globalmoto_kveten





Téma: Zanášení zapalovací svíčky
 
9.2.2007 v 17:41
čau, chtěl jsem se zeptat, jestli může mít vliv prasklý pístní kroužek na zanášení svíčky?
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Zanášení zapalovací svíčky

9.2.2007 v 17:54 | Nahoru | #1
CRr> a proč myslíš že nemůže? ;)

1 reakcí na tento příspěvek Zanášení zapalovací svíčky

9.2.2007 v 18:23 | Nahoru | #2
s prasklým pístním kroužkem by se nemělo vůbec vyjet. Destrukce motoru je při jeho dalším rozpadu pravděpodobná a hodně drahá. A máš i klid se zanášením svíčky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zanášení zapalovací svíčky

9.2.2007 v 18:41 | Nahoru | #3
alesmoto>jo, to je mi jasné, jde mi jenom o příznaky

Zanášení zapalovací svíčky

9.2.2007 v 18:49 | Nahoru | #4
jo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zanášení zapalovací svíčky

9.2.2007 v 18:54 | Nahoru | #5
CRr>>
...mno na svicce bude mazlavy olejovy nanos,ktery bude zpusobovat vynechavani zapalovani ... ale to na ty svicce uvidis ,kdyz ji vymontujes

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zanášení zapalovací svíčky

9.2.2007 v 19:03 | Nahoru | #6
Pool>mám hondu 125crko, při přidání s to začne dusit a vynechávat, a za chvíli je svíčka v prdeli, karburátor jsem kontroloval a zdá se být ok

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zanášení zapalovací svíčky

9.2.2007 v 19:45 | Nahoru | #7
CRr>>
Jestli je fakt karbec OK, může to mít další dva důvody. - může si přisávat olej z převodovky. Převoďák ja na svíčku obzvlášť svinstvo.
Zapalko dává slabší jiskru. Z vlastní zkušenosti to mohu potvrdit. Jiskru to dávalo podle oka dobrou, ale po chvilce se motor zastavil se zaolejovanou svíčkou. Po výměně cívky zapalka mám klid. Do teď.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zanášení zapalovací svíčky

9.2.2007 v 23:02 | Nahoru | #8
Snake>jestli můžu za Aleše, tak se to může stát docela snadno...buď odejde gufero na klikovce (na tý straně u spojky, kde odděluje převodovej olej ad klikovýho prostoru), a nebo někdy stačí i když břit toho gufera vybrousí drážku na hřídeli...obojí má za následek že se do paliva dostává převod. olej kterej se špatně spaluje a zasírá všechno ve válci :puke:

(reakce na) Zanášení zapalovací svíčky

10.2.2007 v 00:16 | Nahoru | #9
PetrTM>>
úplně přesný...

Zanášení zapalovací svíčky

11.2.2007 v 17:38 | Nahoru | #10
No me se taky serou svíčky, mám gsx 600f a po case mi prestanou zapalovat svíčky, prostě jsou hodně opálený, po vyčistění zase vše funguje.
Prej to může být příliš bohatou směsi, anebo prej taky tím že jsem tu motorku nenchal pořádně zahřát a svíčka se nezahřála natolik aby se očistila.... hmm? :|

1 reakcí na tento příspěvek Zanášení zapalovací svíčky

11.2.2007 v 17:39 | Nahoru | #11
CRr> u dvoutaktu nebo čtyřtaktu?

(reakce na) Zanášení zapalovací svíčky

11.2.2007 v 23:24 | Nahoru | #12
RUTAN>u dvoutaktu

1 reakcí na tento příspěvek Zanášení zapalovací svíčky

12.2.2007 v 18:01 | Nahoru | #13
Já bych to viděl na špatně seřízenej karbec. Chtělo by to menší trysku. Ta svíčka se uleje a pak praskne. Nebo tam dej svíčku z auta a máš pokoj. :D Jakou tam máš svíčku, NGK?

(reakce na) Zanášení zapalovací svíčky

12.2.2007 v 19:58 | Nahoru | #14
alfonzo>jo, ngk BR9EG, zkoušel jsem i BR8EG, ale rozdíl v tom nebyl, na volnoběh to má normální zvuk a od 1/6 plynu se to začne dusit, předtím sem tam posouval ten klip na jehle o jeden zářez(dochuda v létě), pak to vrátil a dělá to tento bordel, plovákovou hladinu jsem taky měřil a trysky tam jsou standartní, není to moc jetá motorka.

Zanášení zapalovací svíčky

13.2.2007 v 18:11 | Nahoru | #15
Tak nevim, předpokládám že máš filtr vyčištěn. Buď zkus vyměnit značku svíček. A když to nepomůže, tak to budou ty možnosti co psal alesmoto. Na Suzuki z 93 jsme měly NGK racing za 150Kč, a jedna svíčka vydržela v průměru tak 3 hodiny. Originál tam měly být nějaký za 700 Kč a to je pak sranda jí uchcat. :( Ale zas to vydrželo dlouho. Tak jsme tam daly Briska za 80Kč a držela jako ta drahá. Ale nám se to nedusilo! Motor točil normálně.

1 reakcí na tento příspěvek Zanášení zapalovací svíčky

13.2.2007 v 18:47 | Nahoru | #16
jj, dík, ještě se zkusím mrknout na karburátor, možná to bude fakt on, no nevím jestli by to bylo to gufero, začlo to totiž dělat hned po změně nastavení té jehly, jinak když se t svíčka zapráská, tak to vezmu jemným silonovým kartáčkem s technickým benzínem a když je to fakt zapečené, tak i trochu drátěným, ale opatrně, abych nepoškodil izolant a svíčka je jak nová, jinak ty moje stojí okolo 230Kč

(reakce na) Zanášení zapalovací svíčky

18.2.2007 v 13:10 | Nahoru | #17
CRr>tak máte ještě někdo nějaký nápad?

Zanášení zapalovací svíčky

26.2.2007 v 16:37 | Nahoru | #18
a co třeba senzor, který zaznamenává polohu šupátka a ted to možná nějak chybně zaznamenává. už fak nevím, sem úplně zoufalý, budu vděčný za každou radu

Zanášení zapalovací svíčky

26.2.2007 v 20:56 | Nahoru | #19
CRr> Kamarád má CR 125 r.v. 96 a když to přivez tak to žralo jednu svíčku za druhou - koukali sme do karburátoru a nešel seštelovat volnoběh - celkově to bylo nějaký divný, tak sme to zase zavřeli a místo NGK- ček nakopili Brisky a ta první Briska je tam do teď (skoro 3/4 roku) docela pokrok oproti 2-3 hod. (NGK). Tak bejt tebou tak to taky skusim

Zanášení zapalovací svíčky

26.2.2007 v 23:49 | Nahoru | #20
jj, mě na volnoběh šlape jak má, když jede, tak se to vespod dusí ale pak to chytne tah jak má, ale jen tak na 3 min, než se uleje svíčka, svíčkama to nebude, ale dík

Zanášení zapalovací svíčky

27.2.2007 v 08:09 | Nahoru | #21
Důvody "žraní svíček" můžou být v zásadě dva: jednak ten olej z převodovky,což už tu někdo psal-zjistíš dle smradu.čichni k výfuku nějaké motorky,co nemá problém a jezdí na stejný olej do benzínu co ty,a bezpečně to poznáš,bo olej do převodovky smrdí jak přepálené nehty... navíc se ti bude ten olej v převodovce ztrácet...
A jednak to může dělat tebou zmíněný kroužek.Zjisti si,kolik máš najeto na poslední pístní sadě a pokud hodně,či je to nezjistitelné,vyměň ji.Na CR250 mě to v Hondě origo is ojničním ložiskem vyjde na 3300korun,což není tolik,abys to nevyměnil.Rozflákanej motor stojí víc a požitek z jízdy,když nebudeš muset nic řešit a jen jezdit ti ty prachy vrátí,to mi věř.Na ten karbec bych to neviděl,a svíčkyNGK jsou dobrý,jen háklivější na tyto vady.Výměnou za jinou značku nic nevyřešíš,jen oddálíš problém.Vada tam prostě zůstane...

Zanášení zapalovací svíčky

27.2.2007 v 10:09 | Nahoru | #22
to si spíš myslím taky, nejvíc mě sere, že ikdyž je motorka z brusu nová( má najeté jenom asi tak 6 mth), tak už jí mám vlastně 2 roky, většinu toho sem na ní nejezdil, kvůli zraněni, ale furt se mi nechce věřit, že by tam bylo něco opotřebeného. jo, ale stejně dík *yes*

Zanášení zapalovací svíčky

27.2.2007 v 22:32 | Nahoru | #23
Nazdar bahnibojs tak to tady čtu a prosím o radu. WR 426 problém se startováním,když to stojí týden, na plyn nešahám startuju a nic. Svíčka zalita, tak ven s ní a to několikrát a pak to de.
Jinak svíčky NGK vydrží tak jedno ježdění 2 hodky a pak ven a nová. Když se mi to podaří
rozdýchat tak to střílí do laufu celkem dost.
Tak teď to dám na seřízení ventilů a uvidím. Měco jsem slyšel o karbeci výměna snad trisky a nějakého komínku nevím. Olej mi neubývá tak snad pístní kroužek či gufero ok.
Tak kdo má zkušenosti s 4 T tak poraďte Ď. Yamahák 1

1 reakcí na tento příspěvek Zanášení zapalovací svíčky

28.2.2007 v 14:52 | Nahoru | #24
Trochu nechapu souvislost poškozeného kroužku u 2T na "žraní svíček" ...
Ja bych spiš řekl ten karbec. vyndat vyčistit poladit zase nandat a zkusit s novou svící

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zanášení zapalovací svíčky

28.2.2007 v 18:03 | Nahoru | #25

torm píše: Trochu nechapu souvislost poškozeného kroužku u 2T na "žraní svíček" ...
Ja bych spiš řekl ten karbec. vyndat vyčistit poladit zase nandat a zkusit s novou svící


To máš blbý,když to nechápeš.:D Souvislost to má,a velkou.Pokud nejsou tlaky a tudiž spalování v pořádku,svíce trpí.U 2T,a kóir ostrého je to první,po čem jdu. Když jsem např. koupil CR250 tak jsem na jednu nádrž odrovnal dvě svíčky.Po výměně pístní sady mám na jednu svíčku projeto cca 120l benzínu a pořád jede....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zanášení zapalovací svíčky

28.2.2007 v 18:24 | Nahoru | #26
Autor> Jo jo, ale tak ať si každý dělá jak umí. Spíš nechápu lidi, co při nějakém problému hned štelují karbec. To je zařízení, na kterém se prakticky nemá co pokazit (samozřejmě to neberte doslovně) a ucpat trysku u krosky, to už vyžaduje megabordel v nádrži... Už když jsem jako malý četl Dočkalovu knížku o seřizování a údržbě motocyklů Jawa, tak tam psali, že karburátor je seřízen z továrny na optimální výkon motocyklu a jakékoliv neodborné zásahy povedou pouze k tomu, že to pojede na hovno ;) A že by karbec zničeho nic začal dělat bohatou či chudou směs, aniž by se hlo stavěcím šroubkem... :rolleyes:

Zanášení zapalovací svíčky

28.2.2007 v 23:48 | Nahoru | #27
no, já sem začínal u karbecu, protože se to posralo hned potom co sem do něj špáral. a co říkáte na ten senzor v karburátoru, jestli je nějak poškozený, tak dává chybné informace do řídící jednotky a to potom dává na*ovno jiskru, ale je to jen teorie.

Zanášení zapalovací svíčky

1.3.2007 v 00:27 | Nahoru | #28
senzor v karbecu.. tak o tom nic nevim :rolleyes:

Autor... no ted už mi to došlo... =o já čekal kdo mi to vysvětlí :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zanášení zapalovací svíčky

1.3.2007 v 12:54 | Nahoru | #29
RadiXS>jen tak pro zajímavost,před výměnou pístní sady máš nastavenou bohatost správně a po její výměně ji většinou musíš seřídit :thmubup:
A podle toho co píšeš je to nesmysl :(

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zanášení zapalovací svíčky

1.3.2007 v 13:41 | Nahoru | #30
Pepa GSX-R> Jen ať si každý seřídí sám, když myslí, že to umí doma na koleně a udělá to 100%ně. Co mám možnost vidět, tak většině "ladičů" odchází svíce, z laufu chrchle olej, či špatně chytá za tepla či studena nebo kouří. Před výměnou pístní sady máš karb nastaven, pokud místo výměny raději začneš ladit směs... Je to na uvážení každého soudruha. Já osobně do karbu nehrabu ;) Všechny motky, co jsem měl (mimo KTM kde bylo neuvěřtielné DellOrto), když se dostavila nedejbože porucha, NIKDY to nebylo karburátorem. Jak říkám, tam se nemá prakticky co pokazit (zvlášť u přímého). Samozřejmě v rámci hledání poruchy nelze tuto součástku neprohlédnout, ale rozhodně nehrabu do nastavení...
Svoje nesmysly si teda nechám příště raději pro sebe :/
Jeden poznatek: Většina těchto poruch je "elektrického rázu" Takže bych spíš proměřil zápalko, jednotku, snímač atd. Jenže to už vyžaduje trošku kumšt a tak každý radši hrabe do karbu, páč kroutit šroubovákem umí kdo má ruce nohy...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist