globalmoto_kveten





Téma: Co po XR 600? Tak už to vím.-)
 
22.3.2007 v 17:33
Nazdar bahňáci, tak už jsem vyřešil tu moji "neřešitelnou" otázku a koupil WR 426. R.v 11/2002, s TP a SPZ. Dneska jsem ji přivezl. Není to sice žádná voňafka, ale motor je OK a na polepy to nejezdí. Dostal jsem k ní jak origo nové plasty, tak potah sedla, ale zatím ji nechám tak. Jede pěkně, chytá hezky, je to taková lehká hračička. Víc budu vědět po prvním pořádném výjezdu. Ale nejprve ji budu muset přezout a doladit pár drobností ;)
Kdo by věděl, odkud stáhnout manuál na WR 426, hoďte prosím link. Díky moc *yes*




1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co po XR 600? Tak už to vím.-)

28.3.2007 v 21:24 | Nahoru | #1
RadiXS> tak to celkem jde, myslel jsem, ze ty frekvence vymeny jsou daleko brutalnejsi (napr. 20 mth apod.). Nemas nekde po ruce vahovy rozdil mezi WR 426 (450) a DR-Z400?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co po XR 600? Tak už to vím.-)

28.3.2007 v 21:53 | Nahoru | #2
Jenda XR> No, pozor! Ono se to nezdá, ale 20mth je moooc dlouhá doba ;) Zatím to vypadá, že 20mth bude odpovídat právě cca 600-800km. Uvidím, co bude SEN-DEC ukazovat dál;)
Přesné kilogramy nevím. Já mám v TP 120kg. Ale schválně jsem vážil věci, které tam nemám nainstalovány (enduro blatník s kovovou výstuhou, blinkry, klakson, zámek řízení, tacho s bowdenem) a je to 3,6kg dolů. Ten enduro blatník je fakt divný :rolleyes:
Jinak motorku jsem nevážil. Na DRZ400E jsem jel a těžší je. Říká to i její majitel. Sic může mít v TP kg kolik chce, realita bude asi jiná...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist