globalmoto_kveten





Téma: Co po XR 600? Tak už to vím.-)
 
22.3.2007 v 17:33
Nazdar bahňáci, tak už jsem vyřešil tu moji "neřešitelnou" otázku a koupil WR 426. R.v 11/2002, s TP a SPZ. Dneska jsem ji přivezl. Není to sice žádná voňafka, ale motor je OK a na polepy to nejezdí. Dostal jsem k ní jak origo nové plasty, tak potah sedla, ale zatím ji nechám tak. Jede pěkně, chytá hezky, je to taková lehká hračička. Víc budu vědět po prvním pořádném výjezdu. Ale nejprve ji budu muset přezout a doladit pár drobností ;)
Kdo by věděl, odkud stáhnout manuál na WR 426, hoďte prosím link. Díky moc *yes*




2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co po XR 600? Tak už to vím.-)

29.3.2007 v 15:53 | Nahoru | #1
RadiXS> jak hodnotis rozdil mezi vzduchem chlazenym XR a kapalinou chl. WR? Necekas problem pri pomalym zdolavani tezkyho terenu? Taky u XR kdyz "odlozis" vetsinou nic moc nezk..urvis, tady muze bejt skody docela dost, nemyslis? Treba resim picoviny, ale zajima mne, jestli jsi na tohle pri zmene motky bral taky ohled nebo ne? Pro upresneni: mam taky XR600 a zacinam si pohravat s myslenkou o zmene...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co po XR 600? Tak už to vím.-)

29.3.2007 v 16:02 | Nahoru | #2
heh traktorysti chteji presedlat na endura? :D :D neblbnete panove :)

Radis: poprve na trati se svym strojem ? a nebo poprve vůbec ? :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co po XR 600? Tak už to vím.-)

29.3.2007 v 22:55 | Nahoru | #3
Jenda XR> Čau, s chlazením WR by neměl být problém. Aspoň jsem nikde nic o takovém nešvaru neslyšel. Pod sedlem je nádobka na přídavnou chladící kapalinu.Tu mám teď sundanou, ale prý při pořádných hicech je dobré ji tam mít, aby bylo víc kapaliny.
Položení motorky: No z toho ani strach nemám. U WR to vychází tak, že když ji odložíš, chytne to řídítko a stupačka. Jediné, co může být problém a co už se kámošovi stalo je, že si předním kolem zvedneš haluz přímo do chladiče, ale tak to je prostě smůla no...
Já ji v sobotu odložil tuším dvakrát a v poho *yes*

No co ti budu povídat. Je to změna jak blázen. Ta motorka jede jak z praku. Stačí drbnout do plynu a už máš o zábavu postaráno. No a strašně se teď vyžívám v jízdě ve stupkách. Široké stupačky, uzoučká nádrž, vysoko posazené řídítka, prostě paráda. No a držet přední kolo na zemi je fakt problém. Ani se nedivím, že tam v předu je pořád origo guma :lol: Prý po namontování laďáku je to úplně jiná motorka, ale nechám to tak. Výkonu má až až ;)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist