nevíte zda hlavní trysky mají stejné lůžko (závit, atd.) pro uložení v odlitku karburátoru. Proč? Hlavní trysky u 650ccm velikosti #132 zamýšlím vyměnit za velikost #128 používaných právě u 600ccm.
(Transalp 600, 650)
Naposledy editováno 09.08.2012 00:33:09
1 reakcí na tento příspěvek Záměna karburátorových trysek mezi modely
Jinak děkuji za ujištění, že by to mělo jít zaměnit .
Naposledy editováno 15.12.2011 19:45:12
1 reakcí na tento příspěvek Záměna karburátorových trysek mezi modely
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Záměna karburátorových trysek mezi modely
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Záměna karburátorových trysek mezi modely
doplnění: jo a seřízený je to správně a filtr nezanesenej, je to pouze stylem jízdy
Naposledy editováno 15.12.2011 21:08:06
2 reakcí na tento příspěvek Záměna karburátorových trysek mezi modely
-LOTR- píše: Tak a hotovo - připravíno na sezónu
pekny1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Záměna karburátorových trysek mezi modely
-LOTR- píše: Tak a hotovo - připravíno na sezónu
Čau,
proč si to vlastně vykuchal ? Nerejpu, ptám se vážně, zajímá mě to. Ušetří se asi nějaká váha. A co dál ?
1 reakcí na tento příspěvek Záměna karburátorových trysek mezi modely
Jinak to není z mé hlavy, jen už dlouho to v ní zrálo až to dozrálo. Inspirací byl článek od Faudyho. Dále angličani jsou takový patrioti.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Záměna karburátorových trysek mezi modely
-LOTR- píše: Váha se bohužel neušetřila (nebylo to odlehčeno podle mých představ - by to dalo leda prý 300 g). Proč... byl jsem zvědavej zda to oživí motor + menší spotřeba. To že jsem koupil originální jetý svody (a ne přímo přímý) jsem podstatně ušetřil peněženku a zároveň vizuálně plním nějaký to Euro.
Jinak to není z mé hlavy, jen už dlouho to v ní zrálo až to dozrálo. Inspirací byl článek od Faudyho. Dále angličani jsou takový patrioti.
1 reakcí na tento příspěvek Záměna karburátorových trysek mezi modely
Ale nic výraznýho to přímo není, za prvé foukal vítr a spíš jsem zvědavej až se oteplý na 20°C. Ale i tak se zdá že je to lepší, nechá si to líbit víc podtočený motor + plné přidání plynu (což dřív u mě provázelo silné zadrnčení do stupaček) a pak jsem byl zvědavej na menší trysky a vysoký otáčky a tam se mi to zdá určitě lepší - líp jde než předtím (vyzkoušeny oba směry, čtyřka taky šla na osmičku vcelku zdárně). Ale je zima (9°C) všude větší jízdní odpory uvidíme později, to samý se spotřebou.
Jedna nevýhoda ovšem taky je. Dřív to pěkně pobublávalo do výfuku po ubrání, mě se to dost líbilo, vcelku to nyní vymizelo.
edit.: pro doplnění samotné odstranění přisávání vzduchu do výfuku změnu změnou nedělá, ale je tam zcela zbytečný když není originální svod s katalyzátorem i tou komorou pod kyvkou.
Naposledy editováno 13.01.2012 11:04:33
1 reakcí na tento příspěvek Záměna karburátorových trysek mezi modely
-LOTR- píše: Tak aniz bych zpomaloval 4,8 a pak referencni jizda s jinym neupravenym Alpem nocni jizda + mesto, les JA 5,0 a ON 5,5 ... A bylo mi potvrzeno me zdani ze motoricky to v maximu ozilo. Domluvil jsem a spokojenost
a co jsi tedy delal vse za upravy?Pěkný článek o karburátoru
Naposledy editováno 06.04.2012 10:51:47
Na Adventure Day 2012 pořádané TT CZ, páté místo v on-road soutěži o délce 366 km (co sem pak počítal max. o 2,5 km jsem to překročil). Ale přijel jsem tam jako první se všemi průjezdními body (a jako druhý před někým kdo to nesplnil), tak to Téáčko nebude tak špatný stroj, spíš na tu trať převážně dvojek, trojek silnic je jako zrozenej a 160 dá v poho taky a to už je na mě moc s 3 bodama na krku a podmínkou ještě jednou nad 20 a mám papíry v čistírně .
Jo spotřebička byla na tom okruhu 5,7 l/100km, ale při tom jízdním režimu, brzda-plyn-řazení-zastavování krásný, jinak bych to viděl na víc. Průměrná rychlost cca 57 km/h, v obci vždy 50 km/h.
Naposledy editováno 22.05.2012 01:05:42
Zadní válec:
píst - barva OK
stěna válce - 3 přímočaré vrypy (téměř kopírující pohyb pístu)
Přední válec:
píst - světlý flek
stěna válce - OK, pouze "drážky" po honování
Ovšem ani u jednoho zjištění se nedá tvrdit zda to tam bylo či nebylo i před úpravou tedy 4000km. Mě osobně zajímá jen ten flek na pístu, který se bude doufám průběžně sledovat. Nyní ještě pokusíme poladit volnoběžnou směs (většina jízdy je do 1/2 otevření škrtící klapky) .
Naposledy editováno 28.06.2012 09:47:09
1 reakcí na tento příspěvek Záměna karburátorových trysek mezi modely
Verdikt...
Spotřeba je zas tam kde byla (štěstí, obával jsem se vyšší) - vyplynulo z 4000 km.
Reakce motoru: spodek pořád dobrý a vršek horší. S tryskami #128 táhla jako čert až do 8500 jako kdybych nechtěl řadit půjde přes 9000 (na čtyřku), ale to jsme v červeným. Zkrátka nahoře to jede s #132 bych řekl jako dřív, dobrý řadit cca 7000. Zkrátka ten vyšší krouťák je níže. Ale stejně se v 90% případů nacházím lážo plážo do 4000.
Takže závěrem...
#128 jeli dobře, spotřeba taky krásná, ale vyšší teploty spalování. Takže z mé vidiny nízké spotřeby sešlo, průměr mám opět 5,5 l/100km a jediné co zůstalo se dá říci jadrnější zvuk. S #128 mi o ten výkon zas tak moc nešlo kord když se to probudilo nahoře, takže to bylo dobrý na zatáčky bez potřeby řadit a spíš to vytáčet (což zase odnese životnost motoru) nebo se to také hodilo na předjíždění. Do spalovacího prostoru kouknem až tak v září/říjnu.
Naposledy editováno 08.08.2012 14:41:29
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Záměna karburátorových trysek mezi modely
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Záměna karburátorových trysek mezi modely
Tak nějak si to vykládám já. TA600 a AT750 to nemá.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Záměna karburátorových trysek mezi modely
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda XL650V - vybrace/houpání Honda XL 650V Transalp | Enamtide | 14 | Včera v 20:06 H0racio |
Rodíl mezi typy TA600 Honda XL 600V Transalp | sekáčmagor | 11 | 22.3.2024 v 19:52 Destroyer |
Ľahké enduro na ryby [1, 2] Honda XL 600V Transalp | Miro1769 | 49 | 18.3.2024 v 18:09 callowsick |
Transalp - limit rozvodů Honda XL 600V Transalp | Kongošt | 2 | 20.2.2024 v 09:08 Kongošt |
Transalp - limit rozvodů Honda XL 600V Transalp | Kongošt | 1 | 17.2.2024 v 00:35 vilemx |