globalmoto_kveten





Téma: Co po XR 600? Tak už to vím.-)
 
22.3.2007 v 17:33
Nazdar bahňáci, tak už jsem vyřešil tu moji "neřešitelnou" otázku a koupil WR 426. R.v 11/2002, s TP a SPZ. Dneska jsem ji přivezl. Není to sice žádná voňafka, ale motor je OK a na polepy to nejezdí. Dostal jsem k ní jak origo nové plasty, tak potah sedla, ale zatím ji nechám tak. Jede pěkně, chytá hezky, je to taková lehká hračička. Víc budu vědět po prvním pořádném výjezdu. Ale nejprve ji budu muset přezout a doladit pár drobností ;)
Kdo by věděl, odkud stáhnout manuál na WR 426, hoďte prosím link. Díky moc *yes*




1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co po XR 600? Tak už to vím.-)

24.3.2007 v 21:48 | Nahoru | #1
(jasně, teď namítnete že k tomu mám špatnej přístup a asi jezdím rozklepanej s nohama na zemi těsně nad volnoběhem a bojím se přidat a dusím to - myslím že ne, určitě teda nejsem takovej střelec jako vy ostatní ale taky tomu občas dávám, ale úzkostlivě hlídat otáčky mě prostě štve a trhanej nástup výkonu jakbysmet)

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co po XR 600? Tak už to vím.-)

25.3.2007 v 11:14 | Nahoru | #2
Vespa> Vespa no nevím. K čemu furt potřebuješ ty nízké otáčky? Ta převodovka na motorce je proto, abys včas odřadil a ne abys to tahal. Je o tom zmínka v manuálu u XR, že jízdou ve velmi nízkých otáčkách dochází k namáhání kol převodovky a tím k jejich opotřebení.
Ale abych ti nasadil brouka: Půjčil jsem včera kamarádovi co jezdí DRZ svoji WR a jak dojel, tak říkal, že začíná šetřit :lol: A když jsme jeli každý na své, tak prý že když jsem tomu naložil, tak nestíhal a musel jet víc na krev, aby neodpadl, přičemž já měl pocit, že žádnou střelbu nejedu. Ovladatelnost WR je naprosto skvělá a velice rychle si na ni člověk zvykne. Ve stupačkách ta motorka jede pořát rovno. Nějaké vyjeté koleje nebo tak něco, tě nerozhodí. Stačí akorát nebát se a přidat :lol:
Opravdu jsem zatím moc spokojený. Pokud dostojí své pověsti o spolehlivosti, tak to bude *yes* Ale na druhou stranu, to co jsem ujel na WR bych na XR zvládl taky. Je to jen o té srandě, co s WR je, páč se to pořád tak srandovně vzpouzí a to je paráda :thmubup: No a ten podvozek ja fakt luxus *yes*
Nevím, kolik DRZ váží, ale když pouzkoušíš i WR, uvidíš, že budeš ještě překvapen. Kurňa, ale 450, to už bude ranec peněz :puke:
Ale pokud uvažuješ o přejezdech po cestě, tak na WR radši zapomeň.
Jo a jak tu píšu do PC, tak mám pod zadkem polštářek, páč moje prd.l zažívá muka :lol: A to jsem si říkal, kolik času jsem strávil ve stupačkách :lol: Holt na WR je sedátko, ne gauč jak na XR ;)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist