnohem menší otáčky než XR a bez škubání ani jakýhokoliv náznaku dusení a o to mi šlo!!

Hned jak jsem dojel dom tak jsem vyrazil na XRu abych měl srovnání - je to 100 a 1, XR už nechci ani vidět.

Ještě vyzkouším WR450 aby mě to nehlodalo ale zatím jsem ze Suzuki nadšenej *yes* *yes* *yes*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co po XR 600? Tak už to vím.-)

24.3.2007 v 21:48 | Nahoru | #41
(jasně, teď namítnete že k tomu mám špatnej přístup a asi jezdím rozklepanej s nohama na zemi těsně nad volnoběhem a bojím se přidat a dusím to - myslím že ne, určitě teda nejsem takovej střelec jako vy ostatní ale taky tomu občas dávám, ale úzkostlivě hlídat otáčky mě prostě štve a trhanej nástup výkonu jakbysmet)

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co po XR 600? Tak už to vím.-)

25.3.2007 v 11:14 | Nahoru | #42
Vespa> Vespa no nevím. K čemu furt potřebuješ ty nízké otáčky? Ta převodovka na motorce je proto, abys včas odřadil a ne abys to tahal. Je o tom zmínka v manuálu u XR, že jízdou ve velmi nízkých otáčkách dochází k namáhání kol převodovky a tím k jejich opotřebení.
Ale abych ti nasadil brouka: Půjčil jsem včera kamarádovi co jezdí DRZ svoji WR a jak dojel, tak říkal, že začíná šetřit :lol: A když jsme jeli každý na své, tak prý že když jsem tomu naložil, tak nestíhal a musel jet víc na krev, aby neodpadl, přičemž já měl pocit, že žádnou střelbu nejedu. Ovladatelnost WR je naprosto skvělá a velice rychle si na ni člověk zvykne. Ve stupačkách ta motorka jede pořát rovno. Nějaké vyjeté koleje nebo tak něco, tě nerozhodí. Stačí akorát nebát se a přidat :lol:
Opravdu jsem zatím moc spokojený. Pokud dostojí své pověsti o spolehlivosti, tak to bude *yes* Ale na druhou stranu, to co jsem ujel na WR bych na XR zvládl taky. Je to jen o té srandě, co s WR je, páč se to pořád tak srandovně vzpouzí a to je paráda :thmubup: No a ten podvozek ja fakt luxus *yes*
Nevím, kolik DRZ váží, ale když pouzkoušíš i WR, uvidíš, že budeš ještě překvapen. Kurňa, ale 450, to už bude ranec peněz :puke:
Ale pokud uvažuješ o přejezdech po cestě, tak na WR radši zapomeň.
Jo a jak tu píšu do PC, tak mám pod zadkem polštářek, páč moje prd.l zažívá muka :lol: A to jsem si říkal, kolik času jsem strávil ve stupačkách :lol: Holt na WR je sedátko, ne gauč jak na XR ;)

(reakce na) Co po XR 600? Tak už to vím.-)

25.3.2007 v 12:03 | Nahoru | #43
RadiXS>jako bych to porad nerikal

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co po XR 600? Tak už to vím.-)

25.3.2007 v 12:34 | Nahoru | #44
RadiXS>s vysvětlováním toho tahu odspoda už to vzdávám, vidím že mě nikdo nechápe :))


WRko půjdu vyzkoušet v týdnu, to víš že mu dám šanci - určitě bude dobrý, ale třeba bude až moc radikální, uvidíme :)

(reakce na) Co po XR 600? Tak už to vím.-)

25.3.2007 v 12:37 | Nahoru | #45
RadiXS>jinak za 2004-2003 450 bývá tak 130, to zas není tak moc, DR_Ztka stojí jen o trochu míň..

(reakce na) Co po XR 600? Tak už to vím.-)

26.3.2007 v 01:12 | Nahoru | #46

Vespa píše: RadiXS>s vysvětlováním toho tahu odspoda už to vzdávám, vidím že mě nikdo nechápe :))


WRko půjdu vyzkoušet v týdnu, to víš že mu dám šanci - určitě bude dobrý, ale třeba bude až moc radikální, uvidíme :)


jaaa te pochopuju..
ale jen bo jsi moderator coz se muze zhodit az budu potrebovat nekoho zabanowatt..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co po XR 600? Tak už to vím.-)

28.3.2007 v 12:48 | Nahoru | #47
RadiXS> caues ,gratulace k novy motce, hlavne at slouzi! Mam dotaz: jak casto se u WR ma menit olej? Ev. jake jsou zasadni rozdily v udrzbe (ve frekvenci udrzby) oproti XR 600?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co po XR 600? Tak už to vím.-)

28.3.2007 v 15:38 | Nahoru | #48
Jenda XR> Ahoj,díky za gratulaci. S výměnou oleje to není nijak drastické. V manuálu je psáno, že se mění po 5 závodech nebo po ujetí 1000km. Měním i olejový filtr, tak je třeba 1,1litru oilu. Takže to vyjde ještě líp než u XR, kde by se měl správně měnit po 1600km (tuším 2litry). Ventily by se měly skouknout co 1000km a no a jinak velice nic. Jezdit dokud se to nevysype :lol:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co po XR 600? Tak už to vím.-)

28.3.2007 v 20:07 | Nahoru | #49
RadiXS>peknej kousek, at slouži. je to ta co byla tady na bazaru? kolik za n byla cena? taky sem na ni pokukoval ale jeste musim sesmolit penize dohromady.at slouzi *yes*

(reakce na) Co po XR 600? Tak už to vím.-)

28.3.2007 v 20:33 | Nahoru | #50
Walter> Jo, byla i tady na bazaru tuším za 85tis. Ale pak byla v motobazaru Hrušová a tam byla cena 89 tis. Já ji bral přímo od majitele, který ji z bazaru stáhl a cenu jsme dost výrazně upravili ;) Ani to sem psát nemůžu :lol:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co po XR 600? Tak už to vím.-)

28.3.2007 v 21:24 | Nahoru | #51
RadiXS> tak to celkem jde, myslel jsem, ze ty frekvence vymeny jsou daleko brutalnejsi (napr. 20 mth apod.). Nemas nekde po ruce vahovy rozdil mezi WR 426 (450) a DR-Z400?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co po XR 600? Tak už to vím.-)

28.3.2007 v 21:53 | Nahoru | #52
Jenda XR> No, pozor! Ono se to nezdá, ale 20mth je moooc dlouhá doba ;) Zatím to vypadá, že 20mth bude odpovídat právě cca 600-800km. Uvidím, co bude SEN-DEC ukazovat dál;)
Přesné kilogramy nevím. Já mám v TP 120kg. Ale schválně jsem vážil věci, které tam nemám nainstalovány (enduro blatník s kovovou výstuhou, blinkry, klakson, zámek řízení, tacho s bowdenem) a je to 3,6kg dolů. Ten enduro blatník je fakt divný :rolleyes:
Jinak motorku jsem nevážil. Na DRZ400E jsem jel a těžší je. Říká to i její majitel. Sic může mít v TP kg kolik chce, realita bude asi jiná...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co po XR 600? Tak už to vím.-)

28.3.2007 v 23:00 | Nahoru | #53
RadiXS>120 kg suché?
Dnes jsem se svezl na WRku a je to teda pořádnej požírač hrbolů! Na váhu mě přišla lehčí jak XR ale oproti kopačkové DR je možná malilinko těžší, ale nemám absolutní cit...
každopádně DR-Z se mě ovládá snadněji, takže beru tu, i když jede míň a nemá tak nóbl podvozek :)

(reakce na) Co po XR 600? Tak už to vím.-)

29.3.2007 v 12:16 | Nahoru | #54
Vespa> No na váhu ti nepřišla lehčí jak XR. Lehčí je o dost, i když má XR v TP 121kg. WR hlavně nemá tolik naložíno na předním kole. DRZ je nižší, takže pro tebe to bude výhoda. Jo a taky WR na cestu moc není. Spíš teda vůbec. Dneska jdem pojezdit k nám na trať, tak jsem zvědav, jak mně to půjde ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co po XR 600? Tak už to vím.-)

29.3.2007 v 12:32 | Nahoru | #55
Vespa> Oprava. V manuálu jsem vyčetl, že hmotnost WR426 je 121,5kg with oil and full fuel tank. Takže už se nedivím, proč ten rozdíl oproti XR :lol:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co po XR 600? Tak už to vím.-)

29.3.2007 v 13:02 | Nahoru | #56
RadiXS>WR nemá 121 plná,převaž si ji. WR450r.2004 má 133kg plná a řekl bych,že ta je stejně těžká... V papírech má taky psáno míň. XR600 má 139-145 plná dle toho,co tam všechno máš.Ale XR má větší nádrž.Váhu stroje neposoudíš dle toho,když to zvedáš či máváš ve svislé poloze- těžiště může klamat.Goldwing má skoro půl tuny ale díky dobře udělanému těžišti se ovládá líp jak varadero...

(reakce na) Co po XR 600? Tak už to vím.-)

29.3.2007 v 13:22 | Nahoru | #57
Autor> Jojo, to všechno beru v potaz, jen jsem psal, co jsem vyčetl. Je mně jasné, že realita je jinde, zas takový optimista nejsem :lol: Jak bude příležitost, tak ji převážím.
Jinak v manuálu je fakt toto:

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co po XR 600? Tak už to vím.-)

29.3.2007 v 15:53 | Nahoru | #58
RadiXS> jak hodnotis rozdil mezi vzduchem chlazenym XR a kapalinou chl. WR? Necekas problem pri pomalym zdolavani tezkyho terenu? Taky u XR kdyz "odlozis" vetsinou nic moc nezk..urvis, tady muze bejt skody docela dost, nemyslis? Treba resim picoviny, ale zajima mne, jestli jsi na tohle pri zmene motky bral taky ohled nebo ne? Pro upresneni: mam taky XR600 a zacinam si pohravat s myslenkou o zmene...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co po XR 600? Tak už to vím.-)

29.3.2007 v 16:02 | Nahoru | #59
heh traktorysti chteji presedlat na endura? :D :D neblbnete panove :)

Radis: poprve na trati se svym strojem ? a nebo poprve vůbec ? :)

(reakce na) Co po XR 600? Tak už to vím.-)

29.3.2007 v 16:04 | Nahoru | #60
n
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist